IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-05-2008 23:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Tokkie power dan. Dat is voor mij met m'n pretentieuze hoofd nmlk een pot nat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-05-2008 23:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Toe maar.Tokkie nog wel. Sorry dat ik geen Wilders ben, jongen.


Fuck the world and fuck you


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-05-2008 23:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

De tijd dat ik het leuk vond om mensen te schokkeren met zoveel mogelijk blasfemische logo's en schokkende teksten ligt ver achter me. Zo nu en dan in de kroeg of bij een concert wil ik nog wel eens een bandshirt aandoen, maar nieuwe kopen doe ik eigenlijk zelden..

Wat werk betreft, daar zou ik best elke dag in christraping black metal shirts en camouflagebroeken mogen rondlopen, maar iedere zichzelf respecterend figuur zou toch wel moeten weten dat als je een beetje serieus wilt worden genomen dat je er dan beter enigszins representatief uit kunt zien. Dat hoeft dan echt niet meteen een duur pak, met gewoon casual kleding kom je al een heel eind.

Tuurlijk zou het niet moeten dat mensen je minder serieus nemen als je in metalkledij op kantoor zit, maar zo werkt de wereld nou eenmaal. En dan kan je je een beetje aanpassen en verder komen of de puberale metalhead met principes blijven uithangen, dat mag iedereen dan lekker zelf weten.

Daarbij maakt het natuurlijk nog wel verschil of je ergens achter een lopende band staat tussen mensen waarvan het je ook echt geen reet kan schelen of ze je serieus nemen, of dat je dagelijks met klanten te maken hebt.

Overigens hebben de meeste bandshirts mijns inziens ook nog eens een vrij matige pasvorm, zitten ze verre van ideaal. Wat daarbij ook niet helpt is dat er vaak alleen nog maar een L of een one-size-fits-all te krijgen is, waardoor erg veel mensen met eigenlijk veel te grote shirts rondlopen.







[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 22-05-2008 23:12]


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-05-2008 23:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Eens


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 23-05-2008 12:38 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2008 22:11 schreef mental het volgende:
Dit topic wordt mooier en mooier, godsamme. Nee, natuurlijk is er niks mis met het dragen van pakken of andere nette kleding. maar er is ook niks mis met het dragen van bandshirts. Vind ik dan. Ik krijg alleen het idee hier dat sommige wel erg geilen op der nieuwe van Gils pak of whatever. En dat maakt me fucking misselijk.maar jullie doen maar verder. ik zal nooit en te nimmer een pak dragen,niks voor mij. Of ik dan wel of niet geaccepteerd zal worden door mensen maakt me geen flikker uit.

Ah joh, maak je toch niet zo druk. Laat ieder lekker zijn/haar eigen ding doen. De een draagt bandshirts, de ander wat meer casual kleding, terwijl anderen zich prettig voelen in veels te grote gangstah kleding, in kleding bij de zeeman of toch de laatste mode willen volgen.

Tuurlijk is het zo dat in een subcultuur de meeste mensen er een zelfde kledingstijl op na houden, maar dit betekend niet dat iedereen hier in mee hoeft te doen.

En tsja, het is toch niet zo heel raar dat mensen er netjes uit willen zien als ze naar hun werk gaan of gaan soliciteren? We leven nou eenmaal in een wereld waarin mensen je op uiterlijk beoordelen, hoe onwetend het ook mag zijn. Maarja, verander je toch niet.

Maargoed zoals ik al eerder zei: Het zal mij werkelijk aan me reet roesten wat iemand draagt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 12:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik let er wel op dat het model een beetje ok is.

ver over de schouders is niet nice


een XL doe ik op werk niet aan


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2008 12:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 12:42 schreef Hypnos het volgende:
ik let er wel op dat het model een beetje ok is.

ver over de schouders is niet nice


een XL doe ik op werk niet aan
Van de XL ben ik indd ook af. Veel te groot, kan echt niet. Maarja, de keuze in L is sowieso toch al wat minder waardoor je weer sneller overgeleverd bent aan b.v. een polo.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2008 12:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik draag eigenlijk altijd gewoon wat voorhanden is en doorgaans is dat een band / festival shirtje + camo broek.
Werkschoenen draag ik ook zowel op de zaak als prive.
Werk, prive maak ik geen verschil in.

Alleen op begravenissen en crematies draag ik een beetje neutrale kleding.

Ik ben gewoon zoals ik ben en wie dat niet aanstaat kan gewoon lekker de tering krijgen en optiefen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 12:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, echt jammer dat obesitas,
en in minder mate de powertrainers,
de maat bepalen in metalshirtland.


Dat heb je in vegan en punk milieu's natuurlijk niet, door gebrek aan koopkracht en minderwaardige voedselpakketten

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-05-2008 12:54]


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2008 12:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 12:51 schreef Hypnos het volgende:
ja, echt jammer dat obestitas, en in minder mate de powertrainers, de maat bepalen in metalshirtland. Dat heb je in vegan en punk milieu's natuurlijk niet, door gebrek aan koopkracht en minderwaardige voedselpakketten
Iemand heeft ooit verzonnen dat de 'one-size-fits-all' maat XL is. Tja, dat is dus niet zo.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2008 12:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als je geen XL wil kun je toch gewoon een hippe girly kopen?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-05-2008 12:53]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 12:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je lacht, maar ik ken mannen die girlies kopen... vooral genre Lacuna Coil en Sirenia

Ik heb er aan gedacht, maar dat buikje belet me de aanschaf




signature


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 23-05-2008 13:01 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 12:55 schreef Hypnos het volgende:
je lacht, maar ik ken mannen die girlies kopen... vooral genre Lacuna Coil en Sirenia

Ik heb er aan gedacht, maar dat buikje belet me de aanschaf




Nou, girlies zijn vaak wel beroerder dan de normale shirts hoor volgens mij. Na een keer dragen kan dat ding enorm uitrekken of na het wassen juist enorm krimpen. En verder is er sowieso niet veel keuze.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2008 13:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2008 23:11 schreef Valorian het volgende:


Daarbij maakt het natuurlijk nog wel verschil of je ergens achter een lopende band staat tussen mensen waarvan het je ook echt geen reet kan schelen of ze je serieus nemen, of dat je dagelijks met klanten te maken hebt.



Een maat van me is werkzaam in de IT en gaat gewoon naar zijn werk in zijn leren broek en Immortal shirtje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-05-2008 13:10 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Over smaak valt niet te twisten, over wansmaak wel. En mensen die na hun 18e levensjaar nog steeds in metal outfit lopen, hebben naar mijn mening duidelijk iets niet begrepen.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-05-2008 13:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 13:04 schreef XXL het volgende:
Een maat van me is werkzaam in de IT en gaat gewoon naar zijn werk in zijn leren broek en Immortal shirtje.


Armand?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2008 13:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mensen die na hun 18e dingen gaan dragen die ze daarvoor niet of amper droegen omdat de maatschappij dat van ze verwacht hebben imho ook iets niet begrepen.
Ik draag gewoon datgene waar ik me prettig in voel.

Als jij meent je een sociale status te moeten aanmeten door middel van je kledingkeuze is dat echter je goedrecht.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-05-2008 13:15]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2008 13:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 13:11 schreef MMayo het volgende:
Armand?




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-05-2008 13:17 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 mei 2008 13:14 schreef XXL het volgende:
Mensen die na hun 18e dingen gaan dragen die ze daarvoor niet of amper droegen omdat de maatschappij dat van ze verwacht hebben imho ook iets niet begrepen.
Ik draag gewoon datgene waar ik me prettig in voel.

Als jij meent je een sociale status te moeten aanmeten door middel van je kledingkeuze is dat echter je goedrecht.


Nou, als ik ergens de lak aan heb is het wel de maatschappij, dat moge hier duidelijk zijn. Ik heb alleen de tijd gehad dat ik mij moest profileren als een rebel of hoe wil je het ook noemen, dat is niet iets om je prettig bij te voelen, het is nog steeds iets om je te verzetten.


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-05-2008 13:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ben ik te min!@#


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2008 13:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2008 14:32 schreef kwelgeest het volgende:
Mensen die dat niet, willen, inzien zijn ronduit infantiel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2008 13:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 13:17 schreef Rotzak het volgende:
Nou, als ik ergens de lak aan heb is het wel de maatschappij, dat moge hier duidelijk zijn. Ik heb alleen de tijd gehad dat ik mij moest profileren als een rebel of hoe wil je het ook noemen, dat is niet iets om je prettig bij te voelen, het is nog steeds iets om je te verzetten.


Oeh, i'm a rebel.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-05-2008 13:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 13:14 schreef XXL het volgende:



Die lijkt wel vergroeit met zijn leren broek.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-05-2008 13:27 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 mei 2008 13:23 schreef XXL het volgende:
Oeh, i'm a rebel.




Stiekem vind je het maar al te mooi, met je lange haar, je camo broek en je stoere metalshirt


Against God and Government


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2008 13:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

uhuh

[Edit]

En @ Mayo:

uhuh

[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-05-2008 13:32]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen