|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nisteltje heeft wel zijn 60ste doelpunt in de CL gescoord. Wat een doelpuntenfestijn zeg bij Villarreal - Aalborg BK, Steaua Boekarest - Olympique Lyon en Fenerbahçe - Arsenal. |
|
quote: Hehehe Del Piero Faustian Spirit of the Earth |
|
2-0! Ik bedoel maar! |
|
Niet slecht inderdaad. Ik moet toegeven dat ik ht absoluut niet verwacht had, eerder het omgekeerde. Maar wel goed natuurlijk She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Jep, we zagen bij vlagen een PSV dat zowaar draaide. Als we zelfs 'zonder' Afellay kunnen winnen van Olympique, zit er misschien nog wel muziek in. Want tering, wat speelde hij slecht voor zijn doen... Maar ja, iets met zwaluws en zomers... Het wordt afwachten. |
|
ik kan er nog altijd ni bij dat Beckhem naar Milan gaat signature |
|
quote: Recyclage van oude vedetten he Faustian Spirit of the Earth |
|
Aaaargh jezus ik krijg echt helemaal niks gedaan vandaag, ben veel te nerveus over vanavond Tegen Dinamo boekarest was het al erg, maar nu we daadwerkelijk in de groepsfase zitten is de spanning nog 10x erger. Van mij mag het alvast kwart voor acht zijn She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
NEC? Heerenveen? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-10-2008 15:15] signature |
|
N.E.C. uiteraard She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Beckham is met zijn 33 jaar een van de jonkies bij AC Milan |
|
quote: En hier Heerenveen hehe. Zin in vanavond spelfout weggehaald... |
|
quote:ligt aan je opvoeding, elke ouder maakt weleens een fout, bij jou is dat wsl NEK. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Duik mooi de kroeg in Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bij deze wens ik vooral de heerenveen supporters enorm veel success vanavond. en ik hoop dat de kakkerlakken in het franse stof bijten. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je nek zit HIER: Enniesee zit HIER: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Sarah zegt dat je lelijke tepels hebt signature |
|
Mijn tepels zijn mooie roze aureolen van rudimentariteit. En ik denk dat je Sarah even het concept van 'Google images' moet uitleggen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
inee dank je, ik wil vanavond nog iets nuttigs doen met mijn tijd signature |
|
Fair enough, die postzegels sorteren zichzelf immers niet! [edit]Mijn nuttige tijdsbesteding vanavond: N.E.C. en bier [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-10-2008 18:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Aaargh! Dra-ma-tisch begin 1-0 achter na 4 minuten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
JAAAAAAAAAAAAA 1-1 de fuck heee! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Bij Heerenveen gaat het ook lekker. :') |
|
Jammer dat ja, maar dat was eigenlijk ook wel te verwachten. Feyenoord kan mss nog wel wat gaan halen vanavond... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |