|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een gaaf bos |
|
de tering. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Niets boven het vunzige 'bruyne troon' shirtje van Lugubrum , durf hem ivp alle piemels nog steeds niet aan naar mijn schoonfamilie. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-10-2008 10:58] |
|
Jammer dat het nu net winter wordt. 13 euro inclusief verzendkosten vanuit amerika. Gok dat weinig mensen mee waarderen. |
|
Hebben. The Red Chord is ook kakvet. Eerste album in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 28-10-2008 20:51] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat vind ik dan weer juist niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ligt er ook aan welk geslacht het draagt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dan nog vaak niet echt 'stilistisch' mooi Ik heb het natuurlijk niet over de opdruk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Eenieder die stylisch met metal combineert verdient verkracht te worden door Miss J. Meerdere malen .. |
|
|
|
whahahah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
tralalaaaaa, er zijn shirts te koop Shirt met alleen rood logo (geen backprint) 12,- Shirt met abumhoes+backprint 15,- BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Geniaal! Waar kun je die bestellen? |
|
quote: Ik had vroegere ook een gave bos, helaas is dat bos nu afgebrand, dat is ook te zien aan mijn picca's. Against God and Government |
|
quote: www.indiemerchstore.com, is helaas net out of stock geloof ik. |
|
De tering, wat godsgruwelijk lelijk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik spreek je niet tegen! |
|
Ik Draag altijd Bandshirts in het weekend of naar een festival maar niet doordeweeks naar mn werk bijv. want ik werk in de metaal en worden ze snel smerig dusja |
|
Als metalhead in de metaal werken, scenepoints!! Against God and Government |
|
Maar omdat hij zijn shirts tijdens werk niet draagt kost het ook weer scenepoints. |
|
gay thug!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb een Slayer onderbroek die ik naar mijn baan als metaalbewerker draag. Dubbele scenepoints. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Lache man, die scenepointsgrappen... |
|
ontopic!!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |