IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : band shirts en het dagelijks leven Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2008 13:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 13:36 schreef nuclearwarfare het volgende:
Is bewust lelijk, maar bandshirts zijn nooit mooi. Geen pasvorm en de meest imbeciele prints.. hou maar op.


Naja je kan ook je eigen design bandshirts maken natuurlijk. Zo'n mooi roze schirt laten bedrukken ofzo.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-11-2008 13:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 13:36 schreef nuclearwarfare het volgende:
Is bewust lelijk, maar bandshirts zijn nooit mooi. Geen pasvorm en de meest imbeciele prints.. hou maar op.
je hebt het hier over metal shirts, kwa designs moet je dan ook hc shirts hebben die zijn echt super.


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-11-2008 16:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 13:03 schreef Kimmey het volgende:
Het is ook nog eens een lelijk shirt..
Inherent bij shirts van metalbands.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-11-2008 2:23 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 november 2008 13:39 schreef mental het volgende:
je hebt het hier over metal shirts, kwa designs moet je dan ook hc shirts hebben die zijn echt super.


Ja want die verschillen echt enorm veel van de metal-shirts


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-11-2008 5:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2008 2:23 schreef Burzum het volgende:
Ja want die verschillen echt enorm veel van de metal-shirts
:')


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2009 10:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Shirts willen nog wel eens verbleken van zwart naar grijs; met welke middelen (merken aanraders?) krijg je ze weer zwart zonder de print aan te tasten?

Voorbeeld:



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-04-2010 4:20]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 10:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

weer zwart krijgen kan imho niet .. pigment is weg en komt niet zomaar weer terug.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-03-2009 10:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Daar heb je dus middeltjes voor, maar ik vraag me af welke..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-03-2009 10:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2009 10:34 schreef Mutilator het volgende:
Shirts willen nog wel eens verbleken van grijs naar zwart; met welke middelen (merken aanraders?) krijg je ze weer zwart zonder de print aan te tasten?



Al zwarte verf geprobeerd?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 26-03-2009 10:50 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

is toch juist heel true zo'n uitgewassen shirt


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-03-2009 10:50 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Bij de hema heb je van die kleine potjes kledingverf die je samen met een shirt in teiltje moet laten inweken, daar krijg je ze normaal gesproken weer zwart mee, geen idee of dit gevolgen heeft voor de opdruk.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-03-2009 10:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Old-skool


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-03-2009 10:57 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ergens van een site afgehaald...

" bij de drogist een tinnetje Tye and Dye verf kopen.Informatie over deze verfsoort kun je vinden op www.dylon.nl. Leverancier is Adriaan de Rooij, postbus 114, 3860 AC Nijkerk tel 033 2451024 e-mail info@dylon.nl.

Stoffen die je gemakkelijk kunt verven:

1 Kant bestaat uit dunne en dikke draden die verschillende tinten aannemen, geeft een leuk effect.
2 Verf katoen op de hoogste temperatuur.
3 Nylon kun je verven, donkere kleuren niet, soms gaat het kreuken.
4 Polyester (stiksels!)neemt geen verf op!
5 Verf alleen schone kleren en nieuwe kleren eerst vooraf wassen.

Als je bang bent dat het kledingstuk gaat krimpen gebruik dan lauw water. Meng de verf zoals is aangegeven eerst met water en laat het dan afkoelen. Stop het natgemaakte kledingstuk erin en roer tot de gewenste kleur. Voor een donkere kleur paars twee tinnetjes gebruiken."





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 10:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaat dan toch ook op de print zitten?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-03-2009 11:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat maakt dat uit, dat slayer shirt zo ik ook helemaal zwart willen hebben.. Lelijk stuk textiel!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-03-2009 11:00 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Geen idee, heb het zelf nooit gedaan, maar de print is toch glad?..neemt niet zo snel vocht/verf op lijkt me.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-03-2009 11:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Binnenstebuiten wassen waarschijnlijk. maar dan nog heb je grote kans dat je print vernaggeld wordt. Je kunt er ook gewoon een kwast bij pakken natuurlijk en dan buiten de lijntjes blijven...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-03-2009 11:01 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 26 maart 2009 10:50 schreef flebbie het volgende:
is toch juist heel true zo'n uitgewassen shirt

Eigenlijk wel ja, laat dat verven dan ook maar anders lijkt het zo nieuw


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2009 11:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2009 11:00 schreef BerserkerWoman het volgende:
Geen idee, heb het zelf nooit gedaan, maar de print is toch glad?..neemt niet zo snel vocht/verf op lijkt me.
Zal niet zo zwart worden als het shirt, maar toch wel zwarter/vergrijzen.

Maar als een shirt dermate oud is maakt een likkie verf em niet beter lijkt me ..


TheletusSige
If you dare to trust, then you shall shatter.
Usericon van TheletusSige
Posted 01-05-2009 15:36 by TheletusSige Wijzig reactieProfiel van TheletusSigeQuote dit berichthttp://www.vampirefreaks.com/__BLOODSHOT

Hmmmja, ik draag bandmerchandise.
bandshirts en sleeveless in girlie maat.
ik draag het overal, eigenlijk.

geen bandjes zoals Nirvana, Evanescence.. oid.
dat vind ik nogal matige muziek.
ik ben niet iemand die casual is.
mainstream stuff vind ik echt vreselijk.


My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 15:40 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Ik draag weinig bandshirts, meestal heb ik casual kleding aan. Op een of andere manier voel ik me daar toch lekkerder in. Het zal de leeftijd wel zijn


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-05-2009 18:02 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2009 15:40 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Ik draag geen bandshirts, meestal heb ik casual kleding aan.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-05-2009 18:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 maart 2009 10:50 schreef BerserkerWoman het volgende:
Bij de hema heb je van die kleine potjes kledingverf die je samen met een shirt in teiltje moet laten inweken, daar krijg je ze normaal gesproken weer zwart mee, geen idee of dit gevolgen heeft voor de opdruk.


Mja, ik heb wel eens broeken op die maniet weer zwart proberen te krijgen. Wekt wel, maar na 3X wassen wastie weer grijs.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Priest_
Usericon van Priest_
Posted 02-05-2009 13:08 by Priest_ Wijzig reactieProfiel van Priest_Quote dit bericht

Ik draag ze altijd, dag in dag uit
krijg vaak genoeg reacties hoor.


How about a nice cup of shut the fuck up?


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 02-05-2009 13:10 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Positief of negatief?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen