|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk dat er binnen de metal"scene"gewoon teveel zeikerds zijn. Als het je niets lijkt ga dan lekker naar een ander festival. Er is ALTIJD gezeur en gezever, als Waldrock dit jaar voor een andere line - up was gegaan dat volgens een aantal mensen beter in de verhouding met de entree prijs was dan is er gezeur dat het altijd hetzelfde rijtje bands is was op alle festivals staat en gaat men ook niet. Ik vond het leuk om eens een aantal bands te zien die ik niet vaker/weinig/minder op Festivals heb gezien. En mensen die zeuren dat het niet mee telt of het gezzelig is op een festival moeten eens achter de computer weg komen. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 15-06-2009 18:16] |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Goed verhaal ook. Net zo goed als al je bovenstaande argumenten. |
|
quote: Nee jij met je niets toevoegende gezwets. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik - moest - reageren.... Kon die stupide argumenten niet meer aanzien. Uitgaan kost nu eenmaal geld. Ik vond het lekker zo op Waldrock, geen paupers ( no shit, geen beker schooiers gezien.) Van mij mag de prijs nog wel meer omhoog! |
|
quote: Het spijt me namens alle metalheads die niet naar Waldrock zijn gegaan en kritiek leveren op de lineup en de prijs van het kaartje. |
|
Het zit zeker in het weer dat men op het forum hier zo opgefokt is de afgelopen dagen? |
|
quote: Tsja uitgaan kost geld ja, gelukkig aan iedereen de vrijheid zelf te beslissen hoeveel hij/zij wil gaan uitgeven en waaraan. Scheelt weer. |
|
quote: En terecht. |
|
quote: Ja bedoel, natuurlijk wil men tig euro uitgeven aan een ietsiepietsie gezelligheid, wel fijn dat dit te koop is. |
|
quote: Rot op met je gezelligheid! Hippie! [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 15-06-2009 18:33] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Wat zijn dan precies die stupide argumenten? Feit 1: De focus bij de line-up lag meer dan ooit op moderne metal. Feit 2: De opkomst was laag. Mijn conclusie, feit 1 heeft feit 2 veroorzaakt. Niet mee eens? Prima, maar breng dan een tegenargument in. Je kleuterige verhaal over dat mensen niet mogen klagen slaat echt nergens op. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Moet wel zeggen dat ik het wel moeilijk vond om niet te gaan, juist omdat ik al jaren ga.. ook wanneer de lineup niks voor mij is. |
|
quote: wel jammer dat dit al jouw geloofwaardigheid meteen onderuitschopt. Hoe kun je nu over een festival oordelen als je mentaal niet in staat was erover te oordelen. en nee ik heb geen negatief commentaar gegeven en nee ik was er ook niet bij. Ook zat ik trouwens niet achter mijn computer want die heb ik niet. |
|
quote:+ dat andere festivals dit jaar heus wel bewijzen dat het wél kan. Waldrock kwam dus niet boven de 45% uit qua opkomst; O. W. Wolf krijgt een heus krat Warsteiner van me als Fortarock niet minstens op 65% verkochte kaartjes zit. Prijs, prestatie. Is dat zeuren? Hmwoh. Waldrock moet zelf weten wat voor bende ze neer pleuren en tegen welke prijs. Ik denk dat het "zeuren" pas begint als de organisatie de muil opentrekt aangaande de opkomst en Waldrock 2010 eigenlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *kleine aantekening bij Fortarock, het schijnt dat dit festival door een multimiljoenair gesponsord wordt, hoorde ik gister* Boeiender |
|
quote: Motorhead, heaven & Hell, carcass ... voivod ??? Er was bijna alleen maar oude lullen metal op Wâldrock. Wat het uiteraard ook zo aantrekkelijk maakte |
|
quote:Zolang ie meer verstand heeft van metal (gezien de line-up "ja") dan MoJo vind ik alles dik prima. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dat hebben de mensen dus ook gedaan en Waldrock gelaten voor wat het is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oh en dan nog even het Zuidlaren-debacle van een tijdje terug... Same story. Té eenzijdig, met blijkbaar een té hoge prijs voor de package. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:gelul. Het festival kan alleen maar doorgaan omdat doornroosje garant staat. Als een multi man erachter zou zitten dan zou dit niet noodzakelijk zijn. kwestie van logisch nadenken voordat je iets doms zegt |
|
quote:+666, er zitten/zaten voor dit jaar voor mij een stuk of 7 open lucht festivals in de agenda. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-06-2009 18:50] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik zeg niets doms, ik geef alleen aan wat ik gehoord heb, van een persoon die zijn connecties wel heeft in die regio. Boeiender |
|
Ik heb op het laatste moment besloten om toch te gaan, maar dan wel omdat ik een kaartje voor de helft van de prijs kon krijgen. Ik heb een gezellige dag gehad, een paar bands gezien die ik, op een festival zoals bijv. Graspop, anders nooit zou zijn gaan kijken. Papa Roach bijvoorbeeld en Heaven & Hell. De eerste was beter dan verwacht en de 2e, ach ja... Drumsolo's waren niet hun sterkste kant... En natuurlijk was Carcass geweldig. Of ik volgend jaar ga? Misschien, beslis ik wel op het laatste moment... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |