|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 21-05-2008 16:34] |
|
quote: Op mijn werk kan het ze niet schelen wat ik draag, is toch merendeels verscholen odner de labjas. Iedereen loopt hier sowieso grotendeels in zijn vrijetijdskloffie rond. Het is meer dat ik nooit zo geinteresseerd geweest ben in band-shirts, en van de paar die ik heb vind ik er eigenlijk maar twee of drie acceptabel genoeg om overdag mee op straat rond te lopen. Ik voel mezelf altijd nogal sneu als ik met bandshirts rondloop op straat, een beetje als Pino in een kippenhok. Ik denk dat het gewoon mijn stijl niet is. Concerten is anders, want het is dan meer een soort voorbereidingsritueel. Jezelf een beetje opladen voor het concert. Plus ik heb die dingen niet voor niks in de kast liggen, anders komen ze nooit uit de mottenballen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Goh, dat klnikt exaxct als mijn vriendin. Bij de eerste de beste grunt moet de stereo uit of de koptelefoon op En ondertussen zit ze zelf lekker Goo Goo Dolls en Alkaline Trio en Lighting Seeds en zo te luisteren. Maar hele lieve meid verder She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik heb een stapel van heb ik jou daar aan bandshirts maar ik gebruik ze eigenlijk alleen tijdens het sporten en schoonmaken. Girly's draag ik eigenlijk ook nooit. Zie probleem wat nix aandraagt. Er zijn 4 van mijn 20 girly's die ik geregeld draag omdat ze wel goed zitten. Verder draag ik aan bandshirts wel de hempjes. Die zitten naar mijn idee prima. Helaas zijn ze vaak nog erg duur en hebben de echte leuke bands er nog geen. Ik heb er dan ook maar 4. Ik doe in het dagelijkse leven ongeveer net zo vaak een bandshirt aan als naar concerten. Heel weinig dus. Voor werk hou ik er vaak wel rekening mee. Ik loop tijdens mijn werk bijvoorbeeld wel met een arcturus shirt en niet 1 van rotting christ. Maar voor vrouwen zijn er zoveel heel veel leukere andere shirtjes op de markt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Voor mannen is ook genoeg leuke kleding te vinden hoor. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Al draagt een aap een gouden ring... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Heb zelf momenteel een stuk of 350 bandshirts, draag ze ook bijna altijd. Voel me gewoon prettig in die shirtjes. Wil trouwens niet zeggen dat ik geen 'normale' kleding draag/heb, want ook die draag ik graag hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik draag bijna geen bandshirts meer, alleen af en toe op een concert o.i.d. |
|
Bij concerten draag ik bandshirts en in het dagelijks leven trendy kleren, zo hoor ik overal bij. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-05-2008 17:29] |
|
Draag vrij vaak bandshirts, naar school etc. dus ook. Ik wissel het zo nu en dan eens af. Ik vind de print van de bandshirts die ik heb - ik koop er niet zomaar een, heb er dan ook geen tientallen - een stuk mooier dan de meeste normale shirts die ik tegenkom. Zo simpel is het. |
|
quote:Hahaha, mafkees. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Voor jouw postuur maakt dat niet uit, mental, maar voor de gespierde godenlichamen van spectre en mij dus wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*proest* Jullie zijn gewoon zoals ik dat noem, stiekeme metalheads. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dude, jij bent zo klein en skinny dat een girlie nog bij jou om de reet hangt als een theedoek. |
|
quote: Jaja, stiekeme Gristen quote: De girlies die je vriendin draag wel, ja! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hahaha, ik meen het, je weet wel, van die gasten zoals Spectre, die schreeuwen dat een bandshirt geen design of pasvorm heeft. dat zijn nou typisch van die gasten die zich schamen om metalhead te zijn, kunnen nauwelijks toegeven dat ze de het geweldig vinden om er een te zijn.En dan komen ze met zulk slap excuus. Of ze maken de familie te schande natuurlijk met zulke shirts, die mag je niet dragen in het dorp natuurlijk, stel je voor.Wel de muziek luisteren, maar kwa uiterlijk er niet voor uit durven te komen dat je een metalhead bent. tja... Fuck the world and fuck you |
|
Wat een doelloos gezeik, als je een bandshirtje aanwil, doe je dat en als je een beetje nadenkt weetje toch ook wel wanneer het niet gepast is... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik hoop nog steeds dat je niet serieus bent. Buiten het feit dat "het uiterlijk van een metalhead" natuurlijk niet past bij het idee van metal, is een bandshirt niet de enige uiterlijke herkenning. Bij spectre en mij is ons goddelijke lichaam het baken van ons metalzijn! Shirts zijn er alleen om van onze gebronsde borstkarst af te rukken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kunnen jullie anders niet de CHDales worden, de metal variant van de chippendales. Als jullie toch zo'n goddelijk lijf hebben, wil ik dat wel es checken, scheelt ook weer lelijke bandshirts laten drukken, Spectre! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Boeiend Ik loop er vaak ook casual bij en heb maar een stuk of 5 girlie shirts. Het zal mij aan me reet roesten wat voor kleding iemand draagt... |
|
quote:Voor de boze buitenwereld is toch een bandshirtje het eerste teken van herkenning dat er een gestoorde hardrocker in dat shirtje huist, lieve Zelthor. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik zie jou ook veel liever casual dan in zo'n lelijk girlie geval hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, dat CHDales is best leuk Voor mij is het dan echter SHdale. quote: Ik denk inderdaad ook dat de bloeddoorlopen wijdopengesperde ogen, de zenuwtrekjes, het touwachtige lange haar, de verschraalde bierlucht, de ontblote tanden en het schuim in de mondhoeken niet genoeg zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
@Zelthor, damn, het kost me moeite, maar je hebt idd gelijk,het shirtje is vaak nog het mooiste kwa uiterlijk van de gemiddelde hardrocker. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |