|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, van die onderbroek weet ik gelukkig niets af, maar Jack werkt zaterdags wel als metaalbewerker. METAL!!!!! Boeiender |
|
quote:maar dat is toch iets voor stoere, brede, naar zweet en pis stinkende mannen ? geen koorknaapjes als jack ? ik dacht echt dat die een dikke kantoorbaan had... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, als je hem zo zou zien snap ik jou helemaal. Maar hij is nog student. Boeiender |
|
ok dan, lol. nha onthe topic, bandshirts, ik draag ze uiteraard veel, en dan het liefste die amerikaanse shirts, 3 xl is daar zelfs voor mij groot. en die amerikaanse mailorders zijn cheap ass, 12 dollar voor een shirt, wtf!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: och god ja, dat shirt deed mijn ex eens aan naar een bezoekje aan mijn oma, ei Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Die Joris toch. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehehe Je moeder. |
|
quote: foei ja, alleen was hij het niet Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ik stink ook naar pis en zweet. En tijdens vakantie zit ik op kantoor. Of ik lig in de blub onder een machine te sleutelen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik draag te pas en te onpas de bandshirts die ik heb....echt ranzige heb ik niet gelukkig, maar vroeger werd ik wel vreemd aangekeken als ik een shirt van Type aanhad..(Die met die strop, gun, pillen etc op de achterkant) Mijn oudste ventje is aan het oefenen met een Anathema shirt en draagt af en toe een Helloween shirt naar school, levert geen problemen op gelukkig. |
|
quote: Ach nee, dat doet zo'n keurige jongeman als oe toch niet? |
|
quote:tering..anders laat je je ventjes zelf de keus wat voor soort muziek ze willen luisteren.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heel raar, maar wellicht was het wel de eigen keus van haar zoontje(s)? |
|
quote:nee! op die leeftijd hoor je tegen de muzikale shit van je ouders in te gaan! dit is niet normaal! Fuck the world and fuck you |
|
quote: En, wat zei oma? :') Ik weet niet, ik heb dat shirt meer 'for kicks', kan me eerlijk gezegd niet echt een situatie voorstellen waarin het geoorloofd is zoiets aan te trekken. |
|
Het is ook nog eens een lelijk shirt.. Het is de lichtinval ;') |
|
Heb eigelijk alleen maar band shirts, beetje te veel eigelijk... De helft draag ik niet eens meer! The trend is dead. |
|
ik koop altijd de meest lelijke shirts van een band, simpel omdat de meeste lui altijd de gaafste designs kopen, zo loop ik nooit het risico dat ik op een concert een of ander lulletje met hetzelfde shirt tegenkom, dat mag natuurlijk niet! Fuck the world and fuck you |
|
Hehe, ik deed vroegah toen ik naar oma ging altijd mijn Stratovarius shirt met dolfijntjes aan. Vond ze leuk Tegenwoordig draag ik die dingen eigenlijk niet meer. Meerendeel heb ik ook weggemikt toen ik ben verhuisd. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:je bent gewoon een enge normalo geworden, geef het maar toe! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ben een enorm saaie burgerlul geworden ja Life doesn't get much better than this! |
|
quote:valt me tegen, hoor. ik ben nog steeds dezelfde gek. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Och, ik heb mijn momenten Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Is bewust lelijk, maar bandshirts zijn nooit mooi. Geen pasvorm en de meest imbeciele prints.. hou maar op. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |