|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Niks mis mee. Standard verslaat Everton! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
heers, na de 2-2 gaan ze dus door en Brugge ook door signature |
|
quote: Idd, en 2 keer terechte overwinningen als ik de samenvatting zo lees Met 5 Nederlandse teams die doorgaan wordt de kans op België - Nederland duels wel erg groot! |
|
quote: |
|
Jaja, knappe prestaties van Club en vooral van Standard Faustian Spirit of the Earth |
|
Heerenveen tegen Milan, Ajax treft HSV Uitgegeven: 7 oktober 2008 12:17 Laatst gewijzigd: 7 oktober 2008 12:22 AMSTERDAM - De loting voor de groepsfase van de UEFA Cup heeft dinsdag uitgewezen dat sc Heerenveen tegen AC Milan, Sporting Braga en Portsmouth speelt. ANP Ajax zit in Groep F, met onder andere het Duitse HSV van trainer Martin Jol. Ook komt de club Slavia Praag tegen. Die ploeg schakelde Ajax vorig seizoen uit in de voorronde van de Champions League. Feyenoord komt Deportivo la Coruna en CSKA Moskou tegen. De loting is nog bezig. (c) NU.nl spelfout weggehaald... |
|
Heerenveen tegen Milan, Ajax treft HSV Uitgegeven: 7 oktober 2008 12:17 Laatst gewijzigd: 7 oktober 2008 12:24 AMSTERDAM - De loting voor de groepsfase van de UEFA Cup heeft dinsdag uitgewezen dat sc Heerenveen tegen AC Milan, Sporting Braga en Portsmouth speelt. ANP Ajax zit in Groep F, met onder andere het Duitse HSV van trainer Martin Jol. Ook komt de club Slavia Praag tegen. Die ploeg schakelde Ajax vorig seizoen uit in de voorronde van de Champions League. Het Engelse Aston Villa maakt die groep compleet. Feyenoord komt Deportivo la Coruna, CSKA Moskou en het Franse Nancy tegen. De loting is nog bezig. (c) NU.nl Hehe, wordt een makkie voor Heerenveen natuurlijk spelfout weggehaald... |
|
Groep A Schalke 04 Paris Saint-Germain Manchester City Racing Santander FC TWENTE Groep B Benfica Olympiakos Piraeus Galatasaray Hertha BSC Metalist Kharkiv Groep C Sevilla VfB Stuttgart Sampdoria Partizan Belgrado Standard Luik Groep D Tottenham Hotspur Spartak Moskou Udinese Dinamo Zagbreb NEC Groep E AC Milan SC HEERENVEEN Sporting Braga Portsmouth VfL Wolfsburg Groep F Hamburger SV AJAX Slavia Praag Aston Villa MSK Zilina Groep G Valencia Club Brugge Rosenborg BK FC Kopenhagen Saint-Étienne Groep H CSKA Moskou Deportivo la Coruña FEYENOORD AS Nancy Lech Poznan Speelronde 1 Donderdag 23 oktober: Aston Villa – Ajax AS Nancy – Feyenoord Dinamo Zagreb – NEC FC Twente – Racing Santander SC Heerenveen – AC Milan Speelronde 2 Donderdag 6 november: Ajax – MSK Zilina Feyenoord – CSKA Moskou Manchester City – FC Twente VfL Wolfsburg – SC Heerenveen NEC is vrij Speelronde 3 Donderdag 27 november: Hamburger SV – Ajax Deportivo la Coruña – Feyenoord NEC – Tottenham Hotspur FC Twente is vrij SC Heerenveen is vrij Speelronde 4 Woensdag 3 december: Spartak Moskou – NEC FC Twente – Schalke 04 Ajax is vrij Feyenoord is vrij Donderdag 4 december: SC Heerenveen – Sporting Braga Speelronde 5 Woensdag 17 december: Portsmouth – SC Heerenveen Feyenoord – Lech Poznan Donderdag 18 december: Ajax – Slavia Praag NEC – Udinese Paris Saint Germain – FC Twente HAHA SC Heerenveen - AC Milan Ronaldinho en Kaka op Dingsdag en Breuer Nu nog proberen kaarten te krijgen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik gok dat er maar één Nederlandse club doorgaat. |
|
Neh, twee. Ajax en Heerenveen. Misschien Feyenoord Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Club Brugge zit in de poule met Valencia, Rosenborg, Kopenhagen en St. Etienne. Haalbare kaart denk ik. Standard: Sevilla, Stuttgart, Sampdoria en Partizan Belgrado. Wordt moeilijk, maar Standard heeft Europees al zeer goede wedstrijden gespeeld. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:feyenoord zal dat iig niet zijn. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou ja zeg, wat een gebrek aan vertrouwen in Super-Mario! Op voorhand had ik gezegd: geen schijn van kans en hopen dat er 4 leuke wedstrijden uit de koker rollen. Maar als ik de groep zo zie ga ik toch stiekem denken: zou het misschien dan toch...? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Joa dat heb ik eigenlijk bij elke poule wel. Maar je moet ook realistich blijven. Jullie spelen sowieso twee helse uitwedstrijden En de twee sterksten krijgen jullie thuis. Had beter andersom geweest. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-10-2008 19:38] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dinamo Boekarest was ook een hel, maar dat ging ook goed. Tottenham draait momenteel als een krant. Udinese is laatsdte wedstrijd thuis en dan hebben die italianen de ticket voor de volgende ronde toch al op zak, dus dan kun je misschien wel iets pakken. Gelijkspelletje erbij tegen zagreb in de eerste wedstrijd (kennen ons niet en zullen voor zo'n eerste groepswedstrijd misschien net als boekarest wel een beetje aan overschatting en gemakszucht lijden) en misschien een stuntje tegen spartak, en voila! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zeg dat niet te hard Rein... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:sorry hoor, gewoon frustratie dat het ons nooit lukt europees te spelen. of tenminste niet in de periode dat ik supporter ben, vroegah lukte het wel.) Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dus word Excelsior fan , dan kan het nog wat worden met Sparta Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:nee, die hebben geheuld met jullie, dus fuck off. Fuck the world and fuck you |
|
Lekker supporter worden van N.E.C.! Symphatieke club, geweldige trainer, trouwe fans, prachtige clubkleuren, mooiste stadion+omgeving, etc. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, daar wil ik ook kaartjes voor zien te scoren, zien hoe AC Milan wordt afgestraft ghehe spelfout weggehaald... |
|
Tering Varanus, moest je echt die hele lap tekst quoten voor een antwoordzin? Sadist! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik zal er niet eens gek van kijken als heerenveen gewoon wint van Ac Milan. waarom niet ?Sibon is in vorm, de rest van heerenveen speelt ook zeer goed voetbal, en Ac zijn en stel uitgebluste oude zakken.ik zie best kansen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: @Mark: foutje spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |