|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn ogen! Het brandt! |
|
Ik zie zijn shirts dagelijks ik trek het wel, jammer dat het vrijwel altijd klotebands zijn |
|
zo, een hoop nette kleren gekocht vanmiddag! oprotten met die metal outfit.. ben geen 16 meer... hoewel een kaal bandshirtje natuurlijk af en toe nog moet kunnen imo. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ook hier: als ik ergens voor werk heen ga, trek ik in principe altijd iets neutraals heen aan. Tenzij dat werk met mensen is die ik al lang ken - dan, en in alle overige gevallen, trek ik graag een bandshirtje aan (en dan wel juist geproportioneerd, dus geen XL maar een M in mijn geval ). |
|
haha ja nog zo iets, die XL shirtjes bij mensen die normaliter een M of L zouden moeten dragen.. ben er zelf ook schuldig aan (geweest).. maar soms valt een XL me beter dan een L. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Draag ook vrijwel geen bandshirts. Met concerten wel vaak, maar daarbuiten bijna niet. Wel maat M Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: +1 van XL naar S tegenwoordig Je moeder. |
|
Wat een saaie burgervaders toch eigenlijk, die 'metalheads'. Tering! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: En straks zeker van S naar AIDS? |
|
weer een dijenkletser van lionheart lui! ik leg hier krom van het lachen, WAT een humorist! Fuck the world and fuck you |
|
Loop eigenlijk altijd wel in bandshirts, zelfs als ik op mijn stageschool voor de klas sta (dan blijven schedels en nare scènes uiteraard wel thuis) |
|
quote: Jij mag ook wel aids krijgen hoor. |
|
quote:hij is fijns. Fuck the world and fuck you |
|
Ik draag eigenlijk alleen bandshirts als ik naar een concert ga. Niet naar m'n werk nee, straks gaan ze stuk. |
|
quote:nu maar afwachten wanneer je de muziek ook zat bent. Fuck the world and fuck you |
|
Zie de link niet. Ik draag band shirts voornamelijk bij concerten, en zo heel nu en dan op mijn werk of in het weekend, maar dat ligt er meestal net aan wat ik uit de kast trek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: En waarom is dat erg? Ik ben zelf ook een m qua maat, maar draag al jaren en jaren het liefst xl. Waarom? Omdat ik niet van strakzittende kleding hou, ik heb graag de ruimte. Daar is toch verder niets mis mee? Nee, dan mensen die precies de goede maat dragen en zo'n mooie bierpens die het geheel van onderen uit elkaar rekt, dat is mooi. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Serieus jonge, kom met een strak gesneden Shining-shirtje met een smaakvol design en ik koop het. Natuurlijk niet voor op het werk, wat boeit dat nou. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, jij hebt geen pens, maar het gros van metalliefhebbend Nederland... Volgens mij zou het een vreselijk gezicht zijn als elke metalliefhebber op bijv waldrock oid in zo'n strak shirtje zou rondlopen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Girly's... Die zijn strak en stylisch.. Het is de lichtinval ;') |
|
Ik loop op mijn stage ook niet met mijn bandshirts tussen de stropdasjes, maar ik hou van shirts met vette prints en die vind ik wel veel terug in bandshirts. Ik heb echt fucking vette shirts eigenlijk. Zoals eentje met het artwork van Earth's "The Bees...". En een bruin Drudkh shirt met een gaaf bos erop. |
|
Dit is belachelijk, godsamme. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat heb je al eens eerder aangestipt inderdaad, ik zag van de week nog een mooi Deathspell Omega shirt maar de maat was inderdaad alleen L/XL, dat wordt hem denk ik niet. Ondskapt en The Black Dahlia Murder hadden geloof ik ook wel mooie shirts. |
|
sommige mensen dragen shirts al een soort uniform. Ik draag ze zelf bijna niet meer. Niet dat ik nu beter ben ofzo. Maar ik heersch wel meer. nogthans ofschoon/ Suck my piss |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |