|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:iemand moet het doen ! Fuck the world and fuck you |
|
quote:jullie wel ja, nu Mmayo nog! Fuck the world and fuck you |
|
Ik kan wel merken dat mental mij nog nooit in het echt heeft ontmoet. Geen grotere lul op dit forum. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Zullen we een contest doen ??? kijken wie er wint, moeten we wel effe een apart topic openen, anders zijn we de offtopic lullen. Fuck the world and fuck you |
|
Zoo, ik kom net terug van een hele ochtend middag zoeken naar een fatsoenlijk pak, overhemden en een das. Wat een klus.. maar ik ben content Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En dan niet eens een foto. tsssss. Fuck the world and fuck you |
|
Snaack, knoop je altijd een Windsor? Die four in hand vind ik niet geweldig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mannen die sjaaltjes dragen zonder dat ze een jas aan hebben is tamelijk gay. |
|
quote: En wat heb je gekocht? |
|
Niet zo prijzig zoals Snaack ze wil hebben Maargoed, als je het elke dag aan trekt is het een ander verhaal natuurlijk, voor mij zal het niet eens 1 keer per maand zijn. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat was mijn vraag niet, bunghole! Kleur? Merk? specs? |
|
Alles bij elkaar 300 euro's (zonder schoenen) Pak gewoon bij de WE gehaald. Donkergrijs met een licht streepje (heel belangrijk vond ik de afstand tussen de streepjes, ver uit elkaar) slimfit, ik haat het als ik dat spul zie slobberen. Donkergrijs overhemd van Esprit donkergrijze dunnere das met een lichte verticale baan, bij V&D. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nu nog een foto als je hem aan hebt en ik zeik niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-05-2008 17:36] |
|
quote: En nu maar zaken doen |
|
Het is dat ik naar bepaalde mensen moet vor mijn werk, maar anders hangt ie gewoon in de kast hehe. Het zit trouwens wel verdomde lekker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe, classy |
|
quote: Als je er nog eens een nodig heb moet je maar naar Maarssen komen, winkel van mijn pa. Is wel wat duurder maar ik kan korting regelen |
|
quote: Ik ben meestal rond de 60-70 euro kwijt voor een beetje casual overhemd, voor een dresshemd voor bijvoorbeld bij mijn pak 80 tot 90. Een broek of chino rond de 80-100. Zelf ben ik erg tevreden met Van Gils, het ziet er goed en netjes uit en tot nu toe blijft het goed. Ook deze hebben een wat smallere snit. Ik koop meestal bij Setpoint, daar willen ze nog wel eens aanbiedingen of beste kortingen hebben, overhemd voor 10 euro Mijn pak heb ik er ook gekocht. |
|
Van Gils is inderdaad mooi spul ja, kwalitatief ook erg goed is mijn ervaring. |
|
quote: Ik heb er niet zoveel mee, met dassen. Het is vaak gay idd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik kan dan wel een kutbaan hebben maar ergens ben ik toch wel blij dat ik wordt afgerekend op wat ik kan en niet op basis van mijn uiterlijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hehe die misvatting bestaat wel vaker bij het klootjesvolk Je moeder. |
|
quote: Altijd een dubbele Windsor. Dat vind ik de mooiste knoop en het is een stevige knoop, blijft dus goed zitten. Dat in tegenstelling tot de four in hand. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-05-2008 12:41] |
|
quote: Zo zo meneer de telefonische verkoper, krijgen we kapsones? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |