|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij heeft mail. |
|
Ik twijfel nog. Eigenlijk vanaf 2000 elk jaar nog geweest (ok, ok, met uitzondering van 2007) en het blijft altijd een gezellige bende daar. De line-up doet me alleen niet zo veel. Killswitch Engage en Napalm Death is wel grappig, maar daar houdt het wel mee op. Life doesn't get much better than this! |
|
Laat je hart spreken. |
|
quote: Bonk bonk bonk zegt ie. Veel wijzer word ik daar ook niet van. Life doesn't get much better than this! |
|
Iemand nog extra ruimte in de auto en evt. tent? [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-06-2009 23:29] =) |
|
Maar is het al ausverkauft? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik denk dat het Popfront in Zwolle nog eerder uitverkoopt dan Waldrock dit jaar. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ik denk dat je hier nog wel genoeg aanbiedingen op krijgt, vooral dat van die tent Je moeder. |
|
quote: Omdat ik een vrouw ben? Maar ja ikzou dus eerst met een vriendin gaan die een camper heeft. of haar vriend dus. Maar nu zou ik dus in me uppie moeten. .En een tentje kopen.Weekendje Waldrock wordt al duur zat. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-06-2009 23:45] =) |
|
en wat voor een vrouw en och, tent heb je voor weinig wel bij de aldi of lidl alleen vervoer is lastiger ja, geen auto? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-06-2009 23:46] Je moeder. |
|
quote: Even aan Fera vragen of ze het goed vindt als je er knus bij ons bij komt.. Haar vriendje is er toch niet bij. Nou even serieus, je kunt toch wel een tent van iemand lenen? |
|
quote: . Um ja zag wel een mooie niet te duur op neckermann.com. <Maar ja 2 weken levertijd. En nee ikk heb geen auto meer anderss was ik zeker met de auto gegaanen in de auto gaan brak gaan maffen. =) |
|
quote: .dat zou wel erg knus worden. . Hm nee ken zo snel niet 1,2,3 iemand met een tent. . En ik ga ook niet op de bonnefooi op het festival rondlopen. =) |
|
Tenten kosten geen drol. Nadat vorig jaar mijn tent na 9 jaar trouwe dienst ten ziele ging (ontopic: op waldrock) Had ik voor 8 tientjes een nieuwe. Helaas werd ik daarna een saaie zak en zal ie voorlopig alleen nog Occultfests meemaken denk ik. Life doesn't get much better than this! |
|
Ok tentje is niet het grootste probleem.Ik wil gewoon niet in me uppie! =) |
|
Trouwens, met een camper kom je de camping niet eens op Enfin, ik ga er dit jaar ook niet bij zijn denk ik... te duur voor een niet boeiende line-up.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Doh. dat weet ik ook wel.We zouden met de camper inde buurt parkeren. .Maar ja dat feest gaat dus niet door.Zucht.. =) |
|
O sorry, sorry mevrouw Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Gezellig wel maar de lineup.. Ik ga het missen dit jaar, jaaaaren geweest en dit keer voor het eerst niet. Geen bekertorentjes bouwen op slapende mensen dus |
|
quote: Meerijden? Waar vandaan? D'r is nog plek in de auto, alleen vertrek ik pas zaterdagochtend naar Burgum 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Aaaaww wat aardig!! Hm ik woon in Amsterdam,maar wil al vrijdag avond er zijn voor de pré party.zucht....denk denk twijfel twijfel... En ben nog een tentje aan het fixen.Maar bestellen via internet duurt minimaal week bestelling.zucht...gvd [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 05-06-2009 15:39] =) |
|
Je bedoelt nu dat er in heel Amsterdam geen winkel is die tenten verkoopt? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: BEK jij! Ik heb eem mooie,goede gezien voor een leuke prjs en die wil ik hebben.Is natuurlijk wel een investering voor langere tijd.DUH!!Niet voor 1 festivalletje. =) |
|
ook die hebben ze bij winkels ook wel Je moeder. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |