|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inc. zeer strakke jeans wel Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zelf weten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lekker puh Edithoer: en dat is 1 van de meest "normale" shirts die ik heb, het kan me niet fel/druk/lelijk genoeg. Zo, poeh hé! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 26-05-2009 22:28] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Die zijn indertijd naar afrika gegaan, die stretchbroeken. Daar begin ik echt niet meer aan, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Van mij part ben je hardstikke dood, jouw persoon is poep voor mij.. alleen heb ik enorm te doen met je collega |
|
quote: Jaja, ze passen vast niet meer. En trouwens, wat hebben ze in Afrika aan lange broeken? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Hé mislukte elf, denk aan je hart man. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hoofd door de rits, armen door de pijpen en je hebt een stretchtrui, ben je helemaal tha bomb daaro. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik denk dat je in de war zit met lain? |
|
Hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik ben eerder een Hobbit van 1.86 |
|
Tss, kleintje Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ben jij zo groot? Dat valt toch wel mee?!?! Heb je de master's hammer LS al binnen btw? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Ik heb Simplicol (www.simplicol.nl) gebruikt met het volgende resultaat (ben er erg blij mee [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-04-2010 18:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Moeten bandshirts er juist niet afgedragen en vaal uitzien? Evil Dick |
|
@Muti: zonde man! Waarom doe je dat eigenlijk? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat spul geeft zijn shirts een tweede leven? Evil Dick |
|
quote: Want? De verf vult meteen de gaatjes en stikt de mouwen opnieuw vast? Da's wel handig ja! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh, ik wist natuurlijk niet dat zijn shirts er zo uitzagen compleet met gaten...dat spul werkt wel vlekken ed weg, maar gaten niet nee,zover zijn ze nog niet, denk ik. Evil Dick |
|
2 x wassen en ze zijn weer vaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik snap die 'regel' niet dat shirts er vaal uit zouden moeten zien? quote: euh, omdat de print er weer mooier van uit gaat zien? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Als dat zo is, is dat dan wel weer jammer. |
|
Wassen is gay. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |