|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik verheug me nu al op woensdag!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Te makkelijk, maar toch: :') Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
hahaha onze gloryhunter is terug Fuck the world and fuck you |
|
Wat was die verdediging van PSV een ramp seg Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Jezus Christus. |
|
Del Piero Faustian Spirit of the Earth |
|
Tering, dan heb je zó'n kans, en dan maak je een schwalbe... Ongelofelijk. |
|
hihi, dat feyenoord. was die 0-4 bij Roda dan toch een uitzondering....dat wordt weer lachen dit weekend ! Fuck the world and fuck you |
|
Ben toch blij dat het me geen ene pleuris meer interesseert dat hele Feyenoord (en de rest van het voetbal gedoe). Scheelt een hoop verrotte afstandsbediengen, irritatie en hoofdpijn. Bazzio Attacks!!! |
|
Mooiweer-supporter She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kuip was ook weer halfvol hoorde ik, dan hebben ze het altijd over het o zo trouwe feyenoordpubliek |
|
Standard - Sevilla 1-0 Standard heerst Faustian Spirit of the Earth |
|
Shit, Twente verloren the only pleasure is pain |
|
quote:Die er wel zijn die zijn wel trouw Zelfde kon gezegd worden in de Arena trouwens.. |
|
Standard - Sevilla - 1-0 en verdiend signature |
|
Real Madrid ligt na een spektakelmatch tegen derdeklasser Union de Irun uit de Spaanse beker. De 'Koninklijke' haalde het wel met 4-3, maar de heenmatch ging met 3-2 verloren. Dankzij het aantal gescoorde doelpunten buitenshuis mag de underdog een ronde verder. De beslissing viel pas in de negentigste minuut, toen Real-doelman Jerzy Dudek geen antwoord had op een kopbal van Eneko Romo. Madrid begon dramatisch aan de partij en daar profiteerden de bezoekende aanvaller Abasolo en Salcedo gretig van. Het was echter Raul die tot twee maal toe een achterstand goed maakte en toen invaller Alberto Bueno vanop 25 meter raak schoot, hingen de bordjes - over de twee matchen gezien - perfect in evenwicht. Weer Raul leek het pleit definitief te beslechten in het voordeel van Bernabeu, tot Romo vlak voor tijd iedereen de mond snoerde. Morgen staan er nog dertien bekermatchen op het programma. Meest in het oog springend is de partij van Villarreal, dat een 5-0 moet zien recht te zetten tegen derdeklasser Poli Ejido XD signature |
|
IJdel als hij is, ziet Cristiano Ronaldo er altijd piekfijn uit. Maar ook de toekomstige Gouden Bal gaat nog af en toe de mist in: zo haalde deze foto van een zwaar onder zijn oksels zwetende C-Ron in het lang en breed de Engelse tabloids. Dat was ook Ronaldo's ploegmaats bij Manchester United niet ontgaan, wat leidde tot een stukje onvervalste kleedkamerhumor. Het kastje van de Portugese superster werd volgepropt met alleen maar deodorant en aftershave. Brian McClair, gewezen aanvaller van de Mancunians en nu verantwoordelijk voor de jeugdopleiding bij de Red Devils: "Omdat Ronaldo altijd pas bij de laatsten is die 's morgen op de club present geven, was er tijd genoeg om de foto tientallen keren te kopiëren en over de hele kleedkamer te hangen. Toen hij zijn kastje opendeed, vielen alle deo's en geurtjes eruit. Hij kon er niet echt om lachen." XD signature |
|
Tja, het is geen zicht Faustian Spirit of the Earth |
|
Nisteltje voor de rest van het seizoen eruit door een blessure. Hij was lekker op dreef met 10 doelpunten in 12 wedstrijden. |
|
En Real was al zo goed bezig Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ben nerveus! Godver 2 nachtjes slapen nog. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
CL was saai vandaag Faustian Spirit of the Earth |
|
Vloek Nou ja, wel mooie wedstrijd, had een gelijkspelletje wel verdiend gevonden. Ach, het blijft een mooie ervaring! Forza N.E.C.!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Feyenoord ook al weer 3-0 achter...had ze eigenlijk wel zien winnen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |