|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In het begin nog wel ja, maar toen dat geklungel achterin |
|
Netjes van Ajax gister. Wel nét de mindere zijn, maar op vechtlust toch stiekem de 3 punten mee naar huis nemen. Erg sterk! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Spanning!!!!!! Wedstrijd begint over 2 minuten She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! OLE OLE OLE OLE!!! Forza N.E.C. ole oleeeeeee, forza N.E.C. ole oleeeeeee!! 1-2 gewonnen tegen Spartak moskou!! 5 aanvallers potdomme, 5 aanvallers!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zo, 1-0 achter met nog 5 min. te spelen. Knappe prestatie! |
|
resptectp |
|
FC Twente - Schalke 04 : 2-1 Dus FC Twente ook in 2009 in de UEFA Cup. Heads I win, tails you lose |
|
Standard, wat een geniaal team. 3-0 tegen Sampdoria en zo goed als zeker van groepswinst Faustian Spirit of the Earth |
|
Geniaal kon makkelijk 6-0 zijn die worden leeggekocht signature |
|
Goh ja, ik hoop eigenlijk na het seizoen. Ben nu wel benieuwd hoe ver ze het gaan schoppen met dit team. Eigenlijk waren ze nog nooit de mindere ploeg in de Uefabeker en ook niet in de CL-voorronde tegen Liverpool. Faustian Spirit of the Earth |
|
Jovanovic voor 15 naar Bayern Witsel voor 20 naar Manchester Dufour ook naar spanje voor 15 Onjewu naar engeland voor 15 nog iemand? signature |
|
Valencia - Club Brugge 1-1 Goede prestatie van Club, een zege zou niet onverdiend geweest zijn. Ze hebben nu genoeg aan een punt thuis tegen Kopenhagen om door te stoten. Faustian Spirit of the Earth |
|
Nou, weer goed duidelijk wat Heerenveen in deze vorm in Europa heeft te zoeken. Echt helemaal niks dus, wat een waardeloze pot. Kan in Portsmouth wel een derderangs d-elftal het veld op, gaat toch nergens meer om. Enige hoogtepunt was het doelpunt van Sibon, verder was de hele wedstrijd één groot slaapmiddel. spelfout weggehaald... |
|
quote:+1 En dan Pranjic en Vayrynen ook nog uitgevallen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hopelijk doen die zondag niet mee. |
|
arm Lyon zeg goed spêle en 0-3 achter na 38 minuten signature |
|
Haha ja inderdaad, op basis van de kansen verdiende Lyon absoluut van te winnen. Trouwens, Van Buyten maakte ook maar weer een belabberde indruk vond ik. Faustian Spirit of the Earth |
|
wat een kameel zeg! Lyon verdiende imo meer maja signature |
|
Club Brugge - Kopenhagen 0-1 Zielige wanprestatie van Club tegen een zwak Kopenhagen ... terechte uitschakeling dus Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb er zin in! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Succes ermee! Heerenveen weer met 3-0 aan het gas gisteren, en waarschijnlijk Beerens en Grindheim tegen Sparta niet van de partij Edit: en Breuer ook niet... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 18-12-2008 19:29] spelfout weggehaald... |
|
quote: Succes! Ik ga lekker kijken op TV Gelderland Bareuh... |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ik zit hier echt bijna te janken, man man man wat mooi, als een kind zo blij ben ik On-ge-fucking-lo-fe-lijk!!!!!! Wat een spanning, wat een drama, wat een strijd, en gewoon bij de laatste 32 Europa in! En hoe! 2-0 tegen Udinese, de nummer 1 van de poule. En dat had nog wel meer kunnen zijn ook. en Mario Been voor 2 jaar bijgetekend ook nog!!!! Forza N.E.C. olee oleeeeee! Forza N.E.C. olee oleeeee! Forza N.E.C., forza N.E.C., forza N.E.C. olee oleeeee!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gratz Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |