|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe. En nu weer ontopic: Waldrock, jaaaaaaaahhhhh! Ik moet buiten spelen. One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Voorlopige weersvoorspellingen 17 graden en zonnig. |
|
quote: Mooi zo, hoeft van mij niet zo bloedheet. spelfout weggehaald... |
|
Het is Nederland, dus kan nog steeds alle kanten op... |
|
quote: rendevous? |
|
Ha Regeer, toch vd partij?! |
|
Jazeker! Dit jaar na twee jaar afwezigheid toch weer eens aanwezig, ondanks de tegenvallende line-up. We gaan wel ff weer wat -tjes doen! |
|
De kaartprijs omhoog gooien en dan met zo'n kut line up aankomen... FUCK OFF!!! Ik ga wel elders waterig bier drinken zaterdag. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
O. Wil je muilperen? |
|
quote: Jij hebt ook nooit iets nuttigs te zeggen... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Ik zeg volgend jaar 100 pop en dan speelt Delain in het voorprogramma van, alweer, Wiffin Tempteesjun. Camping 15 pop. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Sjaa, het is slecht gesteld met de Nederlandse metal festivals deze zomer. Stonehenge doet het wel goed dit jaar [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 10-06-2009 21:40] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Vergeet OccultFest niet! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Godver.Gratis kaartje voor me neus weggekaapt. Door een heel aardig grietje.Nou vooruit dan maar!Want als troost gaan we samen naar Waldrock! Maar nu op het laatste moment geen tijd om slaapzak en matras te kopen.GODVER.morgen tot 21uur werken,. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 11-06-2009 0:23] =) |
|
Ik ga toch! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heel goed! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Rij met ome Remi mee hehe Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Fasten your seatbelts dan maar! spelfout weggehaald... |
|
quote: Neuh, Remi heeft een ietwat UFO achtige rijstijl.. Hoef zelf gelukkig ook niet te rijden, dus --> bier! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Had Greycloak al eens gepost of het festival uitverkocht was? |
|
quote: We zouden toch spa drinken? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Is het eindelijk al eens ausverkauft dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja. Wil je muilperen? |
|
- BongoBongo - XXL + Papillonneke - Moon - skarmoon - Attematic - Pem - De Tegenpartij en Psycho Pippi - BVT en Vrouw - Varanus en aanhang - MR. N - Rajackar - Htheripper - Jack Blue - Kurk - Bub - Helnorsk en vriend (en waarschijnlijk half Arnhem) - horned_reaper - Valorian - VG + aanhang - XnegativeX - Lainedil (z'n cabinet) Bruce Banner |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |