|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Neuh, denk het niet. Ach misschien ook wel. Don't know, zo maar eens naar de supermarkt! @ de rum: Ice Tea fles ofzo? Wat voor kleur heeft de rum? |
|
quote: Wit. Maar rum mag je hier wel gewoon meenemen, je mag immers 1 petfles meenemen. BBQ wordt overigens niet toegelaten hoor, was grapje. |
|
quote:Heb ze laatst nog in Sneek gezien. Was op zich wel vet. Kzal morgen wel ff om het hoekje kijken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hm. Wij gaan pas rond 17:00 die kant op. Dan zijn we er om 19:00, denk ik. Effe tent opzetten en dan Bareuh... |
|
quote: Nee joh? Ook niet zo'n wegwerpding? He, wilde ik net voor iedereen een BBQ gaan houden, een partytent meenemen en bier voor de heeeeele camping..... Wat zal ik eens voor sterke drank meenemen? Mayo, nog ideeën? Moet toch nog langs de supermarkt! |
|
quote: Kom je bij ons staan Hans? Aaah toe?? |
|
Vanmiddag ook maar eens die kant op racen voor de pre-party But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Goh jammer zeg Pfoeh aan sterke drank? Ik neem altijd flesje rum mee en wat cola en sinaasappelsap, genoeg variatie te mixen dan Die wodka plus is ook goed te doen, die is stuk goedkoper en in supermarkt te krijgen. Bessencocktail van Caremo is ook goed te drinken (zowel puur als in mix) en ook in supermarkt te krijgen. Succes met je keuze haha. |
|
cool, slayer speeld die dag 2x helaas kan ik er allebij niet bij zijn. |
|
quote: Ik bel wel effe als we er zijn. Als jullie dan zorgen voor plek voor nog 2 tentjes... dan komt dat wel goed, denk ik. Bareuh... |
|
Dat wordt veel plek overhouden....eens zien wat we kunnen doen voor iedereen dan maar he. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Boe Fucking Hoe..En das natuurlijk niet treu ende evil. |
|
quote: Zie maar. Anders kom ik wel gewoon buurten... Bareuh... |
|
quote: bedankt voor je medelijden... maar gaat meer om al die vrolijke berichten over kamperen etc, dat ik denk damn.. wel erg geschikt weer om te kamperen... Vind ik ook niet |
|
quote: Hoe laat ben je er dan?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: quote: Goeiemorgen Moon! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 04-07-2008 10:58] Bareuh... |
|
quote: Ach lukt wel, net als vorig jaar grote kring bouwen en dan de rest er tussen proppen. |
|
Ik zal flnk wat oordoppen meenemen... Bareuh... |
|
Hell yeah, zin in! Gaan rond 15.30 die kant op, eerst tas inpakken en boodschappen doen. Wil heel graag Queensryche, Smphomy x, MDB, Rose Tattoo en Hollenthon zien en ben ook benieuwd naar Lordi, 1349 en Hail of Bullets. En t wordt ook nog mooi weer! see you at occultfest! |
|
Zo, net wakker. Gisteren de meeste zooi al ingepakt. De maatjes vanuit Renkum en Duiven arriveren hier rond een uurtje of 4. Dan gaan we eerst een bak Spaghetti a la Cholesterola a la Varanus opvreten. Daarna in een minuutje of 20 naar de camping rijden alwaar de alcoholocaust los kan gaan. En met een beetje mazzel nog wat bandjes meepikken ook. spelfout weggehaald... |
|
Hoop dat die oranje muntjes nog geldig zijn, heb er net nog wat gevonden in de muntenbak. [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 04-07-2008 11:27] see you at occultfest! |
|
Denk het wel, gebruiken ze al jaren achter elkaar. Zal zo ook eens zoeken, ligt hier ook nog van alles in allerlei soorten en kleuren. spelfout weggehaald... |
|
oja muntjes! *pakt de pot erbij* [edit]WOW, nog één [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-07-2008 11:30] |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |