|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Bij Men@Work en Vanz hebben ze tegenwoordig ook al die schoenen van Iron Maiden. |
|
Tsja, commercie enzo. Van mij hoeft het ook niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hebben ze daar uberhaupt bandshirts hangen dan? [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 03-05-2009 22:33] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Nu nog ondergoed van Cannibal Corpse. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Geel voor, bruin achter? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ondergoed van Cliteater zou ik toepasselijker vinden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
of Kutschurft voor vrouwenondergoed.. [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 03-05-2009 22:40] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Dat is er toch ook? Goede grap trouwens. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Ik zou het dragen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hahah ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Draag bijna dagelijks bandshirts, ook tijdens m'n werk. En dan vooral dit soort: Hoe fouter, hoe beter! De autisten waar ik mee werk, reageren hier vaak heel goed op hehe. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
grow up |
|
quote: Jezus wat bloemetjes lelijk, daar wil je toch niet in gezien worden? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-04-2010 4:19] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kijk je uit metaalhoofdje? Bandshirts.. tjah. Die girly gevallen zijn echt te lelijk imho. Bij manvolk: Prima, maar wissel wel een beetje af, en koop ze niet 3 maten te groot |
|
quote: TRC heeft meer van dat soort geniale merch. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hij vraagt er toch zelf een beetje om, gezien zijn onderschrift en meer. Tsja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, al die zwarte shirts, daar trek je volle zalen mee man! Verandering en spijs etc, mafkees [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-04-2010 1:48] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik heb ook een rood shirt ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zijn witte sokken ook alweer in? Ik heb iig nog hoge nikes en een spijkerjack uit omstreeks 1986, dus daar zit ik nog steeds goed mee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wat zegt ze? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat je op moet groeien, blijkbaar. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |