|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Standard nu tegen Braga in Uefa, haalbare kaart imo. Faustian Spirit of the Earth |
|
N.E.C. tegen Hamburger SV, leuk affiche She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zeker. Twente tegen Olympique Marseille, ook mooi. Bareuh... |
|
|
|
quote:Dat vonden ze in Marseille ook al ja |
|
Effe in de stemming komen voor volgende week: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zenuwen beginnen te komen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Aaargh spanning!!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Idd!! Wordt het 0-4, 0-5 of 0-6... |
|
Ik hoop 0-3, maar ik ben een realistisch mens [edit]Maar nee, goed, het blijft een toernooi. Een off-day van de Duitsers, een onkarakteristiek goede wedstrijd van ons, en het kan zomaar! Ik dacht dat we tegen Boekarest, Spartak Moskou en Udinese ook volstrekt kansloos zouden zijn. Maar toernooien zijn totaal op zichzelf staande entiteiten. Als het maar geen afslchting wordt [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-02-2009 21:52] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Aaargh vanavond! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: quote:uhhh Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het is toch realistisch dat ik alles beter dan een afslachting als een goed resultaat zie? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nou, die figuren op de tribune komen niet echt in aanmerking voor de Darwin-award in ieder geval. Wat een retards. NEC mag van geluk spreken dat de scheidsrechtert de wedstrijd door liet gaan, ik was allang vertrokken. |
|
Laffe fittie inderdaad Against God and Government |
|
quote:T zijn iig geen teletext supporters he. De shit is aan!!!1 |
|
Wat gebeurde er? |
|
quote: Werd troep op het veld gegooid. Iets raakte de scheidsrechter wat hem een kleine hoofdwond bezorgde. Niks ernstigs ofzo, maar wel te zielig voor woorden. |
|
:') Against God and Government |
|
Nou, dat was kansloos. Verder niet veel over te zeggen, we hebben misschien een uitgespeelde kans gehad (if that) en dat was het wel. Twee dode spelmomenten, twee tegengoals, en toen was het ook meteen voorbij. HSV is gewoon een paar klassen beter, niks aan te doen. Het is al een mirakel dat we uberhaupt zo ver gekomen zijn. Wat wel diep en diep triest is is die gooi-actie van de tribune. Ik hoop dat er goede beelden zijn, want dat is gewoon een levenslang stadionverbod en de hele boete verhalen op die botmongo(o)l(en). Afgezien van de fikse boete die we ongetwijfeld tegemoet kunnen zien heb je ook meteen een fikse deuk in de reputatie erbij in het buitenland. Stelletje ongelooflijke tyfusleiers toch weer, het kan bij ons ook nooit normaal. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Braga - Standard 3-0 Rotslechte match van Standard, tegen alle verwachtingen in. Uefa lijkt zo goed als voorbij na een nochtans knappe campagne tot nu toe. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Necschot. (': |
|
quote:Van harte! quote:Veel geld gewonnen? |
|
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Schilder: Anita, Emanuelson, Lindgren; Kennedy, Suarez, Sulejman Hahahaha! :')! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |