|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hehe signature |
|
Lekker bizar weer... |
|
Serieus...? |
|
Leuke wedstrijd wel, al vind ik wel dat Real zich met die belachelijke aankopen heeft verplicht tot het winnen van welke club dan ook met minstens 5-0. Net zulke buitenproportionele cijfers als waarmee ze over de spelersmarkt zijn gestormd. |
|
Standard staat na 12 minuten 2-0 voor tegen ARSENAL signature |
|
Bij Arsenal speelt dan ook een Belg. |
|
quote: |
|
quote: signature |
|
quote: signature |
|
AZ mistte de Zeeuw een beetje zo te zien. |
|
Ja, naief en laf gespeeld van AZ. Hadden hier minstens een punt mee moeten nemen, aangezien ze voetballend gewoon de betere ploeg waren. Maar die Koeman is bij zo'n wedstrijd toch altijd meer van het niet verliezen dan van het winnen heb ik het idee. De spreekwoordelijke deksel op den neus dus. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vond het wel meevallen qua lafheid hoor, AZ heeft behoorlijk aangevallen. Ik vond het wel goed staan eigenlijk. Wat mij opviel is dat El Hamdaoui geen bal geraakt heeft... en daardoor hadden de aanvallen van AZ weinig te bieden. Jammer. Bij die tegengoal was de verdediging wel naïef ja. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 17-09-2009 10:28] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ach, was jammer voor Standard. Die tweede goal van Arsenal mocht nooit goedgekeurd zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: El Hamdaoui eenzaam op een eiland... Misschien houdt het een wel verband met het ander... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
TWENTE!!! Bareuh... |
|
Ajax: :') PSV: had meer ingezeten, aan de andere kant; 2-2 tegen Sparta Praag ín Praag is niet niks. Twente: |
|
AZ |
|
Wat een sukkels. Met 1-0 gelijk helemaal terugzakken terwijl er nog zat te halen viel. Dan kun je wachten op het tegendoelpunt; Luik speelde sowieso niet slecht. |
|
quote: Het Koeman-effect is al duidelijk merkbaar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Retteketet, AZ Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Die Koeman is gewoon een slechte trainer. Het lek is boven. |
|
quote: Ben je daar nu al achter? Toen ik hoorde dat Koeman de nieuwe trainer van AZ werd, was mijn eerste reactie "mooi, hoeven we geen serieus rekening meer met AZ te houden"... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Die trein komt maar eenmaal langs... zucht |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |