|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt, ik heb zelf geen eens tattoo's of lang haar. Maar dat was mijn punt ook niet. Het was een reactie op dat het blijkbaar zo raar zou zijn om op straat een bandshirt te dragen. |
|
quote: Ik snap het alleen als ik zelf sarcastisch ben, als anderen het zijn ben ik meestal te dom om dat door te hebben. |
|
quote: Ik wel, zo ben ik even metal Maar het is een FC Utrecht tattoo, dan telt het niet zeker? |
|
Idd, want voetbal sucks. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee, da's gewoon gay. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ook! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als het een NEC tattoo zou zijn wel. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ligt eraan of het het oude of het nieuwe logo is She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Die wil me niet meer sinds ie weet dat jij in me poepertje gezeten hebt met je aderhamer. Fuck the world and fuck you |
|
Ik draag elke dag een bandshirt. Bij concerten draag ik meestal de band die er speelt of wat er op lijkt. I saw two crows up high, Odin watch me die... |
|
ok. |
|
quote:ha ha hap hap Had je niet door dat mijn reactie ook sarcastisch was Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooi man, blekkies die zich voor hun verleden schamen Blijft een puberstroming. |
|
quote: Ja man, want iedere BM luisteraar / muziekant loopt met paint op zijn smoel door het bos! |
|
Inderdaad. Rare figuren die blekkies. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Als ik mezelf zou schamen had ik die foto toch niet gepost? In mijn gedachte is het een hele leuke tijd en ik schaam mezelf er echt niet voor eigelijk. Ben niet zo'n sneue truiert. |
|
quote: You fancy fanboy! Against God and Government |
|
quote: Vandaar dat je al die blekkie cd's voor je vriendin besteld, stiekem hou je wel van vrouwelijke pubbertjes he, ouwe rimmert. Against God and Government |
|
Jep, helaas geen kelder hier |
|
quote: Om hier nog even op terug te komen. En om natuurlijk nog even door te zeiken. We hebben het nu de hele tijd al over mannen in pakken. Hoe zit het dan met vrouwen. Die mogen een stuk uitbundiger zijn qua kleding. Kleurtjes mogen fris en vrolijk zijn. Kapsel kan en mag alle kanten op. (of iig keus) Pumps, laarzen, kan allemaal. Rokjes, jurken, pantalons, geen probleem. En ze hoeven geen rare klotedas om. Onder het mom van "netjes" kunnen zij alle kanten op. En dan kunnen ze nog directrice oftewel de hoogste in rang zijn ook. Sta je daar met je professioneel te zijn met je donkere 3 delige pak met precies het juiste streepje en toch verlies je van een vrouw. Altijd eigenlijk, ook al staat zij lager. Gaaf is dat eigenlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hahah wat een verhaal!en je maakt ook nog een punt. Suck my piss |
|
Wilt de tegenpartij eventueel een jilmenice ocultist XL LS ruilen tegen zijn afgekeurde L? |
|
quote: Gewoon tegen die dame (ook al is het je bazin) zeggen dat 't geen porem is wat ze draagt. Directrice of niet, wedden dat ze er iets aan doet? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |