|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Poule H ziet er interessant uit She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Alles wel. champions league heerst, ARSENAL!!!! Fuck the world and fuck you |
|
Zelfs UEFA cup voetbal zal een harde dobber worden voor PSV, wel kut dat ze wéér tegen Liverpool moeten spelen, boring. |
|
Moet lukken, in ieder geval tegen Atletico en Marseille. Liverpool moet ook wel kunnen. |
|
Je bent soms ongewild best grappig, WR. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-08-2008 21:50] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ach, we hebben 2 jaar geleden Chelsea op 0 doelpunten gehouden. (Nou ja, 1 van Alex, maar ja.) |
|
Ja, maar dat was twee jaar geleden. Europa beweegt vooruit, de Nederlandse competitie maakt pas op de plaats. Of wil je beweren dat het huidige PSV kwalitatief net zo goed is als het PSV van twee jaar geleden met Alex, Cocu en Gomes? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:uiteraard, meneer Reker zegt dat ook":') Fuck the world and fuck you |
|
Ik hoef maar drie woorden te zeggen om de huidige staat van het Nederlandse voetbal in Europa schrijnend duidelijk te maken (voordat iemand anders het doet ): N.E.C. speelt Europees. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: We hebben in ieder geval de gemiddelde leeftijd wat omlaag geschroefd, zeker met spelers als Koevermans, Lazovic, Dzsudzudsadazak, etc. Niks mis mee, ik heb er wel vertrouwen in. Marcellis doet het prima achterin, Isaksson heeft ook geen slechte reputatie. Middenveld vind ik wat kariger, maar ja, ik denk dat het voetbal wat attractiever wordt nu. Minder zakelijk, hopelijk. Je kunt zeggen wat je wilt, maar voorlopig is PSV de enige Nederlandse topclub en doen ze het in Europa steeds niet onaardig. |
|
Als je het over jonge spelers gaat hebben dan is AJAX iedereen op dit moment de baas. en ze gaan er goed mee voetballen ook. MARK my words. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Strontjood |
|
Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Ajax denkt elk jaar dat ze kampioen worden. We zullen zien. |
|
klopt, maar hopelijk kunnen ze het nu eens waarmaken. Fuck the world and fuck you |
|
Hoezo hopelijk? In de brand steken die "godenzonen" Hahaha |
|
quote: Ajacieden en realiteitszin is inderdaad een nogal aparte combinatie. We hebben wel wat ingekocht, maar om nu te zeggen dat we ineens maar weer eens kampioen worden, vind ik persoonlijk een brug te ver... Maar Feyenoord moeten we in ieder geval kunnen hebben dit seizoen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat was mijn punt juist: voor Nederlandse begrippen zal de huidige PSV selectie prima voldoen, en ik zie ze ondanks de huidige hype rond Ajax eerlijk gezegd gewoon weer kampioen worden. Maar Europees gezien is dit elftal geen schim meer van wat er zelfs vorig jaar nog stond. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
N.E.C. Nijmegen - Dinamo Boekarest (Roe) SC Heerenveen - Vitoria (Por) FC Twente - Stade Rennes (Fr) FC Ajax - FK Borac (Ser) Feyenoord - Kalmar FF (Zwe) [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-08-2008 13:49] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
2-0 ZENITH !!!! signature |
|
ZENITH!!! signature |
|
quote: Dat wordt nog moeilijk genoeg. |
|
quote: Ja, gave ploeg Overigens, in de eerste ronde van de Uefabeker neemt Standard het op tegen Everton en Club Brugge tegen Young Boys Bern. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |