IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Wâldrock 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-03-2009 1:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2009 18:00 schreef Kash1 het volgende:
Napalm is volgens mij geboekt voor de pre-party
zou gaaf zijn! alleen pre-party voor mij dan!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-03-2009 1:35 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ow Heaven Shall Burn, gaaf.



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-03-2009 1:38 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

en Kataklysm, ook gaaf natuurlijk... maar allebei al wat vaker gezien. Blijft er voor de rest alleen nog Carcass over. Het gebodene blijft iets te weinig in verhouding met de prijs wat mij betreft.


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-03-2009 11:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Kataklysm staat niet op Wâldrock.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-03-2009 11:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2009 13:33 schreef altx het volgende:
de grote namen die getekend zouden worden voor Wacken zit ik ook nog steeds op te wachten.

mwah:

Cathedral
Hammerfall
Heaven & Hell
In Extremo
Machinehead
Motorhead
Nevermore
UFO

Zou het probleem niet eerder zijn dat de Duitse metalscene iets anders in elkaar zit dan de nederlandse en daar dus bands geboekt worden die daar, in tegenstelling tot hier, wel 'groot' zijn?
Als je daar geen zin in hebt moet je niet naar wacken gaan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gallina
Usericon van Gallina
Posted 01-03-2009 15:42 by Gallina Wijzig reactieProfiel van GallinaQuote dit bericht

JAAAAAAAAAAAAA Heaven & Hell! Dit keer ben ik erbij!



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-03-2009 15:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2009 11:17 schreef XXL het volgende:
mwah:

Cathedral
Hammerfall
Heaven & Hell
In Extremo
Machinehead
Motorhead
Nevermore
UFO

Zou het probleem niet eerder zijn dat de Duitse metalscene iets anders in elkaar zit dan de nederlandse en daar dus bands geboekt worden die daar, in tegenstelling tot hier, wel 'groot' zijn?
Als je daar geen zin in hebt moet je niet naar wacken gaan.



Dat is het punt niet.

Ze zouden een minstens zo grote naam als Maiden neerzetten vanwege het zoveel-jarig bestaan.

Voorlopig hebben ze wel de ticketprijs met 20 euro verhoogd ten opzichte van vorig jaar, maar heb ik daar nog geen enkele band voor terug gezien die die prijsstijging rechtvaardigt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 02-03-2009 15:50 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

The Black Dahlia Murder en Bring Me The Horizon, nu ook bevestigd.

Legion of The Damned en Napalm Death zullen vrijdag op de Pre-Party spelen.

Pre-Party kost 15 euro, en 15 euro voor LOTD, Napalm Death en Dragonforce + meer, is niet duur.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-03-2009 16:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 maart 2009 15:50 schreef horned_reaper het volgende:
Pre-Party kost 15 euro, en 15 euro voor LOTD, Napalm Death en Dragonforce + meer, is niet duur.
En Blind Sight. Mee eens maar nog steeds de verre reis niet waard imo..



Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 02-03-2009 16:59 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 2 maart 2009 15:50 schreef horned_reaper het volgende:
The Black Dahlia Murder en Bring Me The Horizon, nu ook bevestigd.

Legion of The Damned en Napalm Death zullen vrijdag op de Pre-Party spelen.



Meh, pre-party is dus leuker dan het hele festival zelf. :p


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-03-2009 12:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hmm The Black Dahlia Murder...redelijke toevoeging...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 04-03-2009 11:54 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2009 16:47 schreef Judge M. het volgende:
En Blind Sight. Mee eens maar nog steeds de verre reis niet waard imo..


Eindhoven naar Burgum een verre reis ?!

Hoe klein is jouw wereld?


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-03-2009 12:00 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Eindhoven de gekste.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-03-2009 9:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, misschien dit jaar alleen weekendje camping doen. Voor Legion of the Damned wil ik m'n tent wel opzetten. Avondje flink feesten en dan zaterdag lekker relaxen op de camping. Carcass kan ik vanaf daar vook wel horen.


spelfout weggehaald...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2009 9:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Die pre party ziet er wel leuk uit, jammer dat de zaterdag nog steeds niet boeiend is. Hopelijk komt er nog wat bij en anders maar alleen pre-partyen dit jaar.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2009 13:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2009 9:36 schreef varanus het volgende:
Hmm, misschien dit jaar alleen weekendje camping doen. Voor Legion of the Damned wil ik m'n tent wel opzetten. Avondje flink feesten en dan zaterdag lekker relaxen op de camping. Carcass kan ik vanaf daar vook wel horen.


Euhh dan wel de volle mep betalen en dan op de camping blijven zitten? Geloof dat campingkaart alleen in combinatie kan met Waldrock toegangskaart. Wil je naar pre party of camping, komt daar 15 euro bovenop. Niet meer zoals vroegah los te koop.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-03-2009 13:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 maart 2009 11:54 schreef Filth Lucre het volgende:
Eindhoven naar Burgum een verre reis ?!

Hoe klein is jouw wereld?
Best groot hoor maar voor 4 niet enorm aansprekende bands is het wel ver



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-03-2009 14:12 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat had ik nou met Pinkpop en Springsteen dit jaar. De rest van de zaterdag line-up is zo droef dat ik het uiteindelijk ook te ver vind.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2009 14:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

80 euro voor weekendje Waldrock, plus rond de 4 euro servicekosten.. vind het nogal wat voor deze lineup. Wel nieuwgierig of een biertje ook 4 euro gaat kosten..


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-03-2009 15:53 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Er ligt nog een zwik munten te wachten hier om te worden omgezet in bier, maar met deze line-up...


Dear dirty delightful old drunken old days


mokka
Usericon van mokka
Posted 06-03-2009 17:50 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

echte tegenvaller dit jaar!!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-03-2009 20:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2009 14:12 schreef Ralph het volgende:
Dat had ik nou met Pinkpop en Springsteen dit jaar. De rest van de zaterdag line-up is zo droef dat ik het uiteindelijk ook te ver vind.


+1


Een vriend van me (die meer Springsteen-gek is dan ik) gaat wel die dag die kant op, maar ik denk dat ik maar oversla. Ik pak zijn volgende concert wel weer mee (heb 'm nu toch al 3x gezien).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-03-2009 20:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2009 16:59 schreef Ziona het volgende:
Meh, pre-party is dus leuker dan het hele festival zelf. :p


+1


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-03-2009 21:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

x 3,5


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-03-2009 22:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2009 13:46 schreef MMayo het volgende:
Euhh dan wel de volle mep betalen en dan op de camping blijven zitten? Geloof dat campingkaart alleen in combinatie kan met Waldrock toegangskaart. Wil je naar pre party of camping, komt daar 15 euro bovenop. Niet meer zoals vroegah los te koop.


Huh? Is volgens mij nog nooit naar een kaart gevraagd op de camping.


spelfout weggehaald...


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen