|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bruce Banner |
|
Nou de UEFA cup nog Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Als dat geen steekpartijen worden |
|
Voor de liefhebbers: http://video.uefa.com/video/Competitions/UefaCup/Season=2008/liveDraw_video.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Groningen kon Fiorentina ook (bijna) hebben, dus het moet niet al te moeilijk worden voor PSV. |
|
Goede loting voor PSV, Bayern of Getafe was ongetwijfeld een heel wat zwaardere dopper geweest. Al blijft het natuurlijk wel de ploeg die Everton eruit geknikkerd heeft, en Everton draait momenteel zeker niet slecht. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: weeral! signature |
|
quote: Wat zeur je over erwten? |
|
Er, dobber. Dus She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Fiorentina? Goeie shit, dat moet wel lukken. Ik gok op Leverkusen, Glasgow Rangers, Bayern Munchen & PSV. Dan hopelijk een andere club dan Bayern in de halve finale, en Bayern ín de finale. @812: Verder volgens mijn voorspelling: Bayern - Leverkusen [Bayern] Glasgow - PSV [PSV] Bayern = PSV [PSV] [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 14-03-2008 22:22] |
|
quote: tt812: daar vind je dat er sowieso pas in de finale tegen bayern gespeeld kan worden, mochten beide clubs het overleven. Bruce Banner |
|
Aight! |
|
Bayern is zonder twijfel de grootste kanshebber voor het winnen van de Europese troostprijs, PSV en Zenith zijn de outsiders. |
|
quote: Het blijft verdeurie de ploeg die Groningen eruit heeft geknikkerd, ook pas na pengels!! Spel vouten zijn cool! |
|
Pfff, Groningen Schmoningen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik schat Fiorentina toch hoger in dan bijvoorbeeld Getafe. Ze staan toch knap 4de in Italië en Getafe is eerder een knokkersploeg, weinig verfijnd enzo. Faustian Spirit of the Earth |
|
Cottbus - Bayern 2-0 Na Anderlecht verliest Bayern nu weer van een klein ploegje Arsenal - Middlesbrouhg 1-1 Vierde gelijkspel op rij voor Arsenal. Manchester staat nu weer op kop. Roma - Milan 2-1 Deportivo - Real Ik hoop echt dat Deportivo zich kan redden. Valencia - Sevilla 1-2 Voor Koeman is geen redding meer mogelijk vrees ik Faustian Spirit of the Earth |
|
Inter - Juve 1-2 Faustian Spirit of the Earth |
|
Hoop dat iedereen verliest! |
|
Weer een voetbaldode in Italië zo 30/03/08 - In Italië is er opnieuw een dode gevallen bij supportersrellen. Toen fans van Juventus en Parma op de vuist gingen op een parking reed een bus een vrouw van 28 aan. De Parma-fan kwam daarbij om. Faustian Spirit of the Earth |
|
Schattig. Pruts-Italianen. Gisteren Bolton-Arsenal 2-3, nadat Arsenal met 10 man op een 2-0 achterstand kwam. Goede mentaliteit, en nog altijd in de titelrce. En Van Persie weer terug. Maar Manchester blijft nu toch wel de beste papieren hebben, met Rooney 4 doelpunten gisteren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat doelpunt van die Turk. |
|
Wat gaat het vanavond worden? |
|
2-1 voor Fiorentina. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |