IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-04-2010 1:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 1:01 schreef Mutilator het volgende:
Ik snap die 'regel' niet dat shirts er vaal uit zouden moeten zien?



euh, omdat de print er weer mooier van uit gaat zien?




Hij wordt van grijs weer zwart, wat heeft dat met de print te maken?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 06-04-2010 1:16 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Het contrast van kleuren op een grijze achtergrond is minder dan dat op een zwart(er)e achtergrond, dus zijn de kleuren weer beter zichtbaar.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-04-2010 1:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 1:16 schreef Myth of Fury het volgende:
Het contrast van kleuren op een grijze achtergrond is minder dan dat op een zwart(er)e achtergrond, dus zijn de kleuren weer beter zichtbaar.


Maar het kost je wel een flinke zak scenepoints.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2010 10:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die scenepoints referentie snap ik, maar waarom vind je het nou écht zonde, Onweerwolf?

quote:
Op 6 April 2010 1:16 schreef Myth of Fury het volgende:
Het contrast van kleuren op een grijze achtergrond is minder dan dat op een zwart(er)e achtergrond, dus zijn de kleuren weer beter zichtbaar.


Precies, en voor Spheres is de kleur vh shirt natuurlijk onderdeel van 'the outer space' in de afbeelding.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-04-2010 11:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Wtf.. het moet niet gekker worden. Bij de Cool Cat betaal je extra voor broeken met scheuren erin en in metal-land wassen mensen hun vale shirts met zwarte verf zodat ze weer netjes op een afspraak kunnen verschijnen?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-04-2010 11:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Binnenkort maar eens opruiming houden, liggen wel iets van 30 shirts die ik nooit meer draag...


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-04-2010 20:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb nog een zooi onderbroeken die ik nooit meer draag, wel met sportvlekken.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 06-04-2010 20:35 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

haha wtf inderdaad, shirts moeten vaal en oud zijn en dus CULT zijn :D



Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 06-04-2010 20:36 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 20:35 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
haha wtf inderdaad, shirts moeten vaal en oud zijn en dus CULT zijn :D
Maar dan je die niet meer aan naar je werk, of school....


Evil Dick


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-04-2010 20:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 20:36 schreef Crypt_666 het volgende:
Maar dan je die niet meer aan naar je werk, of school....


Naar je werk draag je toch sowieso geen metalshirts? Tenzij je het leuk vind om niet serieus genomen te worden door 90% van je collega's / klanten / etc. natuurlijk, dan is het een uitkomst. Uiteraard, het zou niet moeten, maar zo werkt de wereld nou eenmaal...

Naar school is nog wat anders, dan zit je toch meer in een fase waarin je het vaak belangrijk vind om je te profileren d.m.v. dat soort shirts. Maar op den duur groei je daar, als het goed is, overheen.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-04-2010 20:51]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2010 20:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik draag wel tshirts,

en als het warm is dan zien ze die, onder mijn hemd/veston


eigen schuld, moeten ze maar de airco leren aanzetten


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-04-2010 21:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 April 2010 1:07 schreef Myth of Fury het volgende:
Als dat zo is, is dat dan wel weer jammer.


Naja, ik heb in het verleden vale zwarte stretchbroeken weer zwart gemaakt, maar dat bleef niet lang daadwerkelijk zwart.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 07-04-2010 0:55 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 20:50 schreef Valorian het volgende:
Naar je werk draag je toch sowieso geen metalshirts? Tenzij je het leuk vind om niet serieus genomen te worden door 90% van je collega's / klanten / etc. natuurlijk, dan is het een uitkomst. Uiteraard, het zou niet moeten, maar zo werkt de wereld nou eenmaal...

Naar school is nog wat anders, dan zit je toch meer in een fase waarin je het vaak belangrijk vind om je te profileren d.m.v. dat soort shirts. Maar op den duur groei je daar, als het goed is, overheen.


Ligt wel een beetje aan het soort werk wat je doet, zou ik zo denken. Ik heb bijvoorbeeld geen contacten met klanten of wat ook en kan je zeggen dat het contact met mijn collega's prima is, terwijl ik toch 80% van de tijd in bandshirts naar het werk ga. Maar misschien ben ik iemand die nooit uit die schoolperiode gegroeit is dan? In dat geval hoop ik daar ook nooit uit te groeien ook.


Op je knie en pijp voor genade!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-04-2010 8:31 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Achja, wat ik eerder op shirts had staan heb ik nu op mijn huid laten tatoeëren, dus ik heb eigenlijk geen recht van spreken.


Against God and Government


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2010 15:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 April 2010 10:57 schreef Mutilator het volgende:
Die scenepoints referentie snap ik, maar waarom vind je het nou écht zonde, Onweerwolf?


Beetje wat Vinnie hierboven zegt.

Het is natuurlijk niet zo dat je metalshirts, als ze nog (of weer) helemaal zwart zijn draagt op momenten dat je netjes gekleed moet en/of wilt zijn dus wat dat betreft maakt het weinig uit of ze zwart of grijs zijn.

En oude vale, verwassen shirts hebben nou eenmaal die oldschool charme, toch?

Bovendien is het een beetje een raar gezicht, Je Pestilence - Testimony shirt is zo zwart alsof 'ie nieuw is maar tegelijkertijd is wel de print bij het logo flink stuk en bovendien heb je de mouwen eraf geknipt zodat het een tanktop is geworden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-08-2010 22:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Aad van Sinister heeft ook een paar shirtjes:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-08-2010 22:59 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

hahaha! super! wat een kast vol zeg!
dat shirt die die aan heeft mag ie van mij wel in de kast doen trouwens...

maat van me heeft ook zo'n enorme collectie shirts! (en cd's, lp's, ep's)


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 05-08-2010 23:02 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 5 augustus 2010 22:52 schreef Mutilator het volgende:
Aad van Sinister heeft ook een paar shirtjes:




damn...


Al zou ik sneller in dat shirt lopen wat hij aan heeft.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 05-08-2010 23:04 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Pff... je zou maar net zin hebben om de onderste uit de kast te dragen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-08-2010 23:08 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

misschien de shirts op alfabet leggen? scheelt een hoop werk!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-08-2010 23:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja, en dan je shirt van Entombed terug in je kast moeten steken...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


herrie
Usericon van herrie
Posted 05-08-2010 23:11 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

hehehe, misschien de kast indelen in vakjes?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-08-2010 23:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Lang leve kapstokken


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-08-2010 23:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het schijnt dat Sinister extra shirts uitbracht om ze vervolgens te kunnen traden.

quote:
Op 5 augustus 2010 23:04 schreef RudiEngel het volgende:
Pff... je zou maar net zin hebben om de onderste uit de kast te dragen.


Het kan ook zo:



+/-1600 shirts + 1 sombrero.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-08-2010 23:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 05-08-2010 23:36 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

sadistic intent yo


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen