IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 29-05-2008 20:36 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 20:26 schreef spectre het volgende:
Jij ging een tijdje terug zelfs met paint over straat


Ja, naar het bos om ruige foto's te maken.



Niet uit zijn verband trekken, Spekje.

En sowieso, dit was in 2001/2002... alsof jij toen kennis van mij had?

ps.
Mijn 'bandshirts? daarmee ga je toch niet mee over straat?' bericht was sarcastisch en ik bedoelde ermee te zeggen dat deze hele kansloze ZM discussie meer dan nutteloos is. Ik loop zelf vaak genoeg in een bandshirt namelijk.

FAALHAZIGE Kriebel HOMO

pps. Ik igng als 16 jarige puber inderdaad zo in het bos foto's maken/ Maar jij staat met al die aidserig slechte bands die het charisma van een winterpeen (wolversveen, iemand?) hebben nog steeds met een bakkes vol met smurrie op de foto.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 29-05-2008 20:39]


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 29-05-2008 20:37 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 20:29 schreef spectre het volgende:
Dat soort dingen zijn toch niet inherent aan je muzieksmaak

Klopt, ik heb zelf geen eens tattoo's of lang haar.
Maar dat was mijn punt ook niet. Het was een reactie op dat het blijkbaar zo raar zou zijn om op straat een bandshirt te dragen.


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 29-05-2008 20:40 by Olórin Wijzig reactieProfiel van OlórinQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 20:36 schreef R. het volgende:
ps.
Mijn 'bandshirts? daarmee ga je toch niet mee over straat?' bericht was sarcastisch en ik bedoelde ermee te zeggen dat deze hele kansloze ZM discussie meer dan nutteloos is. Ik loop zelf vaak genoeg in een bandshirt namelijk.

Ik snap het alleen als ik zelf sarcastisch ben, als anderen het zijn ben ik meestal te dom om dat door te hebben.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-05-2008 22:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 mei 2008 20:37 schreef Olórin het volgende:
Klopt, ik heb zelf geen eens tattoo's of lang haar.



Ik wel, zo ben ik even metal

Maar het is een FC Utrecht tattoo, dan telt het niet zeker?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2008 22:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Idd, want voetbal sucks.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-05-2008 22:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nee, da's gewoon gay.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2008 22:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 mei 2008 22:38 schreef Mark het volgende:
Nee, da's gewoon gay.


Ook!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-05-2008 22:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 mei 2008 22:38 schreef Mark het volgende:
Nee, da's gewoon gay.


Als het een NEC tattoo zou zijn wel.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2008 22:51 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-05-2008 22:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 22:48 schreef Burzum het volgende:
Als het een NEC tattoo zou zijn wel.


Ligt eraan of het het oude of het nieuwe logo is


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-05-2008 12:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 16:06 schreef ZelThoR het volgende:
Heel fijn voor je.

Hup, ga maar met Rotzak neuken.
Die wil me niet meer sinds ie weet dat jij in me poepertje gezeten hebt met je aderhamer.


Fuck the world and fuck you


Jörundr Már
Usericon van Jörundr Már
Posted 30-05-2008 15:33 by Jörundr Már Wijzig reactieProfiel van Jörundr MárQuote dit bericht

Ik draag elke dag een bandshirt.
Bij concerten draag ik meestal de band die er speelt of wat er op lijkt.


I saw two crows up high, Odin watch me die...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-05-2008 15:34 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

ok.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2008 15:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2008 20:36 schreef R. het volgende:
Ja, naar het bos om ruige foto's te maken.



Niet uit zijn verband trekken, Spekje.

En sowieso, dit was in 2001/2002... alsof jij toen kennis van mij had?

ps.
Mijn 'bandshirts? daarmee ga je toch niet mee over straat?' bericht was sarcastisch en ik bedoelde ermee te zeggen dat deze hele kansloze ZM discussie meer dan nutteloos is. Ik loop zelf vaak genoeg in een bandshirt namelijk.

FAALHAZIGE Kriebel HOMO

pps. Ik igng als 16 jarige puber inderdaad zo in het bos foto's maken/ Maar jij staat met al die aidserig slechte bands die het charisma van een winterpeen (wolversveen, iemand?) hebben nog steeds met een bakkes vol met smurrie op de foto.
ha ha hap hap Had je niet door dat mijn reactie ook sarcastisch was


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2008 15:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi man, blekkies die zich voor hun verleden schamen

Blijft een puberstroming.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-05-2008 15:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 mei 2008 15:40 schreef Jenje het volgende:
Blijft een puberstroming.


Ja man, want iedere BM luisteraar / muziekant loopt met paint op zijn smoel door het bos!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-05-2008 17:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Inderdaad. Rare figuren die blekkies.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


R.
Usericon van R.
Posted 30-05-2008 17:40 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2008 15:40 schreef Jenje het volgende:
Mooi man, blekkies die zich voor hun verleden schamen

Blijft een puberstroming.


Als ik mezelf zou schamen had ik die foto toch niet gepost? In mijn gedachte is het een hele leuke tijd en ik schaam mezelf er echt niet voor eigelijk. Ben niet zo'n sneue truiert.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-05-2008 18:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 30 mei 2008 15:33 schreef Jörundr Már het volgende:
Ik draag elke dag een bandshirt.
Bij concerten draag ik meestal de band die er speelt of wat er op lijkt.


You fancy fanboy!


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-05-2008 18:36 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 30 mei 2008 15:40 schreef Jenje het volgende:
Mooi man, blekkies die zich voor hun verleden schamen

Blijft een puberstroming.


Vandaar dat je al die blekkie cd's voor je vriendin besteld, stiekem hou je wel van vrouwelijke pubbertjes he, ouwe rimmert.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2008 18:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jep, helaas geen kelder hier


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-06-2008 20:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 mei 2008 15:02 schreef M. het volgende:
Als ik een pak draag, zeg ik in feite: "ik ben professional en weet waar ik het over heb, en alles wat ik zeg slikken jullie voor zoete koek".
Dat is nodig, want de mensen die het voor zoete koek moeten slikken, hebben ook een pak aan. Hun pak zegt: "ik ben professional, en kritisch. Zorg maar dat je een goed verhaal hebt, want ik kost 100000000 euro per uur."

Eigenlijk is het dus een soort Dragonball Z. En in een metalshirt is je power level gewoon te laag.


Om hier nog even op terug te komen. En om natuurlijk nog even door te zeiken.

We hebben het nu de hele tijd al over mannen in pakken. Hoe zit het dan met vrouwen. Die mogen een stuk uitbundiger zijn qua kleding. Kleurtjes mogen fris en vrolijk zijn. Kapsel kan en mag alle kanten op. (of iig keus) Pumps, laarzen, kan allemaal. Rokjes, jurken, pantalons, geen probleem. En ze hoeven geen rare klotedas om. Onder het mom van "netjes" kunnen zij alle kanten op.

En dan kunnen ze nog directrice oftewel de hoogste in rang zijn ook. Sta je daar met je professioneel te zijn met je donkere 3 delige pak met precies het juiste streepje en toch verlies je van een vrouw. Altijd eigenlijk, ook al staat zij lager.

Gaaf is dat eigenlijk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-06-2008 20:52 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hahah wat een verhaal!en je maakt ook nog een punt.


Suck my piss


R.
Usericon van R.
Posted 04-06-2008 20:54 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Wilt de tegenpartij eventueel een jilmenice ocultist XL LS ruilen tegen zijn afgekeurde L?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-06-2008 20:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 20:38 schreef De Tegenpartij het volgende:
Om hier nog even op terug te komen. En om natuurlijk nog even door te zeiken.

We hebben het nu de hele tijd al over mannen in pakken. Hoe zit het dan met vrouwen. Die mogen een stuk uitbundiger zijn qua kleding. Kleurtjes mogen fris en vrolijk zijn. Kapsel kan en mag alle kanten op. (of iig keus) Pumps, laarzen, kan allemaal. Rokjes, jurken, pantalons, geen probleem. En ze hoeven geen rare klotedas om. Onder het mom van "netjes" kunnen zij alle kanten op.

En dan kunnen ze nog directrice oftewel de hoogste in rang zijn ook. Sta je daar met je professioneel te zijn met je donkere 3 delige pak met precies het juiste streepje en toch verlies je van een vrouw. Altijd eigenlijk, ook al staat zij lager.

Gaaf is dat eigenlijk.


Gewoon tegen die dame (ook al is het je bazin) zeggen dat 't geen porem is wat ze draagt. Directrice of niet, wedden dat ze er iets aan doet?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen