|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Slayer deze tour wel iets gespeeld van Hell Awaits, en weer openen met South of Heaven? |
|
quote: Alleen het nummer Hell Awaits, en ze openden met Disciple. Bareuh... |
|
quote: Google is your friend. En verder.. boeit dat? Neh. Je grote vriend was er trouwens wel. |
|
quote: Haha, damn, wat ontzettend kut. Friese punkrock, met een hele schare Harkemase stratenmakers als fans. + *My Dying Bride met violiste Damn, wat ontzettend gaaf * Morbid Angel * Hail of Bullets * Hollenthon * Lieve en leuke mensjes * Lekker weer - * Queensryche en MDB speelden tegelijkertijd * Lordi, jammere bedoening * Fries nationalistische botmongolen als campingburen Was weer fijn. Verrassend triviaal |
|
quote:Gaaf, ik wist niet dat Vargen heen zou, heb je hem de groeten gedaan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Lal, nee die andere. Met van die aanhalingstekens. |
|
Slayer en Deat+Morbid Angel waren gaaf. Life of Agony was kut kut kut. keith die zatte kutaap met z'n bezopen kutharses. Als de Shange MacGowan van de metal over het podium strompelen, stem volledig kwijt zijn en ONS een beetje lopen uitschelden. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Helemaal mee eens. Jammer, want ik vind het wel gave muziek. En dan die gitarist, die chagerijnig werd omdat hij bijna een fles tegen z'n harses kreeg. Dezelfde fles die hijzelf net het publiek had ingekeild |
|
heb t prima naar mn zin gehad achter de lampjes en queensryche vanaf t podium was n mooie afsluiter voordat we tot vanochtend leeuwarden onveilig hebben gemaakt met lordi wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gisteren bij Slayer was het maar een dooie bedoeling, de band speelde echt top maar het publiek was echt saai. De voorste 5 rijen van het publiek gingen helemaal los alleen alles wat erachter stond, was maar een beetje dood als je het mij vraagt. Vandaar de opmerkingen van Tom over de zombies [Dit bericht is gewijzigd door Lompe Boer op 06-07-2008 20:23] |
|
Ik heb genoten .. dus... Kan me aansluiten bij de meeste meningen hier, en heb gelukkig Strawelte niet meegemaakt... Of juist jammer genoeg ?? enniewee, mocht er interesse zijn, mijn verslagje : HIER enne, dus geen Frost bij 1349 ?? Kon het niet zien, beetje slecht/veel licht en rook... ook slecht geluid trouwens... Vind ik ook niet |
|
Nou; dikke heersch @ Queensrijche!! En Symphony X op een goede 2e plaats. Verder donders gezellig gehad met erg veel bekenden. Mooi weekend! Leuk verslagje @ underkoffer. En zo'n ding moe'k ook hebb'm; [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-07-2008 21:07] |
|
Edit: Dat nummer heet toch anders dan ik dacht [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 06-07-2008 21:05] |
|
Edit: Oh, OK... [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 06-07-2008 21:07] Bareuh... |
|
quote: Haha, ja het nummer heet inderdaad gewoon disciple |
|
quote: Idd "All zombies must now go back to their graaaaves, to your caaaaaves, your tooooombs, or whatever!" |
|
lieve mede-metal-broeders Ik kom hier (op dit forum) dus echt nooit meer... Maar ok... soms wel dus :D Gisteren was ik er ook bij. Ik heb een kort blogje op m'n weblog (anders moet ik het wiel weer opnieuw uitvinden). Was erg fijn festival, maar uiteraard heb ik ook wel weer iets te zeiken gehad :D blogje: http://www.sarjenka.nl/weblog/?p=206 foto's: http://picasaweb.google.nl/sarjenka/WLdrock2008/photo#s5219890379838385842 toedels [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 06-07-2008 21:09] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Zelden een 'dikke vette +1' geplaatst waar ik zo voor de volle 100% achter sta. Er schijnen zelfs nog mensen te bestaan die het een goede band vinden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hail Of Bullets weer een goede respons net zo lekker optreden als in Arnhem, was misschien een idee om huhn later op de dag te laten spelen. Morbid Angel speelde maar een half uur jammer.. Had Morbid Angel later op de avond gezet... Eerste nummer was geluid niet goed beide gitaren te zacht, na dit nummer wel alles ok De heren vinden zelf de plaat Covenant het beste, vin ik ook btw! Rapture, Pain Divine, Maze Of Torment Where The Slime Live, nieuw nummer en God Of Emptiness. Biohazard speelde weer in de originele line up waardoor alleen maar nummer van de 1e 3 platen, weinig respons van het publiek... betrer geweest als ze in de tent hadden gespeeld.. Zelfde geld voor Life Of Agony Hollenthon ook een goed optreden alleen jammer van de geluidssamples... Verdsr lekker weer en goed geregeld op waldrock! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: lal, inderdaad. Hij ramde ook nog z'n eigen mic omver toen het publiek naar zijn inzicht niet luid genoeg reageerde op Biohazard. Wat een aanfluiting. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Oei wat was het weer ontzettend gaaf!! Pagans Mind, Hail of Bullits en Slayer De rest wel gezien, maar wat minder bewust. De mensen waren gezellig, de buren van de buren wat minder met hun geschreeuw op zondagnacht/ochtend (He Aargh ) Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: quote: |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Iemand nog iets meegekregen van die verkrachting (?) op de camping? Er scheen een meisje gedrogeerd te zijn of zoiets. Beetje vaag verhaal.... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |