|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zelfs dan is het om te huilen. |
|
RTV Oost ziet af van een live-uitzending van FK Qarabagh - FC Twente. Over het bedrag werden de regionale zender en her Russisch bemiddelingsbureau het wel eens, maar niet over de wijze van betaling. De rechtenhouder wilde dat het geld contant en in een koffer overhandigd zou worden. Dat is voor RTV Oost te risicovol en heeft om die reden afgezien van uitzending op TV. Ook Eredivisie Live gaat nog pogingen ondernemen om de rechten te bemachtingen, vertelde Jan Joost van Gangelen vanmorgen op Radio Veronica. Hebben zij geen koffer klaarliggen, dan zijn de Twente-supporters aangewezen op AZTV (Azerbaijan Television that is). Bareuh... |
|
AZ zit bij Arsenal, Olympiakos en Standard Luik in de CL-poule. |
|
eerste twee gaan door? Dan zijn er mogelijkheden. |
|
Standard had het idd ook zwaarder kunnen treffen, interessante poule in ieder geval. Faustian Spirit of the Earth |
|
tegen die Hellas! signature |
|
Mooi, Heerenveen door. Gezellig sfeertje ook, al die Grieken die tussen ons in liepen... spelfout weggehaald... |
|
Sonck scoort signature |
|
Gefeliciteerd Heerenveen, Ajax, PSV en Twente En een jammer maar helaas voor NAC. Ik weet, de wedstrijd is nog niet voorbij, maar 1-3 thuis en momenteel 6-1 achter in Spanje doet mij neigen naar een ietwat voorbarige condoleance. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:+1 Ach ja, dat zat er dik in natuurlijk. Ik ben trots op mijn clubje iig . En na Newcastle weet ook Villareal wie NAC zijn: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 28-08-2009 0:11] |
|
Club Faustian Spirit of the Earth |
|
mooi STijnie Aston Villa (Eng) - (+) Rapid Wien (Oos) 2-1 0-1 oei signature |
|
Grieken belagen stewards Heerenveen Na afloop van het Europa League-duel tussen SC Heerenveen en PAOK (0-0) ontstonden schermutselngen in en rond het uitvak van het Abe Lenstra-stadion. De PAOK-aanhang, gefrustreerd door de uitschakeling van de eigen ploeg, zocht de confrontatie met de stewards van de thuisclub. Die werden bekogeld met stoeltjes en bekers. Een aantal Grieken klom over de wand die het uitvak van het thuispubliek scheidt. De stewards van Heerenveen herstelden de orde echter al snel, zodat de politie niet in actie hoefde te komen. Aanhoudingen werden er niet verricht. Er waren zo’n 1500 PAOK-supporters in het stadion. Heerenveen beschouwde het duel als eentje uit de hoogste risico-categorie. Mede daarom waren er in totaal 375 stewards op de been. Hehe, niet echt gezellig volk, wat een chagrijnige koppen die lui. Na afloop lekker de auto oopgezocht en naar huis hehe... spelfout weggehaald... |
|
Onder invloed? |
|
3 biertjes spelfout weggehaald... |
|
quote: Dit is wel heel stoer! Gaaf bericht! Heb je er ook van Newcastle? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik kan even zo snel niks bijzonders vinden behalve dit: http://www.bndestem.nl/sport/sportbrabant/3053997/NAC-was-nergens-tegen-The-Magpies.ece en een bult foto's: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?ID=5293 Ik ben helaas zelf niet meegeweest maar het was grandioos naar het schijnt. Ook mooi trouwens: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=15357 - "Nipt verlies voor NAC" |
|
|
|
Schwalbe!!!! Holy Fuck zeg, daaaag carriere! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
gvd edit : het is Wasylecsky die beenbreuk heeft, tja, iets met boontje en loontje [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-08-2009 22:15] signature |
|
hehe, die rooie ploeg zijn dus diegenen die tegen AZ spelen in de champions league signature |
|
quote:wat had ie dan gedaan? |
|
wat een ongelofelijk smerige overtreding...ban for life ps en wat doet Drenthe daar als reserve? [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 31-08-2009 0:30] |
|
quote: constant ellebogen gebruiken, schoppen, kloppen, beuken een paar jaar geleden was de overtreding net andersom, maar dan schopte Wasyl in de rug van Witsel, daar heeft Witsel nog steeds littekens van in zijn rug (de noppen staan er nog in) signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |