|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat dubbele uitdoelpunt geldt alleen bij gelijke punten én een gelijk doelsaldo. Dus als Arsenal in Londen wint met 2-1 en Liverpool wint thuis met 1-0 gaat Liverpool door. Nu was het 1-1 in Londen en heel even 2-2 in Liverpool; dan zou Arsenal doorgegaan zijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Aaaaaah, ik snap dat kutsysteem nu eindelijk, hehe. |
|
Nu mogen ze in de halve finale tegen Chelsea! |
|
Tjonge, 2 saaie ploegen dan. Jammer van Arsenal zeg, ik had ze graag door zien gaan, veel mooier voetbal. Dat Liverpool hebben we nou wel gezien. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-04-2008 22:50] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:+1...damn, zijn we het weer ergens over eens.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Liverpool-Chelsea? ja... Liverpool wint natuurlijk signature |
|
Liverpool, yeah! http://nl.youtube.com/watch?v=XNboU_PbZMY&feature=related Nu helaas 'You'll never walk alone', maar nog steeds vet! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 08-04-2008 23:33] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Wat een mongolen dat Arsenal, komen ze op een schitterende wijze langszij, veroorzaken ze binnen twee minuten een strafschop die er natuurlijk ingaat als Gerrard hem neemt. |
|
Laatste half uur gezien. Zeer de moeite waard. Wel ontzettend stom van die neg0r om zo onnodig tegen Babel te gaan hangen. Daarvoor mistte die overigens ook al een enorme kans. Wel prima dat Liverpool door is. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Nou, dat was weer typisch Barcelona. Weer een saaie kutwedstrijd. |
|
goeie beslissing dus van me om niet te kijken. Fuck the world and fuck you |
|
Fuck, ik had liever Man Utd. - Roma gezien. Gave wedstrijd. |
|
quote: Nou nou, dat duel was ook niet veel beter. Jammer dat er nu 3 Engelse teams in de halve finales staan en ook 3 saaie ploegen. |
|
Ik vond Barcelona - Schalke dus helemaal niet zo slecht en met name de eerste helft was zeker niet saai. |
|
quote: De eerste helft was inderdaad best leuk (zeker vergeleken met de wedstrijd van vorige week). De tweede helft was wel een stuk minder. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Zo, ik ga er eens lekker voor zitten. spelfout weggehaald... |
|
quote: + 1 |
|
quote: |
|
Welke finale wil niemand het meer over hebben? Leuk dat ie het er even bij zegt. |
|
Erg mooi doelpunt van Mutu! PSV moet in de tweede helft in ieder geval wat meer aanvallende impulsen brengen, want dit was niets. |
|
Kan ik nog ergens een live-stream bekijken? Niet op de site van de NOS iig? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
met alle respect, maar PSv heeft dit jaar een team van nix. Allemaal aardige voetballers, maar geen initiatief, safe, safe, safe..geen goeie spitsen...eigenlijk al jaren. Geldt voor veel NL teams. AZ/Heerenveen vorig jaar waren leuker.. |
|
quote: http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=9717&part=sports Als je tenminste geen bezwaar hebt om er een (gratis) programmaatje voor te installeren. Ik raad dan vooral Sopcast en TvAnts aan. Op de site die ik net gaf, is ook te vinden waar je die programma's kunt downloaden en hoe het werkt. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 10-04-2008 21:39] |
|
quote: AH thanks, ja ik had gehoopt dat het gewoon via een omroep-site gestreamd werd (net als met de Champions League wedstrijden bv.). Die software werkt hier niet zo goed, al wel eens geprobeerd. Mijn TV wordt volgende week pas gemaakt dus ik zal het dan maar missen nu, hopelijk maakt PSV nog een goaltje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |