|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Tokkie power dan. Dat is voor mij met m'n pretentieuze hoofd nmlk een pot nat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Toe maar.Tokkie nog wel. Sorry dat ik geen Wilders ben, jongen. Fuck the world and fuck you |
|
Eens Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ah joh, maak je toch niet zo druk. Laat ieder lekker zijn/haar eigen ding doen. De een draagt bandshirts, de ander wat meer casual kleding, terwijl anderen zich prettig voelen in veels te grote gangstah kleding, in kleding bij de zeeman of toch de laatste mode willen volgen. Tuurlijk is het zo dat in een subcultuur de meeste mensen er een zelfde kledingstijl op na houden, maar dit betekend niet dat iedereen hier in mee hoeft te doen. En tsja, het is toch niet zo heel raar dat mensen er netjes uit willen zien als ze naar hun werk gaan of gaan soliciteren? We leven nou eenmaal in een wereld waarin mensen je op uiterlijk beoordelen, hoe onwetend het ook mag zijn. Maarja, verander je toch niet. Maargoed zoals ik al eerder zei: Het zal mij werkelijk aan me reet roesten wat iemand draagt. |
|
ik let er wel op dat het model een beetje ok is. ver over de schouders is niet nice een XL doe ik op werk niet aan signature |
|
quote:Van de XL ben ik indd ook af. Veel te groot, kan echt niet. Maarja, de keuze in L is sowieso toch al wat minder waardoor je weer sneller overgeleverd bent aan b.v. een polo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik draag eigenlijk altijd gewoon wat voorhanden is en doorgaans is dat een band / festival shirtje + camo broek. Werkschoenen draag ik ook zowel op de zaak als prive. Werk, prive maak ik geen verschil in. Alleen op begravenissen en crematies draag ik een beetje neutrale kleding. Ik ben gewoon zoals ik ben en wie dat niet aanstaat kan gewoon lekker de tering krijgen en optiefen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja, echt jammer dat obesitas, en in minder mate de powertrainers, de maat bepalen in metalshirtland. Dat heb je in vegan en punk milieu's natuurlijk niet, door gebrek aan koopkracht en minderwaardige voedselpakketten [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-05-2008 12:54] signature |
|
quote:Iemand heeft ooit verzonnen dat de 'one-size-fits-all' maat XL is. Tja, dat is dus niet zo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Als je geen XL wil kun je toch gewoon een hippe girly kopen? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-05-2008 12:53] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
je lacht, maar ik ken mannen die girlies kopen... vooral genre Lacuna Coil en Sirenia Ik heb er aan gedacht, maar dat buikje belet me de aanschaf signature |
|
quote: Nou, girlies zijn vaak wel beroerder dan de normale shirts hoor volgens mij. Na een keer dragen kan dat ding enorm uitrekken of na het wassen juist enorm krimpen. En verder is er sowieso niet veel keuze. |
|
quote: Een maat van me is werkzaam in de IT en gaat gewoon naar zijn werk in zijn leren broek en Immortal shirtje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Over smaak valt niet te twisten, over wansmaak wel. En mensen die na hun 18e levensjaar nog steeds in metal outfit lopen, hebben naar mijn mening duidelijk iets niet begrepen. Against God and Government |
|
quote: Armand? |
|
Mensen die na hun 18e dingen gaan dragen die ze daarvoor niet of amper droegen omdat de maatschappij dat van ze verwacht hebben imho ook iets niet begrepen. Ik draag gewoon datgene waar ik me prettig in voel. Als jij meent je een sociale status te moeten aanmeten door middel van je kledingkeuze is dat echter je goedrecht. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-05-2008 13:15] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou, als ik ergens de lak aan heb is het wel de maatschappij, dat moge hier duidelijk zijn. Ik heb alleen de tijd gehad dat ik mij moest profileren als een rebel of hoe wil je het ook noemen, dat is niet iets om je prettig bij te voelen, het is nog steeds iets om je te verzetten. Against God and Government |
|
ben ik te min!@# ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Oeh, i'm a rebel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die lijkt wel vergroeit met zijn leren broek. |
|
quote: Stiekem vind je het maar al te mooi, met je lange haar, je camo broek en je stoere metalshirt Against God and Government |
|
uhuh [Edit] En @ Mayo: uhuh [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-05-2008 13:32] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |