|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tja, dan wordt het even doorbijten! En succes met de kater morgen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Jammer voor FC Twente zeg... had het ze nu toch wel eens eindelijk gegund. |
|
quote: +1 Wel jammer trouwens. |
|
Ben blij dat ze eruit geflikkerd zijn, Sporting Portugal bedankt Against God and Government |
|
Wel zwaar klote voor de coefficient anders. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Barca Barca, Breda komt eraan Na de 1-0 een saaie pot. NAC hoefde niet en Polonia kon niet. Na de 2-1 werd het weer een beetje een wedstrijd maar NAC bleef overeind. En eerlijk is braaf: met 2 kopballen op de paal en een geweldige redding van Jelle () kwamen we verdraaid goed weg.. Morgen de loting. Ik ben benieuwd |
|
Goed begin Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Begin? NAC heeft er dit seizoen al 4 Europese wedstrijden opzitten hoor |
|
Leuk voor NAC maar tegen een enigszins aansprekende opponent worden ze van de mat geveegd. Ze verdienen het echter wel nadat ze een jaar geleden op schandalige wijze Europees voetbal zijn misgelopen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
De playoffs hebben ze vorig jaar toch echt zelf verneukt. Dat de nummer 3 in de eindrangschikking niet automatisch Europa in ging vorig jaar dat was inderdaad vrij schandalig.. |
|
Ja gefeliciteerd Judge! Laat die loting maar komen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jaja, je begrijpt het wel hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Loting tot nu toe: Heerenveen - PAOK Saloniki NAC - Villarreal Twente - Qarabag (? uit Azerbeidzjan) PSV - Bnei Yehuda (? uit Israel) Ajax - Slovan Bratislava [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-08-2009 13:52] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Had het er gisteren nog met 2 maten (PSV-fans) over dat zij het wel zagen zitten om tegen Ajax te loten (indien dat zou kunnen). Bijna gelukt. Het zijn andere joden geworden nu |
|
Dat kon niet (beide waren "geplaatst"), maar was leuk geweest ja. Alhoewel ik gewoon hoop dat er straks vijf NL ploegen in de koker voor de groepsfase zitten. Maar NAC heeft wel een probleem Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
NAC heeft de mooiste tegenstander van allemaal, is de absolute underdog en kan alleen maar winnen. De andere 4 moeten wel winnen want anders is het een aanfluiting.. |
|
PAOK was wel de nummer twee van Griekenland afelopen jaar. Die zal ongeveer gelijkwaardig zijn aan Heerenveen, dus dat wordt nog lastig genoeg. Twente, Ajax en PSV moeten zonder problemen door natuurlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ga je je al indekken ja? |
|
quote: +1. Helemaal uit, hekenketel daar! NAC heeft een flinke kluif aan Villareal, maar idd wat Judge zegt. Underdog zijn kan soms goed uitpakken. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En ook al pakt het niet goed uit dan is er nog steeds geen man overboord. Tegen Newcastle 6 jaar geleden kregen we ook kansloos met 0-5 op de kloten maar dat deerde werkelijk niemand. De sfeer en de gezelligheid is zelfs in Newcastle heden ten dage nog blijven hangen. Misschien toch maar eens kijken of het lukt die kant uit te gaan |
|
quote: Ik las ergens Karabach |
|
quote: http://en.wikipedia.org/wiki/Quarabagh_Aghdam Bareuh... |
|
quote: Godver, is dat alweer 6 jaar geleden? Was toen in Brussel. Oh, the memories! Bruce Banner |
|
CL: Lyon - Anderlecht UEFA: Lech Poznan - Club Brugge en Genk - Lille Geen al te makkelijke tegenstanders dus. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |