|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Het contrast van kleuren op een grijze achtergrond is minder dan dat op een zwart(er)e achtergrond, dus zijn de kleuren weer beter zichtbaar. |
|
quote: Maar het kost je wel een flinke zak scenepoints. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die scenepoints referentie snap ik, maar waarom vind je het nou écht zonde, Onweerwolf? quote: Precies, en voor Spheres is de kleur vh shirt natuurlijk onderdeel van 'the outer space' in de afbeelding. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wtf.. het moet niet gekker worden. Bij de Cool Cat betaal je extra voor broeken met scheuren erin en in metal-land wassen mensen hun vale shirts met zwarte verf zodat ze weer netjes op een afspraak kunnen verschijnen? |
|
Binnenkort maar eens opruiming houden, liggen wel iets van 30 shirts die ik nooit meer draag... spelfout weggehaald... |
|
Ik heb nog een zooi onderbroeken die ik nooit meer draag, wel met sportvlekken. |
|
haha wtf inderdaad, shirts moeten vaal en oud zijn en dus CULT zijn :D http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Maar dan je die niet meer aan naar je werk, of school.... Evil Dick |
|
quote: Naar je werk draag je toch sowieso geen metalshirts? Tenzij je het leuk vind om niet serieus genomen te worden door 90% van je collega's / klanten / etc. natuurlijk, dan is het een uitkomst. Uiteraard, het zou niet moeten, maar zo werkt de wereld nou eenmaal... Naar school is nog wat anders, dan zit je toch meer in een fase waarin je het vaak belangrijk vind om je te profileren d.m.v. dat soort shirts. Maar op den duur groei je daar, als het goed is, overheen. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-04-2010 20:51] |
|
ik draag wel tshirts, en als het warm is dan zien ze die, onder mijn hemd/veston eigen schuld, moeten ze maar de airco leren aanzetten signature |
|
quote: Naja, ik heb in het verleden vale zwarte stretchbroeken weer zwart gemaakt, maar dat bleef niet lang daadwerkelijk zwart. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ligt wel een beetje aan het soort werk wat je doet, zou ik zo denken. Ik heb bijvoorbeeld geen contacten met klanten of wat ook en kan je zeggen dat het contact met mijn collega's prima is, terwijl ik toch 80% van de tijd in bandshirts naar het werk ga. Maar misschien ben ik iemand die nooit uit die schoolperiode gegroeit is dan? In dat geval hoop ik daar ook nooit uit te groeien ook. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Achja, wat ik eerder op shirts had staan heb ik nu op mijn huid laten tatoeëren, dus ik heb eigenlijk geen recht van spreken. Against God and Government |
|
quote: Beetje wat Vinnie hierboven zegt. Het is natuurlijk niet zo dat je metalshirts, als ze nog (of weer) helemaal zwart zijn draagt op momenten dat je netjes gekleed moet en/of wilt zijn dus wat dat betreft maakt het weinig uit of ze zwart of grijs zijn. En oude vale, verwassen shirts hebben nou eenmaal die oldschool charme, toch? Bovendien is het een beetje een raar gezicht, Je Pestilence - Testimony shirt is zo zwart alsof 'ie nieuw is maar tegelijkertijd is wel de print bij het logo flink stuk en bovendien heb je de mouwen eraf geknipt zodat het een tanktop is geworden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Aad van Sinister heeft ook een paar shirtjes: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hahaha! super! wat een kast vol zeg! dat shirt die die aan heeft mag ie van mij wel in de kast doen trouwens... maat van me heeft ook zo'n enorme collectie shirts! (en cd's, lp's, ep's) |
|
quote: damn... Al zou ik sneller in dat shirt lopen wat hij aan heeft. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Pff... je zou maar net zin hebben om de onderste uit de kast te dragen. |
|
misschien de shirts op alfabet leggen? scheelt een hoop werk! |
|
Ja, en dan je shirt van Entombed terug in je kast moeten steken... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
hehehe, misschien de kast indelen in vakjes? |
|
Lang leve kapstokken I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Het schijnt dat Sinister extra shirts uitbracht om ze vervolgens te kunnen traden. quote: Het kan ook zo: +/-1600 shirts + 1 sombrero. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-08-2010 23:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
sadistic intent yo IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |