|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Onterechte rode kaart, maar mooi dat Twente nog standhoudt. Die Ruiz belooft veel moois voor dit seizoen! |
|
Inmiddels kijkende. En volgende week donderdag naar de wedstrijd van NAC |
|
Goed gedaan Twente En Boschker mag gaan vrezen voor zijn plek. Goddomme wat was Mihaylov goed |
|
Hell yeah!! Volgende week afmaken die hap |
|
En PSV diep in blessuretijd langs die ploeg waar ik nog nooit van gehoord had voorheen Ik dacht al, wat een gejuich ineens |
|
|
|
quote: Idd, lange tijd kon je een euro horen vallen op het grasmat, echte supporters van PSV. |
|
Indien Real Madrid naast Xabi Alonso van Liverpool grijpt, richt de Spaanse topclub zijn pijlen op Steven Defour. Volgens de doorgaans goed geïnformeerde Spaanse sportkrant Marca heeft de 'Koninklijke' 20 miljoen euro veil voor de 21-jarige kapitein van de Rouches. Defour, die door Marca het 'superplan B' wordt genoemd, heeft bij Standard nog een contract tot 2013. signature |
|
Geniaal is dat Faustian Spirit of the Earth |
|
Douglas! Bareuh... |
|
|
|
Bareuh... |
|
Verdorie, dat is toch wel verdomd zonde. Zeker ook voor de coefficient. Nou mag het onder Koeman aardig verkreupelde AZ als enige in de CL vernederd worden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Een club als Twente heeft natuurlijk ook niks in de CL te zoeken. Bovendien moeten Nederlandse clubs toch eens leren dat een wedstrijd méér dan 90 minuten duurt. |
|
Hm, ik vond met name Ruiz erg tegenvallen. Wat Hypnos eerder al zei, hij is te licht. Verspeelde bovendien erg vaak de bal. Ook Perez speelde niet goed, en N'Kufo kon ook geen potten breken. Wel sterk vond ik de verdediging, met uitzondering van de ongelukkige eigen goal van Wisgerhof dan Eerlijk gezegd had ik halverwege al het gevoel dat het mis zou gaan, en inderdaad, zo heeft Twente weinig te zoeken in de CL... Hoe triest ook. Bareuh... |
|
Tering, wat een deceptie! Jammer, FC Twente had 't verdiend. Trouwens, die Ruiz, wat een beroerde voetballer zeg! Ik keek vanaf de 2e helft en heb hem welgeteld 2 goede passes zien geven. En één daarvan was een hakje. Maar goed, met opgeheven hoofd verder [/cliché] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ja, echt kut dat dat juist Mister N.E.C. moet overkomen, ik heb met hem te doen. Jammer voor het Nederlandse voetbal, maar objectief beschouwd is het voor Twente wellicht een zege in vermomming. Hadden na de groepsfase waarschijnlijk meteen uit Europa gelegen, terwijl ik ze in de UEFA cup een goede kans op overwintering toedicht, als de groep een beetje goed uitvalt. Ik bedoel, als wij al kunnen overwinteren dan moet Twente dat toch zeker kunnen [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-08-2009 22:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ach, ik denk dat Peter prof genoeg is om zich daar overheen te zetten. Zondag komt PSV langs, trouwens... Bareuh... |
|
Zo, dat was even een flashback naar AZ's halve finale UEFA cup een paar jaar terug...alweer die kut-Portugezen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Twente headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Godverdomme!!!! the only pleasure is pain |
|
Jammer meissie, erg kut om op deze manier je niet te plaatsen. Maar nu ben je wel op tijd thuis Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik wil niet om deze reden op tijd thuis zijn...ben nu zo opgefokt als een konijn en morgen/straks staat mijn wekker om half 6..Tering hoe kan ik in slaap komen op deze manier??? the only pleasure is pain |
|
Door schandalig hard te gaan zuipen, of brute sex te hebben. Tegelijk werkt trouwens ook Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |