|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend. Legion Of The Damned Dragonforce Wolves in the Throne Room Voi Vod Trivium Papa Roach Motorhead Carcass Heaven and Hell De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Ja open deuren intrappen is een van mijn favoriete bezigheden Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Nogmaals, het gaat hier om een festival niet om een clubshow. quote: Nee hoor, die variatie was gewoon minder met deze focus op moderne metal, daar hoeft verder niet over gediscussieerd te worden aangezien het gewoon een feit is. quote: Wellicht een punt maareh waar heb jij deze informatie vandaan? Overigens spreken de prima line-up van Fortarock en Absu en Immolation op Stonehenge dit wel behoorlijk tegen. quote: Wat een onzin, als de markt niet voldoet aan mijn vraag waar dat in het verleden wel het geval was dan ga ik klagen bij de aanbieder ja. De lage opkomst is namelijk een signaal naar de aanbieder dat ze hun aanbod moeten wijzigen. Lijkt me vrij logisch allemaal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ok, laat maar horen: Met welke 15 bands en 4 voor op de preparty was Waldrock dit jaar gegarandeerd uitverkocht? En wel graag bands waarvan het aannemelijk is dat die ooit op Waldrock zouden kunnen spelen en geen bands die niet zouden misstaan op Arrow Classic Rock. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die is er wsl niet, maar er zijn wel line ups die wsl beter zouden verkopen. Wil je muilperen? |
|
quote: Ga zelf lekker op de Waldrock site kijken, daar staan vast de line-ups van de afgelopen jaren nog wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De beste stuurlui staan aan wal. |
|
quote:Die beste stuurlui zitten in geen geval in de festivalorganisatie van dit jaar, getuige de magere opkomst. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-06-2009 22:51] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Pfoe, wat een gezever om niets. Kan mij eigelijk van elke jaar wel bands voor de geest halen waar gezeur over was. ( bijvoorbeeld Urban dance squad) Was een leuk dagje met een te grote hoeveelheid drank en drugs. BDM en Carcass waren voor mij het hoogtepunt. KSE kon mij he - le - maal niet bekoren iets dat ik voorheen niet verwacht had. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 14-06-2009 23:10] |
|
Wat was het zaterdag trouwens loeiheet. Ik wist niet dat het kon, maar ik heb dus gewoon brandblaren bovenop m'n hoofd. Zitten korsten op en er komt vocht uit, is vast erg gezond. spelfout weggehaald... |
|
Ik had een regenjas en laarzen meegenomen. Dat was achteraf ook niet helemaal nodig... |
|
quote:Ja, behoorlijk verbrand idd, maar wat wil je ook na een hele dag op het veld in de zon hangen biertjes achterover tikken . Maar gelukkig ook nog wat bandjes gezien: * Wolves in the Throne Room: voor mij de derde keer dit jaar en opnieuw fantastisch. Elke keer wrd ik weer meegezogen met hun geweldig hypnotiserende riffs. Vroeg hoogtepunt van de dag. * Blind Sight: Boring. Vooral de voorspelbare Slipknot meets Fear Factory refreintjes..bah. * Black Dahlia Murder: strak, snel, heftig en overtuigend. Helaas stond de leadguitar veel te zacht en waren de zo belangrijke melodieën niet te onderscheiden. Na een dik half uur dus toch maar afgehaakt. * Delain: JEZUS WAT EEN KUTBAND. Dat is eigenlijk alles wat ik er over kan en wil zeggen. * Epica: idem, hoewel muzikaal een tikje interessanter dan het vreselijk saaie Delain. * Trivium: STRAK! Maar vooral op de achtergrond gevolgd. * Killswitch Engage: erg goed! Ik vind de zanglijnen van Howard Jones op een gegeven moment wel ietwat saai (net als op cd), maar gitarist/entertainer Dutkiewicz maakt dit ruimschoots goed. Man man wat een ouwehoer * Voivod: ken de band niet zo goed, maar dit optreden heeft me niet echt doen besluiten het hele oeuvre van de band te gaan doorspitten. Eenzaam hoogtepunt was dan ook de Pink Floyd cover Astronomy Domine. Die was geweldig! Verder dus niet meer dan aardig. * Bring Me the Horizon: laatste tien minuten meegepikt. En deze gasten weten wel hoe je een feestje moet bouwen. De ene breakdown na de andere en een lekker energieke uitstraling! Vet! * Motorhead: wel erg op de automatische piloot dit optreden. Het kon mij iig niet boeien. En daar veranderde de lachwekkende drumsolo van Mikkey Dee natuurlijk ook niks aan. * Carcass: van een afstandje bewonderd. Sterk optreden, hoewel ik het geluid niet geweldig vond. Oh en Amott heerscht natuurlijk! * Heaven and Hell: niet mijn ding. Beetje langs de zijlijn de laatste muntjes omgezet in bier. Daarna met m'n dronken verbrande kop richting huis. Was gezellig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tsja, ik ben ook een afhaker en dat terwijl ik toch een fanatieke festivalbezoekster ben. Dit jaar lag het voor mij aan de line-up in combinatie met de prijs van het kaartje. Ik ben toch wel vrij snel tevreden, als er 1 of 2 bands staan per dag die ik graag wil zien dan ga ik wel. Maar nu stond de score op 2 en beiden op alleen de pre party, voor het eerst sinds jaren niet gegaan. Hoop dat er volgend jaar wat meer leuke bands naar mijn smaak staan, dan maar weer gaan. Jammer voor de organisatie van de matige opkomst. Waldrock blijft een superleuk festival met een eigen sfeer. |
|
quote: Ja was wel raar om dit jaar niet naar waldrock te gaan en dat terwijl het dit jaar ook nog super mooi weer was! Heb het wel gemist maar ja zag het niet zitten met dikke buik. Volgend jaar zijn we weer van de partij! see you at occultfest! |
|
quote: Is nog wel een verschil of de hele line-up goed is op 1 band na... Of dat de hele line-up kut is op 1 band na... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Fucking geweldig weekend gehad! Sfeer super, bier betaalbaar (had de Pinkpopprijzen nog in mijn hoofd) en fijne bands! (wat men hier dan ook bijna een pagina lang aan onzin discussie te voeren heeft ) Hoogtepunten: Napalm Death, Dragonforce, Voivod, Epica (echt super strakke show!) Trivium, Carcass en Heaven & Hell. Beugelbar was ook wel erg puik trouwens |
|
quote: Jezus, jij hebt echt bands gezien. |
|
quote: Misschien even beter lezen. De opkomst was laag, de vraag is wat dat veroorzaakt heeft. Het is dus geen onzin om die discussie te voeren. De line-up lijkt mij de meest logische verklaring. Een andere heb ik in ieder geval nog niet gehoord. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Hmm joa af en toe. Maar hoofdzakelijk in de zon gehangen en bier gedronken eigenlijk. Bands die ik in zijn geheel gezien heb zijn Voivod, Wolves in the Throne Room en Killswitch Engage. Plus het grootste gedeelte van TBDM en Carcass. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:*hap* overeen komede line-ups (dus niet per definitie slechte linuup), tegelijk met Deathfeast en velen doen het voorzichtiger aan met geld en pakken daarom dit jaar maar één of twee festivals |
|
Het viel dit jaar ook vroeger. Als het wat later was geweest was ik ook wel gegaan, maar helaas zit ik nu in de tentamens. |
|
Nu ik erover nadenk had Delain wel het beste geluid van de optredens die ik heb gezien. |
|
quote: Als ik m'n concert-/festivalagenda bekijk, is dat ik voorzichtig doe met geld, nu niet het eerste dat in me opkomt. Maar zelfs dan ga ik nog niet naar elk festival alleen maar omdat het zo gezellig is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: En jij alleen de beugelbar |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |