|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
WITTR is nou niet bepaald een festivalband lijkt me, maar vooruit. Killswitch Engage Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
WITTR is toch black metal ? |
|
maar dan wel bomenknuffel-black metal. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Niet voor een groot podium, inderdaad, maar als ze in een tent ofzo spelen lijkt het me prima te doen. Ze doen trouwens ook Hellfest in Frankrijk en Graspop in België als ik me niet vergis, dus lijkt me aardig op een festival tour. En @ Horned reaper: ja, het is blackmetal, alleen dan niet de cliché black (met paint en spikes of andere podium acts), maar erg sfeervolle, meeslepende. Muzikaal een beetje een mengelmoes van oude Burzum, maar ook erg veel raakvlakken met Negura Bunget. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 29-01-2009 16:15] |
|
Negura Bunget is één van de weinige black bands die ik wel redelijk kan waarderen Toch maar even luisteren dus. Iets voor Sodom trouwens ? |
|
Black stone Cherry, is erg vette pooooop. Killswitch kan me met de nieuwe zangert niet echt boeien maar lijkt me wel leuk om eens live te zien.. |
|
Dragonforce ook toegevoegd |
|
Ah, toch een iets andere line-up dan anders. Nieuwe programmeur(s) merk je dus toch. |
|
quote: Boeiender |
|
-Heaven & Hell -Motörhead -Carcass -Dragonforce -Epica -Papa Roach -Black Stone Cherry -Delain -Killswitch Engage -Pelgrimz -Blind Sight -Wolves in the Throne Room -Kataklysm Prima namen, ik ben benieuwd wat er nog meer bij komt [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 30-01-2009 19:57] |
|
quote: En Heaven and Hell toch? Boeiender |
|
quote: die staat er bij toch ? of reken jij een & niet als And.... |
|
quote: Achja, sorry. 3 leuke bands dus, ik ben er weer bij, ben er ook geweest toen er geen enkele leuke band speelde.... Boeiender |
|
Alleen carcass en motorhead voor mij dus. Enorm tegenvallende line up, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ik had hier toch wel meer positieve reacties ten aanzien van -Kataklysm verwacht... |
|
Die volg ik al jaren niet meer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ach, als Carcass beukt zoals op Metalcamp is het het kaartje al waard vind ik. En waldrock is ook gewoon gezelligheid. Boeiender |
|
Ja, tuurlijk, waldrock draait vooral om gezelligheid. Maar ik heb carcass al een tijdje geleden weer gezien en motorhead voor het laatst in 87, dus dat geloof ik eigenlijk ook wel. En dan vind ik het best een duur kaartje en een tering eind rijden. Ik ga er toch maar nog even over nadenken. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-01-2009 21:34] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kosta? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: da soort mensen als u wil ik nie horenµ sterf en maak plaats voor leukere mensen signature |
|
65 euro. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Als jij nou even normale vingers koopt kan je two in the pink duwen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote::') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: je hebt toch handen? signature |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |