|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: :')!!! |
|
quote: En het belangrijkste: Horizontale of verticale streepjes? Met het ook op het gevreesde dikmaak effect. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik ken een gast die in nette kleren en met koffertje gevuld met brood en krantje de deur 's morgens uitgaat om zich vervolgens op het werk om te kleden en produtiewerk aan een lopende band te gaan doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op m'n weekendwerk werkt ook zo iemand: komt in pak naar de winkel, haartjes tiptop en chique schoenen om een hele dag door kratten groenten en fruit te verslepen. |
|
Kansloos. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Suck my piss |
|
Van de gasten die mijn vloer hier gelegd hebben, was er 1 ook helemaal dressed up. Pantalon, mooi overhemd, glanzende schoenen. Gekke negert. |
|
quote: zeg nou maar niet dat je het er niet mee eens bent! Je moeder. |
|
quote: Ik draag gewoon spijkerbroeken meestal van G Star of Replay, qua schoenen Allstars, Lacoste en ik heb ook leren puntschoenen, sieraden meestal een paar ringen, en ik heb een gladgeschoren kop ivm. kaalheid. Jassen meestal ook getailleerd van G Star of Diesel. Ik vind het gewoon erg mooie kleding, en van goede kwaliteit, dan maar iets meer betalen. Against God and Government |
|
quote: Ghehe Against God and Government |
|
quote: Dude. http://www.antipuntschoenen.nl/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
:') Je moeder. |
|
quote:Daar gaat het niet om,. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Die ziet er ook een stuk beter uit. Ik heb er gister even op geoefend en het lukt redelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Stijlvol in pak met das: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: haha wat is dat dan voor een trieste website Against God and Government |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
:') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tis toch fokking niet normaal? Met "nette" kleren een vloer leggen. Hoe ver zaten de streepjes uit elkaar? Wat denkt die gozer wel niet. Bouvakkersdecolletés willen we zien bij dat "soort" mensen, dat hoort zo. Net als nette pakken op kantoor. Want dan dragen we tenminste allemaal de enige en juiste boodschap naar een ander uit. Hihihihihi... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het zit wel diep of niet Wim Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mja, ik word er gewoon een beetje moe van, de vooroordelen vliegen in het rond in deze topic. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
jah maar kom op zeg een neger in een pak! ik hoop dat het zo'n pak was ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geniale film. Wil je muilperen? |
|
hehe idd jammer dat ik hem alleen op VHS heb ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |