![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe. En nu weer ontopic: Waldrock, jaaaaaaaahhhhh! Ik moet buiten spelen. ![]() One facebook to find them all, and in the darkness bind them... ![]() |
|
Voorlopige weersvoorspellingen 17 graden en zonnig. ![]() |
|
quote: Mooi zo, hoeft van mij niet zo bloedheet. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Het is Nederland, dus kan nog steeds alle kanten op... ![]() |
|
quote: rendevous? ![]() ![]() |
|
Ha Regeer, toch vd partij?! ![]() |
|
Jazeker! Dit jaar na twee jaar afwezigheid toch weer eens aanwezig, ondanks de tegenvallende line-up. We gaan wel ff weer wat ![]() ![]() ![]() |
|
De kaartprijs omhoog gooien en dan met zo'n kut line up aankomen... FUCK OFF!!! Ik ga wel elders waterig bier drinken zaterdag. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
O. Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Jij hebt ook nooit iets nuttigs te zeggen... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Ik zeg volgend jaar 100 pop en dan speelt Delain in het voorprogramma van, alweer, Wiffin Tempteesjun. ![]() Camping 15 pop. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Sjaa, het is slecht gesteld met de Nederlandse metal festivals deze zomer. Stonehenge doet het wel goed dit jaar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 10-06-2009 21:40] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Vergeet OccultFest niet! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Godver.Gratis kaartje voor me neus weggekaapt. ![]() Door een heel aardig grietje.Nou vooruit dan maar!Want als troost gaan we samen naar Waldrock! ![]() Maar nu op het laatste moment geen tijd om slaapzak en matras te kopen.GODVER.morgen tot 21uur werken,. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 11-06-2009 0:23] =) ![]() |
|
Ik ga toch! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Heel goed! ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote:Rij met ome Remi mee ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Fasten your seatbelts dan maar! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Neuh, Remi heeft een ietwat UFO achtige rijstijl.. ![]() Hoef zelf gelukkig ook niet te rijden, dus --> bier! ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Had Greycloak al eens gepost of het festival uitverkocht was? ![]() |
|
quote: We zouden toch spa drinken? 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
Is het eindelijk al eens ausverkauft dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
ja. Wil je muilperen? ![]() |
|
- BongoBongo - XXL + Papillonneke - Moon - skarmoon - Attematic - Pem - De Tegenpartij en Psycho Pippi - BVT en Vrouw - Varanus en aanhang - MR. N - Rajackar - Htheripper - Jack Blue - Kurk - Bub - Helnorsk en vriend (en waarschijnlijk half Arnhem) - horned_reaper - Valorian - VG + aanhang - XnegativeX - Lainedil (z'n cabinet) Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |