|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, iemand met de vlakke hand vol in het gezicht slaan hoort gewoon niet thuis op een voetbalveld en zeker niet in de finale van de CL. Erg trieste actie van Drogba. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: 24 keer schieten waarvan de helft van Ballack van een meter of 500. De echte serieuze kansen waren gelik verdeeld. Eigenlijk best bevredigend dat het op strafschoppen uitdraaide. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
tering als er iemand erg was dan was het tevez, die lelijke hondelul heb ik enkel schofterige overtredingen zien maken, niet te geloven dat die gewoon op t veld mocht blijven. ging altijd voor de tegenstander ipv de bal. Als je zegt dat je dat anders zag dan keek je met stront in de ogen naar de wedstrijd. Fuck the world and fuck you |
|
De cup met de grote oren dankzij de keeper met de grote oren...hopelijk laat hij dit niveau ook tijdens t EK zien! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik zeg: Carvalho. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Edje kan het nog steeds. Erg belangrijk, bij gebrek aan een defensie She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Inderdaad ja. Oja en als je het anders zag dan ben je net in je oog gespoten door een hitsige Japanner. |
|
Krijg het rambam. Ik heb gelijk en jullie niet, stinkpoten. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wacht maar volgend weekend, ik neuk je keihard in je reet!!11 |
|
quote: Haha ja, over teringlijers gesproken. Leuke pot, leuk slot, leuk voor Ed "ik denk dat ik nu maar stop" Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Leuke wedstrijd! Wel jammer voor Chelsea, maar ik gun het ManU van harte! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: STooutert!! Chelsea was beter jiong, 3x de paal Manchester was arrogant en had wind mee signature |
|
quote: inderdaad, die Eikel zonder nek hoort thuis in een sloppenwijk, net een dealende gringo precies de genetische malmutatie van Rooney signature |
|
quote: Kan dat? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
wordt er een ZM pool gemaakt voor het EK? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Niet nodig, we hebben er al een: Chelman. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Italië - België 3-1 Wow, het valt nog mee deze keer Faustian Spirit of the Earth |
|
En wij morgen zeker verliezen van Wales met 1-0, en dan eerste wedstrijd EK Nederland-Italie. Hadden jullie in elk geval niet even Luca Tony een nare blessure van een maand of twee kunnen schoppen? Van je buren moet je het hebben, tjonge jonge She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Simons had het gisteren eerder op Cassano gemunt. 3 redelijk zware fouten op 3 minuten Cassano begreep er niks van Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: waar??? signature |
|
gotta lovem signature |
|
Geniale foto ja. Mag ik jullie er overigens even op wijzen dat deze slungelige tjap wel het lekkerste Britse wijf naast zich heeft liggen? http://www.abigailclancy.com/ Bekend fashion model, vooral lingerie. |
|
Een cheape Nicole Kidman versie met een verwende rotuitstraling; je wordt bedankt WR. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-07-2008 7:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |