|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
volgend jaar breder programmeren? goed idee. dan heeft de mannelijke helft die vindt dat metal een mannensport is ook weer iets te zeuren *grijns* |
|
quote:Dat werkt hardstikke goed :D. zeuren FTW! |
|
quote:Breder programmeren, briljant! Hup, nóg een tientje erbij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:nog een reden om te zeuren |
|
quote: Kan jij niet in een ander topic gaan jammeren? Wil je muilperen? |
|
quote:Gaat dit over Waldrock? Mijn opmerkingen wél. Doei. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-07-2008 19:57] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: En daarna Occultfest! see you at occultfest! |
|
quote: Ik doel daarmee toch niet op jou? Valt me gewoon steeds meer op dat hordes wijven achter alles aanplakken wat maar een beetje in een bandje zit. Beroepshalve contact met bands hebben is natuurlijk heel wat anders. Ik denk dat je ergens ook wel weet wat voor type groupie gedrag ik bedoel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dus ik een bandje zitten, ik denk, kom maar op met die hordes wijven, er zit vast wel iets lekkers bij... Maar nee hoor! Damn, wat doe ik verkeerd? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik loop vanaf nu wel wat meer achter je aan op festivals. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je schrikt iedereen af met je gebulder. Bareuh... |
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend. Hail Of Bullets Death Angel Forbidden Morbid Angel Biohazard Lordi Queensryche My Dying Bride Slayer De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Fotos --> Festivals --> Waldrock 2008 |
|
quote: Hehehe, als ik wel eens helemaal voor aan wilde staan dan ergerde ik me wel eens aan die meiden die mij weg probeerden te sleuren om zelf nog dichter bij 'hun idool' te kunnen staan. Nu ga ik gewoon (bijna) niet meer helemaal vooraan staan en geniet ik van een afstandje. Hoewel ik bij Queensryche en Hollenthon ongestoord vooraan kon staan dit jaar! Wel lachen! Alchemist vond ik deze keer beter dan op Graspop trouwens! Misschien omdat ze in een kleinere tent beter tot hun recht kwamen? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: het is maar net hoe je er naar kijkt.Leuk onderwerp.Misschien een topic waardig? Suck my piss |
|
Aaaaaaarghje had een mooi korsetding aan. |
|
quote: ben je dan juist niet de ultieme groupie? dat je van achter een band aan hollen je beroep maakt? wederom zonder waardeoordeel zou het eigenlijk wel fascinerend vinden dat je vanuit erotisch standpunt een bepaald beroept kiest dat in essentie weinig met erotiek te maken heeft. (dat je koelvrachtwagenchauffeuse wordt omdat je een oogje hebt op jonge slagers bijv.) |
|
lol keerl wat ben jij heerlijk subtiel steeds |
|
quote: Voor mij toch wel weer de band van de dag |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik ben het nog met hem eens ook. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
staan trouwens al wel mooie filmpjes van slayer op youtube geluid is meestal wel redelijk beeld is veel blokjes |
|
Wie ben jij |
|
quote: gewoon ~~**Boemba**~~ maar er is iets misgegaan met mijn account de moderators zijn het waarschijnlijk nu aan het fiksen |
|
Lol ik bedoel lullig [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 08-07-2008 0:40] |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |