|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Met die achterhoede scoort Mutu er minstens 3 |
|
Twente 0-1 voor... Bareuh... |
|
quote:Ajax zelfs met 0-1 gewonnen . Goed hoor! |
|
quote: Niet alleen Ajax... Bareuh... |
|
Wel veel gele kaarten in beide duels. |
|
Ajax! |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Twente zeer netjes. Ajax verdiende niet eens een punt. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Ho ho, als je iets moois wil zien ga je maar naar het museum prachtig commentaar van van Basten. Leuk toch, ik hoop dat we na volgende week nog steeds 2 clubs in Europa hebben, niet verkeerd. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, in dat geval hebben we sowieso één team in de halve finales, aangezien ze de volgende ronde tegen elkaar spelen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kwartfinales toch? Dit is een ronde met 32 teams, "1/16e finale", dan zouden (bij winst van allebei) Ajax en Twente tegenover elkaar komen te staan in de achtste finale. Als ik het goed gezien heb tenminste... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 20-02-2009 10:04] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja je hebt gelijk. Kwartfinales idd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Chelsea - Juve 1-0 Geen onoverkomelijk resulaat voor Juve, maar alles zal perfect moeten lopen in de terugwedstrijd. Ze hadden wel meer verdiend, zeker aangezien de in de tweede helft Chelsea domineerden, maar ja. Faustian Spirit of the Earth |
|
Liverpool signature |
|
Vanavond orde op zaken stellen! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:Ja HUP Saidi! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wij zijn tenminste door de groepsfase heen gekomen, stelletje skeptici HSV is mooi in slaap gesust, zitten met hun hoofd al bij het verdedigen van hun huidige plek op de Duitse ranglijst, en rekenen niet op onze frisse jonkies die ditmaal de aanvalslinie vormen: Saidi, Tshibamba en El Kabir! Een vroege 0-1, 0-2 vlak voor rust en dan in de tweede helft de verlenging afdwingen. Forza n.E.C.! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nou, ik gun het je van harte Mark, maar toch heb ik een ietsiepietsieheelkleinbeetje het idee dat het toch niet helemaal gaat lukken... spelfout weggehaald... |
|
Nou moe. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Maar toch succes hoor spelfout weggehaald... |
|
quote:Je bedoelt "stelletje realisten" neem ik aan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: De twee meest veelbelovende ontmoetingen, Inter vs Man United en Real Madrid vs Liverpool, waren toch een potje teleurstellend. |
|
quote: Nou, inderdaad. Ik heb gisteren de 2e helft van Real - Liverpool gekeken en direct een mail naar beide clubs gestuurd dat ik mijn drie kwartier terug wil. Al had ik het met Liverpool al een beetje kunnen verwachten, die spelen nooit sprankelend voetbal. Altijd maar gegroepeerd verdedigen, veel storen en vertrouwen op de spierballen van Kuijt en Gerrard en het goalinstinct van Torres. Geef mij als voetballiefhebber dan maar Manchester United of nog beter, Arsenal... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |