|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Nerdyç! signature |
|
quote:Teveel zelfs. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
te is nooit goed alleen delfts blauwe te-gels signature |
|
quote: quote: |
|
quote: en te-vreden |
|
Ik zit nog te wachten op een naam als Gojira, Between the Buried and Me, Origin of Behemoth ofzo. Ook Textures mag eindelijk wel eens op Waldrock spelen. Line-up valt me nu nog behoorlijk tegen eerlijk gezegd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Met Motorhead als grootste naam kunnen ze wel een aparte motorcamping maken... |
|
quote: dat is wel een goed idee ja |
|
quote:en tequila |
|
quote: jij moet ook komen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hmm de line-up valt me tot nu toe toch nog behoorlijk tegen. |
|
quote: +1 Zit er aan te denken een jaartje over te slaan. |
|
Ik wacht ook nog wel ff af. Alleen WITTR is voor mij echt interessant. En voor dat bedrag wordt het aardig duur socializen... Ik zie wel, als er nog beter namen komen, misschien toch aanwezig. De laatste 2 jaren viel het steeds met UTBS, dus wou eigenlijk wel weer een keertje heen, maar dan moet de line-up dus wel eerst hard beter worden! |
|
quote:En dan nog Black Label Society boeken en de naam kan veranderd worden in Bikerfest 2009 |
|
De nachtapotheker crew is ook aanwezig! |
|
quote: Kan niet, je staat al op de lijst |
|
quote: Pfffshh.. ik heb een goedwerkende backspace knop [/dreigement] |
|
Vrijdag 12 juni * Blind Sight * Dragonforce Zaterdag 13 juni * Black Stone Cherry * Carcass * Delain * Epica * Heaven and Hell * Killswitch Engage * Motörhead * Papa Roach * Pilgrimz * Trivium * Wolves In The Throne Room Hmmz........ [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-02-2009 13:26] |
|
Hmz, wordt een slecht festivaljaar zo... Line-up van Sonisphere is niks, Graspop valt tegen, Wâldrock valt tegen en de grote namen die getekend zouden worden voor Wacken zit ik ook nog steeds op te wachten. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: +1 |
|
quote: Helaas, maar ik sla 'm toch over deze keer. |
|
Veel plezier @ hen die heengaan. *zwaait* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geen line up waar ik warme gevoelens van krijg. Dan ga ik de 13e wel de halve marathon van Zwolle lopen en daarna het vochtverlies met baco's aanvullen. |
|
Sjeesis, alleen Carcass en voor de rest... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |