IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 21-05-2008 16:34 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 21-05-2008 16:34]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-05-2008 16:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 mei 2008 16:33 schreef Jenje het volgende:
XXL's passen mij eigenlijk perfect

(maar goed, heb dan ook een goddelijk lichaam ..)

Shirtmaat dan he ...




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2008 16:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 16:09 schreef Olórin het volgende:
Dat je ze vooral naar concerten draagt, heeft dat ook met je werk enzo te maken? Of zit daar een andere reden achter?


Op mijn werk kan het ze niet schelen wat ik draag, is toch merendeels verscholen odner de labjas. Iedereen loopt hier sowieso grotendeels in zijn vrijetijdskloffie rond. Het is meer dat ik nooit zo geinteresseerd geweest ben in band-shirts, en van de paar die ik heb vind ik er eigenlijk maar twee of drie acceptabel genoeg om overdag mee op straat rond te lopen. Ik voel mezelf altijd nogal sneu als ik met bandshirts rondloop op straat, een beetje als Pino in een kippenhok. Ik denk dat het gewoon mijn stijl niet is.

Concerten is anders, want het is dan meer een soort voorbereidingsritueel. Jezelf een beetje opladen voor het concert. Plus ik heb die dingen niet voor niks in de kast liggen, anders komen ze nooit uit de mottenballen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2008 16:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 16:28 schreef R. het volgende:
Pfoe, ze is totaal niet into black metal beste man. Ze is dol op rockabilly en indie pop-rock.



Goh, dat klnikt exaxct als mijn vriendin. Bij de eerste de beste grunt moet de stereo uit of de koptelefoon op
En ondertussen zit ze zelf lekker Goo Goo Dolls en Alkaline Trio en Lighting Seeds en zo te luisteren.

Maar hele lieve meid verder


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2008 16:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb een stapel van heb ik jou daar aan bandshirts maar ik gebruik ze eigenlijk alleen tijdens het sporten en schoonmaken. Girly's draag ik eigenlijk ook nooit. Zie probleem wat nix aandraagt. Er zijn 4 van mijn 20 girly's die ik geregeld draag omdat ze wel goed zitten. Verder draag ik aan bandshirts wel de hempjes. Die zitten naar mijn idee prima. Helaas zijn ze vaak nog erg duur en hebben de echte leuke bands er nog geen. Ik heb er dan ook maar 4.
Ik doe in het dagelijkse leven ongeveer net zo vaak een bandshirt aan als naar concerten. Heel weinig dus. Voor werk hou ik er vaak wel rekening mee. Ik loop tijdens mijn werk bijvoorbeeld wel met een arcturus shirt en niet 1 van rotting christ.
Maar voor vrouwen zijn er zoveel heel veel leukere andere shirtjes op de markt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-05-2008 16:56 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 mei 2008 16:54 schreef Cadaveria het volgende:
Maar voor vrouwen zijn er zoveel heel veel leukere andere shirtjes op de markt.


Voor mannen is ook genoeg leuke kleding te vinden hoor.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2008 17:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Al draagt een aap een gouden ring...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-05-2008 17:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb zelf momenteel een stuk of 350 bandshirts, draag ze ook bijna altijd. Voel me gewoon prettig in die shirtjes. Wil trouwens niet zeggen dat ik geen 'normale' kleding draag/heb, want ook die draag ik graag hehe.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-05-2008 17:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik draag bijna geen bandshirts meer, alleen af en toe op een concert o.i.d.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-05-2008 17:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Bij concerten draag ik bandshirts en in het dagelijks leven trendy kleren, zo hoor ik overal bij.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-05-2008 17:29]


Northward
Usericon van Northward
Posted 21-05-2008 17:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Draag vrij vaak bandshirts, naar school etc. dus ook. Ik wissel het zo nu en dan eens af. Ik vind de print van de bandshirts die ik heb - ik koop er niet zomaar een, heb er dan ook geen tientallen - een stuk mooier dan de meeste normale shirts die ik tegenkom. Zo simpel is het.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2008 18:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 15:20 schreef spectre het volgende:
Het gaat om de pasvorm, en die hebben bandshirts niet. Of je moet naar de modernere alternatieve acts kijken, die gaan mee met de tijd. Die slobberdingen dat kan toch niet! Om over de prints maar te zwijgen.
Hahaha, mafkees.


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-05-2008 18:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 18:17 schreef mental het volgende:
Hahaha, mafkees.

Voor jouw postuur maakt dat niet uit, mental, maar voor de gespierde godenlichamen van spectre en mij dus wel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2008 18:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

*proest* Jullie zijn gewoon zoals ik dat noem, stiekeme metalheads.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2008 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 18:21 schreef ZelThoR het volgende:
Voor jouw postuur maakt dat niet uit, mental, maar voor de gespierde godenlichamen van spectre en mij dus wel.
Dude, jij bent zo klein en skinny dat een girlie nog bij jou om de reet hangt als een theedoek.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-05-2008 18:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 18:29 schreef mental het volgende:
*proest* Jullie zijn gewoon zoals ik dat noem, stiekeme metalheads.

Jaja, stiekeme Gristen
quote:
Op 21 mei 2008 18:30 schreef Jenje het volgende:
Dude, jij bent zo klein en skinny dat een girlie nog bij jou om de reet hangt als een theedoek.

De girlies die je vriendin draag wel, ja!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2008 18:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hahaha, ik meen het, je weet wel, van die gasten zoals Spectre, die schreeuwen dat een bandshirt geen design of pasvorm heeft. dat zijn nou typisch van die gasten die zich schamen om metalhead te zijn, kunnen nauwelijks toegeven dat ze de het geweldig vinden om er een te zijn.En dan komen ze met zulk slap excuus. Of ze maken de familie te schande natuurlijk met zulke shirts, die mag je niet dragen in het dorp natuurlijk, stel je voor.Wel de muziek luisteren, maar kwa uiterlijk er niet voor uit durven te komen dat je een metalhead bent. tja...


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-05-2008 18:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Wat een doelloos gezeik, als je een bandshirtje aanwil, doe je dat en als je een beetje nadenkt weetje toch ook wel wanneer het niet gepast is...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-05-2008 18:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 18:40 schreef mental het volgende:
Hahaha, ik meen het, je weet wel, van die gasten zoals Spectre, die schreeuwen dat een bandshirt geen design of pasvorm heeft. dat zijn nou typisch van die gasten die zich schamen om metalhead te zijn, kunnen nauwelijks toegeven dat ze de het geweldig vinden om er een te zijn.En dan komen ze met zulk slap excuus. Of ze maken de familie te schande natuurlijk met zulke shirts, die mag je niet dragen in het dorp natuurlijk, stel je voor.Wel de muziek luisteren, maar kwa uiterlijk er niet voor uit durven te komen dat je een metalhead bent. tja...

Ik hoop nog steeds dat je niet serieus bent.

Buiten het feit dat "het uiterlijk van een metalhead" natuurlijk niet past bij het idee van metal, is een bandshirt niet de enige uiterlijke herkenning.

Bij spectre en mij is ons goddelijke lichaam het baken van ons metalzijn! Shirts zijn er alleen om van onze gebronsde borstkarst af te rukken!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2008 18:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Kunnen jullie anders niet de CHDales worden, de metal variant van de chippendales. Als jullie toch zo'n goddelijk lijf hebben, wil ik dat wel es checken, scheelt ook weer lelijke bandshirts laten drukken, Spectre!


Fuck the world and fuck you


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 21-05-2008 18:47 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 18:40 schreef mental het volgende:
Hahaha, ik meen het, je weet wel, van die gasten zoals Spectre, die schreeuwen dat een bandshirt geen design of pasvorm heeft. dat zijn nou typisch van die gasten die zich schamen om metalhead te zijn, kunnen nauwelijks toegeven dat ze de het geweldig vinden om er een te zijn.En dan komen ze met zulk slap excuus. Of ze maken de familie te schande natuurlijk met zulke shirts, die mag je niet dragen in het dorp natuurlijk, stel je voor.Wel de muziek luisteren, maar kwa uiterlijk er niet voor uit durven te komen dat je een metalhead bent. tja...

Boeiend Ik loop er vaak ook casual bij en heb maar een stuk of 5 girlie shirts. Het zal mij aan me reet roesten wat voor kleding iemand draagt...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2008 18:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 18:44 schreef ZelThoR het volgende:
Ik hoop nog steeds dat je niet serieus bent.

Buiten het feit dat "het uiterlijk van een metalhead" natuurlijk niet past bij het idee van metal, is een bandshirt niet de enige uiterlijke herkenning.

Bij spectre en mij is ons goddelijke lichaam het baken van ons metalzijn! Shirts zijn er alleen om van onze gebronsde borstkarst af te rukken!
Voor de boze buitenwereld is toch een bandshirtje het eerste teken van herkenning dat er een gestoorde hardrocker in dat shirtje huist, lieve Zelthor.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2008 18:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 18:47 schreef Ancient Times het volgende:
Boeiend Ik loop er vaak ook casual bij en heb maar een stuk of 5 girlie shirts. Het zal mij aan me reet roesten wat voor kleding iemand draagt...
Ik zie jou ook veel liever casual dan in zo'n lelijk girlie geval hoor.


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-05-2008 18:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2008 18:46 schreef mental het volgende:
Kunnen jullie anders niet de CHDales worden, de metal variant van de chippendales. Als jullie toch zo'n goddelijk lijf hebben, wil ik dat wel es checken, scheelt ook weer lelijke bandshirts laten drukken, Spectre!

Hehe, dat CHDales is best leuk

Voor mij is het dan echter SHdale.
quote:
Op 21 mei 2008 18:47 schreef mental het volgende:
Voor de boze buitenwereld is toch een bandshirtje het eerste teken van herkenning dat er een gestoorde hardrocker in dat shirtje huist, lieve Zelthor.

Ik denk inderdaad ook dat de bloeddoorlopen wijdopengesperde ogen, de zenuwtrekjes, het touwachtige lange haar, de verschraalde bierlucht, de ontblote tanden en het schuim in de mondhoeken niet genoeg zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-05-2008 18:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

@Zelthor, damn, het kost me moeite, maar je hebt idd gelijk,het shirtje is vaak nog het mooiste kwa uiterlijk van de gemiddelde hardrocker.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen