IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 22-10-2008 16:42 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

sorry dat ik het zeg maar die zijn wel heel afschuwelijk


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 22-10-2008 16:44 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Mijn ogen! Het brandt!



DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 22-10-2008 16:47 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Ik zie zijn shirts dagelijks ik trek het wel, jammer dat het vrijwel altijd klotebands zijn


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-10-2008 18:03 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

zo, een hoop nette kleren gekocht vanmiddag! oprotten met die metal outfit.. ben geen 16 meer... hoewel een kaal bandshirtje natuurlijk af en toe nog moet kunnen imo.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-10-2008 18:10 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ook hier: als ik ergens voor werk heen ga, trek ik in principe altijd iets neutraals heen aan. Tenzij dat werk met mensen is die ik al lang ken - dan, en in alle overige gevallen, trek ik graag een bandshirtje aan (en dan wel juist geproportioneerd, dus geen XL maar een M in mijn geval ).


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-10-2008 18:15 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

haha ja nog zo iets, die XL shirtjes bij mensen die normaliter een M of L zouden moeten dragen.. ben er zelf ook schuldig aan (geweest).. maar soms valt een XL me beter dan een L.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 22-10-2008 18:24 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Draag ook vrijwel geen bandshirts. Met concerten wel vaak, maar daarbuiten bijna niet. Wel maat M


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-10-2008 18:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 oktober 2008 18:15 schreef Argh het volgende:
haha ja nog zo iets, die XL shirtjes bij mensen die normaliter een M of L zouden moeten dragen.. ben er zelf ook schuldig aan (geweest).. maar soms valt een XL me beter dan een L.


+1

van XL naar S tegenwoordig


Je moeder.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-10-2008 18:42 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Wat een saaie burgervaders toch eigenlijk, die 'metalheads'. Tering!



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-10-2008 19:17 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 18:41 schreef karnivoor het volgende:
+1

van XL naar S tegenwoordig


En straks zeker van S naar AIDS?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-10-2008 19:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

weer een dijenkletser van lionheart lui! ik leg hier krom van het lachen, WAT een humorist!


Fuck the world and fuck you


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 22-10-2008 19:21 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

Loop eigenlijk altijd wel in bandshirts, zelfs als ik op mijn stageschool voor de klas sta (dan blijven schedels en nare scènes uiteraard wel thuis)


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-10-2008 19:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 19:18 schreef mental het volgende:
weer een dijenkletser van lionheart lui! ik leg hier krom van het lachen, WAT een humorist!


Jij mag ook wel aids krijgen hoor.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-10-2008 19:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 19:23 schreef Lionheart het volgende:
Jij mag ook wel aids krijgen hoor.
hij is fijns.


Fuck the world and fuck you


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-10-2008 19:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik draag eigenlijk alleen bandshirts als ik naar een concert ga. Niet naar m'n werk nee, straks gaan ze stuk.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-10-2008 19:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 18:03 schreef Argh het volgende:
zo, een hoop nette kleren gekocht vanmiddag! oprotten met die metal outfit.. ben geen 16 meer... hoewel een kaal bandshirtje natuurlijk af en toe nog moet kunnen imo.
nu maar afwachten wanneer je de muziek ook zat bent.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-10-2008 20:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zie de link niet.

Ik draag band shirts voornamelijk bij concerten, en zo heel nu en dan op mijn werk of in het weekend, maar dat ligt er meestal net aan wat ik uit de kast trek.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-10-2008 20:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 oktober 2008 18:15 schreef Argh het volgende:
haha ja nog zo iets, die XL shirtjes bij mensen die normaliter een M of L zouden moeten dragen.. ben er zelf ook schuldig aan (geweest).. maar soms valt een XL me beter dan een L.


En waarom is dat erg? Ik ben zelf ook een m qua maat, maar draag al jaren en jaren het liefst xl. Waarom? Omdat ik niet van strakzittende kleding hou, ik heb graag de ruimte. Daar is toch verder niets mis mee?

Nee, dan mensen die precies de goede maat dragen en zo'n mooie bierpens die het geheel van onderen uit elkaar rekt, dat is mooi.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-10-2008 20:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Serieus jonge, kom met een strak gesneden Shining-shirtje met een smaakvol design en ik koop het.

Natuurlijk niet voor op het werk, wat boeit dat nou.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-10-2008 20:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, jij hebt geen pens, maar het gros van metalliefhebbend Nederland...

Volgens mij zou het een vreselijk gezicht zijn als elke metalliefhebber op bijv waldrock oid in zo'n strak shirtje zou rondlopen, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-10-2008 20:53 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 20:40 schreef M. het volgende:
Serieus jonge, kom met een strak gesneden Shining-shirtje met een smaakvol design en ik koop het.

Natuurlijk niet voor op het werk, wat boeit dat nou.


Girly's...
Die zijn strak en stylisch..


Het is de lichtinval ;')


Northward
Usericon van Northward
Posted 22-10-2008 20:59 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik loop op mijn stage ook niet met mijn bandshirts tussen de stropdasjes, maar ik hou van shirts met vette prints en die vind ik wel veel terug in bandshirts.

Ik heb echt fucking vette shirts eigenlijk. Zoals eentje met het artwork van Earth's "The Bees...". En een bruin Drudkh shirt met een gaaf bos erop.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-10-2008 21:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dit is belachelijk, godsamme.


Fuck the world and fuck you


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 23-10-2008 0:56 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 20:40 schreef M. het volgende:
Serieus jonge, kom met een strak gesneden Shining-shirtje met een smaakvol design en ik koop het.

Natuurlijk niet voor op het werk, wat boeit dat nou.


Dat heb je al eens eerder aangestipt inderdaad, ik zag van de week nog een mooi Deathspell Omega shirt maar de maat was inderdaad alleen L/XL, dat wordt hem denk ik niet. Ondskapt en The Black Dahlia Murder hadden geloof ik ook wel mooie shirts.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-10-2008 10:01 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

sommige mensen dragen shirts al een soort uniform.

Ik draag ze zelf bijna niet meer. Niet dat ik nu beter ben ofzo. Maar ik heersch wel meer.

nogthans ofschoon/


Suck my piss


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen