![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij heeft mail. ![]() |
|
Ik twijfel nog. Eigenlijk vanaf 2000 elk jaar nog geweest (ok, ok, met uitzondering van 2007) en het blijft altijd een gezellige bende daar. De line-up doet me alleen niet zo veel. Killswitch Engage en Napalm Death is wel grappig, maar daar houdt het wel mee op. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Laat je hart spreken. ![]() |
|
quote: Bonk bonk bonk zegt ie. Veel wijzer word ik daar ook niet van. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Iemand nog extra ruimte in de auto en evt. tent? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-06-2009 23:29] =) ![]() |
|
Maar is het al ausverkauft? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik denk dat het Popfront in Zwolle nog eerder uitverkoopt dan Waldrock dit jaar. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: ik denk dat je hier nog wel genoeg aanbiedingen op krijgt, vooral dat van die tent ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Omdat ik een vrouw ben? ![]() Maar ja ikzou dus eerst met een vriendin gaan die een camper heeft. of haar vriend dus. Maar nu zou ik dus in me uppie moeten. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-06-2009 23:45] =) ![]() |
|
en wat voor een vrouw ![]() ![]() alleen vervoer is lastiger ja, geen auto? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-06-2009 23:46] Je moeder. ![]() |
|
quote: Even aan Fera vragen of ze het goed vindt als je er knus bij ons bij komt.. ![]() ![]() Nou even serieus, je kunt toch wel een tent van iemand lenen? ![]() |
|
quote: ![]() Um ja zag wel een mooie niet te duur op neckermann.com. <Maar ja 2 weken levertijd. En nee ikk heb geen auto meer anderss was ik zeker met de auto gegaanen in de auto gaan brak gaan maffen. ![]() =) ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Hm nee ken zo snel niet 1,2,3 iemand met een tent. ![]() En ik ga ook niet op de bonnefooi op het festival rondlopen. =) ![]() |
|
Tenten kosten geen drol. Nadat vorig jaar mijn tent na 9 jaar trouwe dienst ten ziele ging ![]() (ontopic: op waldrock) Had ik voor 8 tientjes een nieuwe. Helaas werd ik daarna een saaie zak en zal ie voorlopig alleen nog Occultfests meemaken denk ik. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Ok tentje is niet het grootste probleem.Ik wil gewoon niet in me uppie! ![]() =) ![]() |
|
Trouwens, met een camper kom je de camping niet eens op ![]() Enfin, ik ga er dit jaar ook niet bij zijn denk ik... te duur voor een niet boeiende line-up.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Doh. dat weet ik ook wel.We zouden met de camper inde buurt parkeren. ![]() =) ![]() |
|
O sorry, sorry mevrouw Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Gezellig wel maar de lineup.. Ik ga het missen dit jaar, jaaaaren geweest en dit keer voor het eerst niet. Geen bekertorentjes bouwen op slapende mensen dus ![]() ![]() |
|
quote: Meerijden? Waar vandaan? D'r is nog plek in de auto, alleen vertrek ik pas zaterdagochtend naar Burgum 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
quote: Aaaaww wat aardig!! Hm ik woon in Amsterdam,maar wil al vrijdag avond er zijn voor de pré party.zucht....denk denk twijfel twijfel... ![]() En ben nog een tentje aan het fixen.Maar bestellen via internet duurt minimaal week bestelling.zucht...gvd [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 05-06-2009 15:39] =) ![]() |
|
Je bedoelt nu dat er in heel Amsterdam geen winkel is die tenten verkoopt? ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: BEK jij! ![]() Ik heb eem mooie,goede gezien voor een leuke prjs en die wil ik hebben.Is natuurlijk wel een investering voor langere tijd.DUH!!Niet voor 1 festivalletje. =) ![]() |
|
ook die hebben ze bij winkels ook wel ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |