|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, sorry. hoezeer ik FCU ook europees voetbal gun. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Net zoals de vorige keer, bedoel je? Bruce Banner |
|
quote: Ja toen ging het inderdaad goed mis maar vergeet niet dat we dit seizoen ook twee keer van Groningen hebben gewonnen |
|
Kuyt |
|
Leest ook weg als "kut". http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zo lees ik bij jou altijd buttplug |
|
Lekker he? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: + 1 |
|
Wel erg zuur voor Riise, hele pijnlijke eigen goal ver in blessure-tijd. Gaat nog moeilijk worden voor Liverpool. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-04-2008 0:42] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Haha, net de verlenging van Getafe - Bayern gezien. Vond het erg klote dat ik 't toen niet gezien had, maar ik kwam een minuut na de stad van de extra speeltijd binnen, op Eurosport. Bi-zar. :') |
|
klote Barca hoe stom voetbal zeg signature |
|
quote: Blijf daar dan maar van genieten!! Spel vouten zijn cool! |
|
Wel hele mooie goal van Scholes, maar Barca in goede doen had die wedstrijd gewoon moeten winnen. Dat is naar ik aanneem het einde van Rijkaard. Kan hij samen met Koeman gaan vissen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Eigen schuld als je een team bouwt rond 1 speler (Ronaldinho)... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dat heeft anders wel geleid tot een van de meest succesvolle periodes uit de clubgeschiedenis Alleen Cruyff deed het beter. Hoewel het snel kan verkeren in Barcelona, denk ik dat ie toch een hoop krediet heeft daar. Dan zie ik hem nog eerder zelf opstappen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ach, Barça speelde veel te slordig. Chelsea - L'pool was best een aangenaam kijkstuk Faustian Spirit of the Earth |
|
Barcelona heeft nodig wat spelersverversing nodig; zo'n ongemotiveerd Henry is waardeloos.. Chelsea - Liverpool was idd een mooie wedstrijd al had ik Liverpool liever zien winnen; Chelsea verdient t echter wel; die laatste goal van Drogba was schitterend geplaatst The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Chelseuuuuuuuuuuuuuuuh!!! en nu die Manshitters de kop eraf signature |
|
quote: Henry zorgde anders meteen voor gevaar, maar goed, je hebt idd gelijk dat ze eens moeten nadenken over de huidige ploeg, want eigenlijk beleven ze een tweede "rampseizoen" op rij. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Die eerste goal ook, lekker snoeihard in de korte hoek. Goed dat L'Pool eruit ligt, degelijk countervoetbal van de hoogste plank. Daar kennen we in NL ook een ploeg van headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Ajax? signature |
|
Hypnos, hij bedoeld Pisvee. Fuck the world and fuck you |
|
Het gaafst aan de twee halve finales van de CL was toch wel de nieuwe reclame van Nike, heel mooi gedaan. |
|
Zenit in de finale van de UEFA Cup, 4-0 werd het tegen Bayern. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |