IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 23-05-2008 23:00 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 22:56 schreef De Tegenpartij het volgende:
Z'n testikels?


Oei, je hebt ze gevonden?!?


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-05-2008 23:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 mei 2008 23:00 schreef Psycho Pippi het volgende:
Oei, je hebt ze gevonden?!?


Ja, ze hingen voor m'n maatpakken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-05-2008 23:05 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:26 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb ook shirtjes waar ik dol op ben, die doe ik ook nooit weg, maar ik trek zo ook niet meer aan.

En verder wat een reacties zeg, blijkbaar heb ik tegen wat zere beentjes aan getrapt.


Ik denk eerder dat je tegen andere dingen hebt getrapt dan zere beentjes wat voor bepaalde reacties zorgt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-05-2008 23:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:34 schreef Rotzak het volgende:
Daar heeft het verder niks mee te maken, ook in dit topic niet. Ik zei: Als je fan bent van een band, je daarvoor niet perse een bandshirt hoeft te.
Ikzelf hoef helemaal niks uit te dragen, ik draag gewoon liever nette en goede kleding dus ook Ralph Lauren, helemaal niet omdat die lullo nu het boegbeeld van net kleden is, maar omdat ik er graag niet uit zie als een veenlijk.



nette kleding my ass


je hebt nette kleding omdat je nog bij je moeder de hoer woont!!! anders waren al je kleren vettig en vies van het scheerschuim dat je op je kop kliedert!!!!

Ralph Lauren wil zeggen dat je marginaal bent! 60 euro voor een shirt balechelijk man, dat is overcompensatie voor je trailerpark woonwagen, je gilettemesje waar je je aders niet meer kunt mee doorboren van
de botheid, je MTV onderbroek van 1994 en je Lonsdale die een P ontbreekt

aaargh, volgend jaar is Madonna op tournee, neem je dan je halfkaalgeschoren hoerin mee voor een nieuw kleedje??????


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-05-2008 0:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Rotzak bedoelt uiteraard gewoon dat hij RL draagt omdat hele generaties breezersletten nou éénmaal meer geilen op mannetjes in RL kleding dan op gasten in een metal outfit.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-05-2008 0:25 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 24 mei 2008 0:12 schreef XXL het volgende:
Rotzak bedoelt uiteraard gewoon dat hij RL draagt omdat hele generaties breezersletten nou éénmaal meer geilen op mannetjes in RL kleding dan op gasten in een metal outfit.




Die doen het al voor een beltegoedkaart, heb je echt geen RL voor nodig


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-05-2008 0:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2008 0:25 schreef Burzum het volgende:
Die doen het al voor een beltegoedkaart, heb je echt geen RL voor nodig


egt? waor?


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-05-2008 0:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Bangkok.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-05-2008 1:30 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Best een mooi woord, btw. Iets met bang en kok. Maar dan met andere letters.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-05-2008 9:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nu we het erover eens zijn dat het niet boeit, wil ik dit topic even een metrosexuele impuls geven:

Waarom komen mensen eigenlijk met Ralph Lauren aanzetten, dat vind ik echt een sjakenmerk (en nog lelijke kleren ook). Net als die Lacoste en Hilfiger meuk. Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 24-05-2008 9:36 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 24 mei 2008 9:32 schreef M. het volgende:
Nu we het erover eens zijn dat het niet boeit, wil ik dit topic even een metrosexuele impuls geven:

Waarom komen mensen eigenlijk met Ralph Lauren aanzetten, dat vind ik echt een sjakenmerk (en nog lelijke kleren ook). Net als die Lacoste en Hilfiger meuk. Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.


Nu krijg je reacties als: "Ja, maar het zit zo lekker." Of: "maar het is van een goede kwaliteit, dus het gaat lang mee."


Denk ik dan....



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 24-05-2008 9:52 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2008 9:32 schreef M. het volgende:
Nu we het erover eens zijn dat het niet boeit, wil ik dit topic even een metrosexuele impuls geven:

Waarom komen mensen eigenlijk met Ralph Lauren aanzetten, dat vind ik echt een sjakenmerk (en nog lelijke kleren ook). Net als die Lacoste en Hilfiger meuk. Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.


Het zit lekker (lekker stofje), het is van betere kwaliteit (valt na 2 keer wassen niet uit elkaar en 't krimpt niet) en op de golfbaan doet 't natuurlijk beter dan de willekeurige lelijke C&A, Zeeman of Bristol-meuk.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 24-05-2008 9:54 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

:')



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-05-2008 9:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2008 9:52 schreef Psychonaut het volgende:
Het zit lekker (lekker stofje), het is van betere kwaliteit (valt na 2 keer wassen niet uit elkaar en 't krimpt niet) en op de golfbaan doet 't natuurlijk beter dan de willekeurige lelijke C&A, Zeeman of Bristol-meuk.

Ja, dat zal best, maar het is toch gewoon lélijk?

Ik ben zelf meer een Boss-man, slankere snit en iets minder godvergeten conservatief qua ontwerp, dessins, etc. Smaken verschillen.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-05-2008 9:58]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-05-2008 9:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehehe, doet me denken aan die consumenten tests over de verschillen tussen dure merk spijkerbroeken en de goedkopere V&D (of whatever winkel) spijkerbroeken. Die broeken werden dus allemaal helemaal afgeragd om te kijken welke zich het beste houden, welke het langst maatvast blijven en welke uiteindelijk beter zijn. In alle gevallen bleek dat de merkspijkerbroeken het moesten afleggen tegen de stukken goedkopere naamloze merkbroeken. Maar zoals met zoveel gaat het om gezien te worden en hoor je er natuurlijk eerder bij als je Levi oid draagt. Het argument om 3 keer zoveel te betalen voor zo'n broek is dat ze zich langer en beter houden....bij deze is dit argument dus helemaal onderuit gehaald

Buiten dat boeit het mij trouwens geen flikker wat anderen dragen of hoe men gezien wil worden....ik heb een eigen leven en daar focus ik me liever op dan op het kleedgedrag van anderen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-05-2008 10:41 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 24 mei 2008 9:57 schreef M. het volgende:
Ja, dat zal best, maar het is toch gewoon lélijk?

Ik ben zelf meer een Boss-man, slankere snit en iets minder godvergeten conservatief qua ontwerp, dessins, etc. Smaken verschillen.

Ghehehe een italiaanse vriendin van me schrok ervan hoe vreselijk ouderwets en conservatief de 'nette' kleding hier is


Zenial


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-05-2008 10:48 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Nog een argument om bandshirtjes te dragen, die zij al jaren uit de mode maar je pretentieert in ieder geval niets.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-05-2008 12:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 mei 2008 23:17 schreef Hypnos het volgende:
nette kleding my ass


je hebt nette kleding omdat je nog bij je moeder de hoer woont!!! anders waren al je kleren vettig en vies van het scheerschuim dat je op je kop kliedert!!!!

Ralph Lauren wil zeggen dat je marginaal bent! 60 euro voor een shirt balechelijk man, dat is overcompensatie voor je trailerpark woonwagen, je gilettemesje waar je je aders niet meer kunt mee doorboren van
de botheid, je MTV onderbroek van 1994 en je Lonsdale die een P ontbreekt

aaargh, volgend jaar is Madonna op tournee, neem je dan je halfkaalgeschoren hoerin mee voor een nieuw kleedje??????


Gaan we zo beginnen? Kijk dat jij je tienerslet aka vriendin zwanger hebt geblaft, en dat zij daardoor een kind heeft uitgepoept wat handen met geld kost en daardoor geen fatsoenlijk kleding kan kopen, mongool

Tevens heb ik 1,5 jaar gewoon op mijzelf gewoon, dus ik weet niet waar jij de wijsheid vandaag haalt, achterlijke tyfus belg


Against God and Government


pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 24-05-2008 12:42 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Middelbare school, dus ik ben ook heel vrij in wat ik draag enzo. Ik wissel 't regelmatig af, casual/een bandshirt. Ik koop meestal gewoon een shirt in maat S, of als ik het een heel leuk shirt vind, maar ze bijv. alleen XL hebben, koop ik 'm toch en vorm ik 'm om tot een top ofzo. Soms is het ook wel makkelijk, in de bus bijvoorbeeld. Mensen aanspreken op hun bandshirt en een beetje lullen over muziek, kan ook best gezellig zijn.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-05-2008 13:07 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2008 12:36 schreef Rotzak het volgende:
Gaan we zo beginnen? Kijk dat jij je tienerslet aka vriendin zwanger hebt geblaft, en dat zij daardoor een kind heeft uitgepoept wat handen met geld kost en daardoor geen fatsoenlijk kleding kan kopen, mongool

Tevens heb ik 1,5 jaar gewoon op mijzelf gewoon, dus ik weet niet waar jij de wijsheid vandaag haalt, achterlijke tyfus belg


Dat mensen zich hierom druk blijven maken .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 24-05-2008 13:16 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2008 10:41 schreef Zenial het volgende:
Ghehehe een italiaanse vriendin van me schrok ervan hoe vreselijk ouderwets en conservatief de 'nette' kleding hier is

Tja, in Milaan bijv. loopt de gemiddelde man met make-up op z'n harses, ook echt een graadmeter.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-05-2008 13:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

machtig topic dit. ik ben wel benieuwd eigenlijk hoeveel cash de gemiddelde zm er besteed aan kleding, en dan ben ik vooral benieuwd naar zm types als M.,Kwelgeest,Rotzak en consorten. Puur uit interesse deze vraag,dus niet om te bashen natuurlijk.Ik heb geen ruk verstand van, in jullie ogen, mooie kleding, dus brand los, hehe.


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-05-2008 13:30 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 24 mei 2008 9:32 schreef M. het volgende:
Lacoste


ouwelullenmerk.


Suck my piss


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-05-2008 13:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Och, ik heb er niets van.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 24-05-2008 13:56 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

slotje!


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen