|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Toch is dat niet helemaal waar. Er zijn wel degelijk regels voor professionele dameskleding. Veel hangt af van de sector waar je werkzaam bent, in de meer conservatieve beroepen zijn laarsjes, pantalons, loshangend haar en kleurige bloesjes echt not done. Ga maar eens praten met de vestigingsmanager van je lokale ABN Amro (om maar eens een conservatieve beroepsgroep te noemen), die zul je hooguit betrappen op een gek horloge, maar verder gaat ze net zo grijs gekleed als een man. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ok, zit natuurlijk wat in. Maar zet 5 van zulke dames bij elkaar en 5 mannen in pakken. Ik durf te wedden dat die vrouwen er toch afwisselender uitzien. Ze gebben gewoonweg meer mogelijkheden. Ik was natuurlijk de make up nog vergeten, btw. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hm, ik waag het dat te betwijfelen. Mannen dragen al eeuwen pakken, vrouwen mogen pas sinds de jaren '60 na hun huwelijk blijven doorwerken. Daarmee hebben de mannen een dikke vette voorsprong voor wat betreft professionele uniformen. En daarnaast, heb je ooit een accountant met extravagante nepwimpers gezien? Maar misschien heb je gelijk... Ik zit gelukkig niet in de hoek waar de pakken gedragen dienen te worden, en mijn wederhelft kan zijn pakken naar eigen inzicht combineren met vrolijke overhemden en ondeugende stropdassen, hij is geen accountant en geen bankmedewerker. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Een pak kán er idd ook wel leuk uitzien. Dan is het nog niets voor mij (ik heb al 9 jaar een echt uniform in het leger moeten dragen, hehe). Ik heb puur een hekel aan die donkere nietszeggende pakken zoals ze idd al tig en tig jaar gedragen worden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat je geen aversie tegen die aloude zwarte shirts hebt vind ik dan weer raar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb wel wat tegen enorme logo's op shirts, hehe. Het meeste draag ik tegenwoordig kompleet witte of kompleet zwarte shirts. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wow, wat een spanning wim tering Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, ik denk, ik post even een feitje waar jullie van opkijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mensen beoordelen op hun uiterlijk, he? Foei! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wie heeft het over mensen? Die kunnen prima ende ok zijn. Nee, echt, die pakken. Toppunt van saai- en burgerlijkheid. In dit geval heb ik het btw idd wel over de verpakking van het individu. Best wel schande, ja. Hehehe. Maar ieder zijn ding, heur. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-06-2008 17:33] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Met je basic tshirts wit of zwart. Koop je die per 10 in bij de Wibra? Ik weet niet wat dat is, maar het is in ieder geval een flink stuk onder burgelijkheid. Je bent verder wel aardig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hahaha, nee, ik krijg ze gratis. Ik zie het ietwat anders, ik draag die kleren altijd. En niet om mezelf een bepaalde uitstraling te bezorgen. Maar omdat ik shirts gewoon lekker vind zitten. het doet mij vrij weinig wat andere mensen daar van vinden. Imo dragen mensen een pak om te levellen met andere mensen in dat milieu waar het dragen van zulke kleding haast verplicht wordt gesteld, zoals dat al een keer eerder hier werd aangehaald. Een beetje van ons kent ons. Het is een soort verplichting waar ik niet zo veel mee heb. Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat ik pakken lelijk vind. Maar dat is gewoon een persoonlijke mening, ik vraag niemand om het met mij eens te zijn, sterker, dat boeit me helemaal niet. Maar mannen in pakken kunnen ook best aardig zijn, ja. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-06-2008 20:31] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
He, niet van onderwerp wisselen, je had het over saai en burgelijkheid. Ik vind een goed pak wat precies goed zit voor je van mooie stof helemaal niet burgelijk of saai. Het getuigd van smaak. Smaak is niet saai.. Zomaar wat aantrekken omdat het lekker zit en makkelijk is saai. Goede kleding zit veel lekkerder, want als je er beter uitziet, voel je je lekkerder. Vind ik dan he! Wat betreft ons kent ons. Je hebt gelijk, het is een soort van werkkleding.. Boeren dragen toch ook allemaal dezelfde groene overal en laarzen? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-06-2008 20:38] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ok, ik had het niet saai en burgerlijk moeten noemen. Gewoon lelijk dekt de lading genoeg, wat mij betreft. Ik heb het idee dat een pak mooi is jaren en jarenlang bij iedereen erin wordt geramd, men weet niet beter. En smaak is een lastig woord, voor iedereen anders. quote: Daar zit wel wat in. Als ik thuis m'n goedkope joggingbroek aanheb, dan merk ik dat m'n betere nike joggingbroek veel lekkerder zit en ik met die joggingbroek wél naar buiten durf, hehe. quote: Ja, maar dat is het zelfde verhaal. Die boeren hebben allang geen idee meer waarom die overal groen moet zijn. Kortom, de Tegenpartij vind pakken lelijk en dat is er moeilijk uit te slaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jij hebt het jezelf jarenlang ingeslagen inderdaad. Als pakken slecht zitten is het idd erg lelijk, van die iele splinterbipsen met een te groot colbert aan bijv. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mja, ik zei het al een keer eerder hier ergens, die 9 jaar marine hebben het verergerd. Ik zeg niet dat dat goedzittend spul is, maar ik moest het uiteraard dragen bij bezoeken aan de wal en sowieso als je in Nederland de wal op ging. Zodra we gingen varen was het hup, werkpak aan, dat zat tenminste lekker. Heeft veel te maken met mijn haat tegen pakken en dassen ed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tering, respect! Zwaar beroep Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
3 oorlogen en 9 jaar in totaal hebben me 18 jaar van m'n leven gekost, ja. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-06-2008 22:04] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja maar da's van het zelfde laken een pak. |
|
quote: ku klux klan. |
|
|
|
quote: neeeeeee!! das een gezegde.. een zegswijze.. Wie draagt er nu een pak van een laken?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Een pak vind ik nog wel vet. Maar dan niet zo'n vies blauw ding wat uitstraalt dat je een manager of vertegenwoordiger bent, maar dan gewoon in het academisch/diner/gala zwart. Verder heb ik zelf nog wel wat met colbertjes-spijkerbroek-(band)shirt. Waar ik helemaal niks mee heb is van dat casual polo gedoe. |
|
Terminal Spirit Disease dus Maar dan in large (kan ze alleen in X-large vinden)... Weet iemand waar ik die kan krijgen? Thanx! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |