|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ow Heaven Shall Burn, gaaf. |
|
en Kataklysm, ook gaaf natuurlijk... maar allebei al wat vaker gezien. Blijft er voor de rest alleen nog Carcass over. Het gebodene blijft iets te weinig in verhouding met de prijs wat mij betreft. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Kataklysm staat niet op Wâldrock. |
|
quote: mwah: Cathedral Hammerfall Heaven & Hell In Extremo Machinehead Motorhead Nevermore UFO Zou het probleem niet eerder zijn dat de Duitse metalscene iets anders in elkaar zit dan de nederlandse en daar dus bands geboekt worden die daar, in tegenstelling tot hier, wel 'groot' zijn? Als je daar geen zin in hebt moet je niet naar wacken gaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
JAAAAAAAAAAAAA Heaven & Hell! Dit keer ben ik erbij! |
|
quote: Dat is het punt niet. Ze zouden een minstens zo grote naam als Maiden neerzetten vanwege het zoveel-jarig bestaan. Voorlopig hebben ze wel de ticketprijs met 20 euro verhoogd ten opzichte van vorig jaar, maar heb ik daar nog geen enkele band voor terug gezien die die prijsstijging rechtvaardigt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
The Black Dahlia Murder en Bring Me The Horizon, nu ook bevestigd. Legion of The Damned en Napalm Death zullen vrijdag op de Pre-Party spelen. Pre-Party kost 15 euro, en 15 euro voor LOTD, Napalm Death en Dragonforce + meer, is niet duur. |
|
quote:En Blind Sight. Mee eens maar nog steeds de verre reis niet waard imo.. |
|
quote: Meh, pre-party is dus leuker dan het hele festival zelf. :p |
|
hmm The Black Dahlia Murder...redelijke toevoeging... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Eindhoven naar Burgum een verre reis ?! Hoe klein is jouw wereld? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Eindhoven de gekste. |
|
Hmm, misschien dit jaar alleen weekendje camping doen. Voor Legion of the Damned wil ik m'n tent wel opzetten. Avondje flink feesten en dan zaterdag lekker relaxen op de camping. Carcass kan ik vanaf daar vook wel horen. spelfout weggehaald... |
|
Die pre party ziet er wel leuk uit, jammer dat de zaterdag nog steeds niet boeiend is. Hopelijk komt er nog wat bij en anders maar alleen pre-partyen dit jaar. |
|
quote: Euhh dan wel de volle mep betalen en dan op de camping blijven zitten? Geloof dat campingkaart alleen in combinatie kan met Waldrock toegangskaart. Wil je naar pre party of camping, komt daar 15 euro bovenop. Niet meer zoals vroegah los te koop. |
|
quote:Best groot hoor maar voor 4 niet enorm aansprekende bands is het wel ver |
|
Dat had ik nou met Pinkpop en Springsteen dit jaar. De rest van de zaterdag line-up is zo droef dat ik het uiteindelijk ook te ver vind. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
80 euro voor weekendje Waldrock, plus rond de 4 euro servicekosten.. vind het nogal wat voor deze lineup. Wel nieuwgierig of een biertje ook 4 euro gaat kosten.. |
|
Er ligt nog een zwik munten te wachten hier om te worden omgezet in bier, maar met deze line-up... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
echte tegenvaller dit jaar!!! |
|
quote: +1 Een vriend van me (die meer Springsteen-gek is dan ik) gaat wel die dag die kant op, maar ik denk dat ik maar oversla. Ik pak zijn volgende concert wel weer mee (heb 'm nu toch al 3x gezien). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
x 3,5 I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Huh? Is volgens mij nog nooit naar een kaart gevraagd op de camping. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |