|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme, Slayer echt al vaak gezien, maar ik blijf er naar uitkijken. Ultieme thrashband natuurlijk. Verder wil ik graag stukkie Queensrijche meepikken (jeugdsentiment). En dan ben ik eigenlijk wel tevreden. Voor de rest zie ik het allemaal wel. spelfout weggehaald... |
|
Qryche hier ook ja En Forbidden nog een keer, liefst ook een stukje Morbid Angel En SymX. Alleen tijd dat die keerl die line6-meuk es thuis houdt (klonk niet cool op graspop) en voor live een echte versterker koopt. Zou stukken beter klinken. Pagan's Mind ook nog ff kiek'n, altijd vet live. Biohazard voor't jeugdcement Alchemist wel weer ff En Slayer, tsja [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-07-2008 11:43] |
|
Hmm, gemengde gevoelens bij Forbidden. Op Dynamo destijds waren ze geweldig. Was 88 of 89 geloof ik? Denk niet dat ze dat kunnen overtreffen. spelfout weggehaald... |
|
quote:Dude, alsof jij Slayer ook gaat zien, daar ben je veel te lam voor dan |
|
quote: Laatste keer Slayer heb ik alles mee staan brullen, woord voor woord, echt alles. Maar inderdaad, zelf weet ik daar niks meer van hehe.... spelfout weggehaald... |
|
vanavond ook al richtign Fryslân, maar nog neit richting Waldrock... dat doen we morgneochtend wel.. eerst een pre-party ergens anders Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: '89 http://www.youtube.com/watch?v=3Ai-LhT5U_Q |
|
Ach, zolang er maar een preparty is. Lokatie maakt dan verder niet uit hehe spelfout weggehaald... |
|
quote:Neuh op graspop zong ie ook wel ff een octaafje lager maar ik heb ze vroeger helaas nooit mogen aanschouwen en kon er toch heel hard van genieten Death by Stereo en Gayline wil ik ook nog wel ff zien trouwens. |
|
quote: Ja vet, had ik een poosje terug ook al eens bekeken. Godverdomme, wat was het toen gruwelijk warm. Prachtig betaalsysteem ook nog toen, een gulden in een emmer gooien en doorlopen maar, geniaal spelfout weggehaald... |
|
quote: zo is het maar net! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zo, alle troep past in tassen, alcoholhoudende dingen zijn ingeslagen, vervoer is goed geregeld. Nog even een tentamen maken straks en dan lekker heerschen. Verrassend triviaal |
|
quote: Rest mij dan weinig meer dan u veel plezier met bier toe te wensen! spelfout weggehaald... |
|
Het is weer behoorlijk aan het regenen.. Poncho's ingepakt? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ah nee dat was de regen die hier net was. Heb ik ff naar Punthorst gestuurd, maar gaat zo weer weg hoor |
|
nope....gewoon de Tenson in de back-pack 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
je racket? (wat maakt tenson nog meer hehe? [edit]ah, kleding, duh) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-07-2008 12:01] |
|
Oeh FRNK, ik dacht dat jij op Metalen kamp was in Slovenië. Tof dat je erbij bent man, nu neem ik mn zakje wiet zeker ff mee, das pret voor 2!! Zo, ales ingepakt, ik ga richting Moon, samen met Moon nog ff boodschappen doen en daarna hop, naar Waldrock!! Tot straks allemaal!!!! |
|
haha en ik wou juist niets meenemen. Misschien neem ik wel een hijsje van je ja |
|
quote: Why not? Tis eenmaal feest! En sure, je rookt gewoon lekker met mij mee, alhoewel van mijn stuff nog max 2 gedraaid kunnen worden haha! |
|
vieze junkies Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
nee man, da's met harddrugs wij zijn vieze stinkhippies ;p imke; kee, zal ik mn restje belgische wiet wa meenemen. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-07-2008 12:09] |
|
Oh ja, je hebt helemala gelijk.... maargoed.. harddrugs niet toegestaan zag ik net op de waldrock site... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
gelukkig maar |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |