|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
beide, de ene zegt, goeie band de andere zijn geschockt hoe ik er soms bijloop How about a nice cup of shut the fuck up? |
|
Hmmm..en heb je je al netjes voorgesteld in het introductietopic? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
ik zit hier nu in een urfaust shirt en onderbroek, joepie! Je moeder. |
|
Dat ze ook onderbroeken hebben, gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
uhm ja! o en gisteren in een goatsnake shirt met matching korte broek en straks een saint vitus shirt met spijkerbroek! [/fashion] Je moeder. |
|
quote: U is zo metal Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Taets van Avezaete was dat tegen mij? heb mij al voorgesteld hoor How about a nice cup of shut the fuck up? |
|
quote: Yup..maar in dat geval niet van toepassing dus Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Ik draag regelmatig een shirt met het logo van mijn werkgever en matching jack in het dagelijks leven. Zijn daar eigenlijk nog regels voor met betrekking tot het 'not done' gehalte? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als je ermee gaat slapen, dan doe je iets toch niet goed... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
azijn houdt de zwarte pigmenten beter vast, scheutje bij de was dus heren voor je zwarte zut Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ligt eraan waar je werkt Rebel without a sauce |
|
Ik hoop voor hem dat ie niet bij Zeeman werkt.. spelfout weggehaald... |
|
of macDonalds |
|
Aldi? Gamma? |
|
quote: Tarzan de musical |
|
quote: Is dit shirt niet vergrijst te koop? Doen ze wel vaker. |
|
quote: Dit shirt is van een privécollectie, maar je bedoelt vergrijst om een fake shirt er vintage uit te laten zien? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-05-2009 22:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik had het laatst nog met een shirt van the beyond, besteld via een site in de vs. Daar kon je aangeven hoe "oud" (lees: grijs) je het shirt wilde hebben. Heb maar gewoon zwart besteld. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja. Een vriend van mij heeft 3 jaar geleden een sodom shirt (gelijknamige album) gekocht wat instant vintage was. |
|
Ik vind dat eigenlijk maar heel vreemd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoezo? Je kan nu ook vintage black sabbath shirts bij de fucking H&M kopen.. hoezo vreemd? |
|
Allememachies... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik liep laatst met een BS-Paranoid shirt aan waarop iemand mij vroeg of die van de h&m kwam. Beetje jammer imo.. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |