|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
arm Standard signature |
|
Ik hoop dat ze hun niveau van tegen Liverpool halen Faustian Spirit of the Earth |
|
Gennaro Gattuso heeft gisteren zijn linkerhand op meerdere plaatsen gebroken tijdens een training van het Italiaanse nationale team. De 30-jarige middenvelder van AC Milan kwam ongelukkig ten val toen hij de dug-out wilde instappen. Hij is minimaal een maand uit de roulatie. "Gennaro is ok" De 61-voudig international is direct naar het ziekenhuis in Gorizia gebracht en succesvol geopereerd door de Italiaanse teamarts Enrico Castellacci. Hij moest vorige nacht in het ziekenhuis blijven en mag waarschijnlijk vandaag weer naar huis. "Gennaro maakt het goed", aldus de bondsarts op de website van AC Milan. Ingevallen Italië won zaterdag in de kwalificatie voor het WK van 2010 heel moeizaam met 1-2 op Cyprus. De winnende goal kwam pas in de 92e minuut van de voet van Antonio Di Natale. Gattuso viel na rust in voor Luca Toni. Woensdag speelt de wereldkampioen thuis tegen Georgië signature |
|
Spits breekt enkel na het vieren van afgekeurde treffer 10/09/2008 09:26 Fabian Espindola zal niet graag terugdenken aan de wedstrijd van zaterdag tegen LA Galaxy. De Argentijnse spits van Real Salt Lake scoorde weliswaar al na zes minuten, maar bij het vieren van de treffer ging het helemaal mis. Espindola vierde zijn treffer met een salto en kwam helemaal verkeerd terecht. De spits brak bij het neerkomen zijn enkel en is naar verwachting drie maanden uitgeschakeld. Daarbij werd de treffer wegens buitenspel nog afgekeurd ook. 'Ik schaam me diep', sprak Espindola. 'Al jaren vier ik mijn goals op deze manier. Maar na dit incident ga ik me er nooit meer aan wagen. Ik zou niet weten wat er net gebeurd is. Ik heb de salto al duizenden keren gedaan.' Nadat Bryan Jordan van tegenstander LA Galaxy later die wedstrijd de 2-2 had gemaakt, strooide hij Espindola nog wat extra zout in de wonde. De middenvelder vierde zijn treffer met een perfect uitgevoerde salto. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ceck: http://www.vi.nl/NieuwsItem/SpitsBreektEnkelNaHetVierenVanAfgekeurdeTreffer.htm Check vooral zijn gezicht als ie merkt dat ie verkeerd terecht gekomen is Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Marseille-Liverpool 1-1, wat een fantastiscche wedstrijd tot dusverre! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Waar is WR nu dan ? Fuck the world and fuck you |
|
1-2 Liverpool, half uurtje gespeeld Oh, penalty moest overgenomen, maar alsnog erin [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-09-2008 21:17] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Tsjonge jonge jonge, haal alsjeblieft die Brechet eruit. Geen idee voor wie, maar hij moet weg, zoveel is duidelijk. Koevermans heeft, net als in 50% van de gevallen, z'n dag niet. Lazovic erin. Amrabat probeert teveel maar presteert te weinig -> Dzduzduzdadzak. Dit is klodte. |
|
Hoeveel staat het bij pisvee? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
0-2, maar de tweede helft begint heel aardig. |
|
heeerlijk dit. Fuck the world and fuck you |
|
quote: "Mijn hond is dood, maar ik heb nu wel een mooie hondenharen jas." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
0-3, dus inderdaad afgelopen. Wat een gepruts achterin, niet te zuinig. |
|
Ach, Chelsea-Bordeaux is 4-0 ds het kan erger. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zat je d'r toch niet ver naast mental. Jammer, het laatste stukje internationale kwaliteit lijkt nu definitief de Nederlandse competitie te hebben verlaten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
kom op jongens, het is pas één wedstrijd... |
|
Nou nou M., wij moeten ook nog She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
AS Roma-CFR Cluj 1-2 Roma liet zich verrassen door de Roemenen. Cristian Panucci zette in de openingsfase nog wel de Romeinen op voorsprong met een rake kopbal, maar veel meer gevaar stichtte de thuisploeg niet in het lege eigen stadion. In de 27ste minuut was het Juan Culio die van buiten de zestien laag uithaalde en doelman Doni klopte. En in de 49ste minuut was het opnieuw Culio. Ditmaal scoorde de Argentijn nadat de bal door Mario Cassetti voor zijn voeten was gekopt. Francesco Totti en Vicenzo Montella draafden in de slotfase nog wel op, maar konden de nederlaag niet voorkomen. signature |
|
quote: |
|
quote: Leuke wedstrijd idd. Een gelijkspel was imo iets terechter geweest. Liverpool was wel een klasse beter, maar die vechtlust van Marseille Faustian Spirit of the Earth |
|
Morgen de grote dag Ik ben nou al zenuwachtig, en ik weet nog niet eens of ik de wedstrijd wel zal kunnen zien op internet She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ook hier is het morgen de grote dag. Maar ik duim natuurlijk ook voor N.E.C. en Feyenoord. En vooruit, ook een beetje voor de neuzen. Bareuh... |
|
Vooruit, doe ik het terug voor Twente She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |