|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vorig jaar wel. Staat ook op de website van Waldrock zelf. |
|
quote:Suf dat de organisatie op deze manier zelf hun festival om zeep hebben geholpen. Ach ja, goede herinneringen aan vroeger pakt niemand je ooit nog af! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Waar zie jij dat staan dan? Ik kan dat nergens vinden. spelfout weggehaald... |
|
quote: Alleen omdat er hier een handjevol mensen de line-up niet goed vindt heeft de organisatie hun festival om zeep geholpen? Laten we eerst maar eens even afwachten hoeveel mensen er daadwerkelijk komen voordat er conclusies getrokken gaan worden. Bands als Trivium, Papa Roach en Black Stone Cherry mogen dan zwaar ruk zijn, ze trekken waarschijnlijk wel veel (jong) publiek. Voor de ouwe lullen zijn Motörhead en Heaven And Hell erg interessant, vlak dat niet uit. En ook bands als Epica en Delain zullen best wat volk naar Friesland lokken. En dan heb je natuurlijk ook nog het vaste groepje wat sowieso wel gaat 'omdat het nu eenmaal Wâldrock is.' Goed, de black- en death metalfans komen er misschien wat bekaaid van af, en dat is jammer, maar ik denk dat het ook dit jaar wel weer goed bezocht gaat worden. Bareuh... |
|
Moeten die jonkies wel net ergens 80 pop hebben liggen. We wachten rustig af, en slechte zet dat de camping en het festival niet meer los van elkaar kunnen. Gemiste kans. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Azijnpisser. Wat heb je als nietbezoeker op de Waldrock-camping te zoeken, dan? Bezoekers hebben sowieso een kaartje. Ik zie totaal niet wat het probleem is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wat een onzin. Alsof er zoveel mensen alleen naar de camping gaan. En "we wachten rustig af"? Jij gaat niet eens heen, dus waar zou jij op moeten wachten dan? Boeiender |
|
quote:Of dit de laatste keer was, of dat ze volgend jaar de zaak anders aanpakken. Lijkt me voor mij wel interessant. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Naja, ze hebben het nu als ik het goed begrijp zo aangepakt als vorig jaar, dus ik verwacht geen verandering. Ik heb er in ieder geval alweer zin aan, vette bands! Boeiender |
|
quote: +1 Bareuh... |
|
quote: Hehe, dan hebben wij het in ieder geval gezellig daar. Boeiender |
|
Ik ben er ook weer. Aan de goede kant van het dranghek, waar het bier rijkelijk vloeit, dit keer. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-03-2009 10:07] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hm, als wij jonkies dan nog maar ergens 80 euro hebben liggen... Bareuh... |
|
quote: "Onze" kant dus? Boeiender |
|
quote:Mooi gesproken Mijn ding is het dit jaar dan weer niet maar goed, ik kijk terug op 2 zeer geslaagde eerdere edities |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Boeiender |
|
Ik ben er ook....weer minder gewichtig dan vorig jaar. Als AngelOfDeath me maar herkend. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Hmm, ik kan die datum wel. Jullie als ZMérs hebben vast al een lijstje met aanwezigen gemaakt... Toch? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Laten we dit keer eens een lijstje met afwezigen maken. Als ik het topic zo teruglees zet dat meer zoden aan de dijk. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-03-2009 16:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oh ik heb niet het hele topic gelezen Heb alleen de datum gezocht, dit jaar eens niet het personeelsfeest op die datum! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jij ging toch niet, je zeurt al jaren over Waldrock. |
|
quote:Wdden dat ik weer ga als ze een fatsoenlijke line-up + prijs aan dit fest weten te knopen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aangezien de prijs wel niet zal gaan zakken is dat iets wat we waarschijnlijk nooit kunnen checken, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |