IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Wâldrock 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-06-2009 15:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

en met die laatste zin slaat regeer de spijker op de kop:

Voor mij persoonlijk geen interessante bands dit jaaren om dan inderdaad 100 euro aan kaartjes uit te geven voor de "gezelligheid", gaat me iets te ver...

voor gezelligheid kan ik ook een avond thuis hangen met wat vrienden of de kroeg in :p


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-06-2009 15:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 15:01 schreef irritante klootzak het volgende:
en met die laatste zin slaat regeer de spijker op de kop:

Voor mij persoonlijk geen interessante bands dit jaaren om dan inderdaad 100 euro aan kaartjes uit te geven voor de "gezelligheid", gaat me iets te ver...

voor gezelligheid kan ik ook een avond thuis hangen met wat vrienden of de kroeg in :p


+1

En dat is nou ook precies het punt, want in het verleden was dat bij Waldrock niet (of in ieder geval minder) het geval.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-06-2009 15:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 15:06 schreef Onweerwolf het volgende:
+1

En dat is nou ook precies het punt, want in het verleden was dat bij Waldrock niet (of in ieder geval minder) het geval.


+2

Iemand merkte op dat Waldrock geen Wacken is, maar moet je voor de grap eens bij elkaar optellen wat je allemaal aan Waldrock kwijt bent en wat aan Wacken... en vooral wat je ervoor terug krijgt...

Relatief gezien valt Waldrock dan ondertussen bekant duurder uit. Het is dat Wacken meer benzine kost...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-06-2009 15:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 1:46 schreef XXL het volgende:
Jammerlijke discussie echt.

Waldrock is geen groot festival zoals wacken of metalcamp ofzo. Jaren met 10.000 of meer bezoekers zijn een uitzondering en 6 tot 8 duizend zijn eerder normaal. Daar hebben ze het tot nu toe al die jaren nog mee gered.


Er staat duidelijk in dat nieuwsbericht dat de opkomst lager was als andere jaren. Wat heeft dat met Metalcamp of Wacken te maken?

quote:
Verder vind ik het alleen maar een goede zaak dat Waldrock ook wat meer moderne metal neerzet. Of verdienen die bands geen kans?


Blijkbaar dus niet! Want lage opkomst.

quote:
Een line up die bij bepaalde mensen niet binnen hun hokje past maakt een line up niet gelijk tot een kloteprogrammering. Iets met smaken verschillen enzo.


Helemaal mee eens, het begrip 'smaak' staat hier dan ook niet ter discussie.

quote:
Ik denk trouwens dat een lage opkomst op het festival ook nog deels zal liggen aan het feit dat er voor het grootste deel bezoekers komen uit ons eigen kikkerlandje. Veel festivals in omringende landen trekken een veel internationaler publiek.


en dat was in het verleden anders?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-06-2009 15:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 7:43 schreef MR. N het volgende:
+1,en ook niet ter zake doende.


Jij bent anders zelf degene die de discussie heeft gestart.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-06-2009 15:24 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Gaat het nog steeds om de mysterie van Waldrock 2009 betreffende de tegenvallende opkomst?


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 16-06-2009 15:34 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

D'r waren 5000 kaarten in de VVK verkocht:
http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_59786.aspx

Totaal 6000 bezoekers:
http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_59826.aspx

Men had 7500 bezoekers nodig om quitte te spelen, dus snel rekenen leert dat het verlies ergens tussen de 97.500 en 112.500 euro zal liggen.

Gezien de hoeveelheid zon en kan het verlies ook wat lager zijn.

Hopelijk is er nog reserve genoeg om in 2010 het festival van de grond te krijgen. Door de sfeer (jawel), beugelbar en enkele sublieme optredens (Pilgrimz, Carcass, Wolves in the Throne Room, Voivod (deels)) heb ik me weer opperbest vermaakt.

Volgend jaar voor een euro of vijftig:
Cynic, W.A.S.P., Obscura, Cro-Mags/Bloodclot, Sacred Reich, Burzum (reünie)...gewoon wat kleinere namen


10.10.1942 - 20.11.2011


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2009 17:38 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2009 15:21 schreef Onweerwolf het volgende:
Jij bent anders zelf degene die de discussie heeft gestart.


Hehe, sja, gestart, ik legde alleen een vraag neer. Dat sommige mensen koste wat kost gelijk willen hebben terwijl de standpunten wel duidelijk zijn, is niet ter zake doende.


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-06-2009 17:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 17:38 schreef MR. N het volgende:
Dat sommige mensen koste wat kost gelijk willen hebben terwijl de standpunten wel duidelijk zijn, is niet ter zake doende.


Helemaal mee eens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-06-2009 18:09 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 16 juni 2009 15:34 schreef attematic het volgende:
Volgend jaar voor een euro of vijftig:
Cynic, W.A.S.P., Obscura, Cro-Mags/Bloodclot, Sacred Reich, Burzum (reünie)...gewoon wat kleinere namen


Denk je nou echt dat Burzum ooit nog zal gaan touren? Varg is vrij maar denkt echt niet aan optreden nu! Sowieso lijkt Waldrock mij dan ook een slechte keuze...
Maar ja, blijf dromen!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-06-2009 18:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2009 19:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 18:09 schreef Mortis Rex het volgende:
Denk je nou echt dat Burzum ooit nog zal gaan touren? Varg is vrij maar denkt echt niet aan optreden nu! Sowieso lijkt Waldrock mij dan ook een slechte keuze...
Maar ja, blijf dromen!

Jij was toch die figuur die vond dat iedereen steeds dommer werd?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-06-2009 19:11 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

M'n broer toen ie over Wâldrock las in de krant, jaren geleden:

"Hé, Burgum!! Dat is toch de Noorse dude of niet?"



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 16-06-2009 19:17 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht



=)


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-06-2009 19:55 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 16 juni 2009 19:07 schreef M. het volgende:
Jij was toch die figuur die vond dat iedereen steeds dommer werd?




Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2009 19:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

I love it when a plan comes together.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 16-06-2009 19:59 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ich liebe es wenn ein Plan functioniert!

Blijft toch wel een van de mooiste quotes ooit. Op naar Waldrock 2010!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-06-2009 20:00 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 16 juni 2009 19:07 schreef M. het volgende:
Jij was toch die figuur die vond dat iedereen steeds dommer werd?


Bewijs het tegendeel maar eens dan...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2009 20:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 20:00 schreef Mortis Rex het volgende:
Bewijs het tegendeel maar eens dan...


Dan ook graag wat bewijs voor die stelling van jou.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-06-2009 20:16 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 16 juni 2009 20:09 schreef MMayo het volgende:
Dan ook graag wat bewijs voor die stelling van jou.


Voornaamste reden;

Het is een feit dat domme mensen zich sneller vermenigvuldigen, dom wordt daarom langzaam maar zeker de norm.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2009 20:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Oh ja, het is natuurlijk de tegenhanger van de stelling:

"Mensen die oeverloos veel op fora rondhangen, weten alles"

Ik heb wel wat beters te doen dan met je te discussieren. Je zei iets doms, hapte en daar heb ik nog steeds lol van. Ik ga nu weer verder met het leren van mijn tentamen. Veel plezier met de uiterst belangrijke voortzetting van deze buitengewoon relevante discussie, mijn pauze zit er weer op


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-06-2009 20:40 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 16 juni 2009 20:22 schreef M. het volgende:
Oh ja, het is natuurlijk de tegenhanger van de stelling:

"Mensen die oeverloos veel op fora rondhangen, weten alles"

Ik heb wel wat beters te doen dan met je te discussieren. Je zei iets doms, hapte en daar heb ik nog steeds lol van. Ik ga nu weer verder met het leren van mijn tentamen. Veel plezier met de uiterst belangrijke voortzetting van deze buitengewoon relevante discussie, mijn pauze zit er weer op


Wat een misplaatst gevoel van suprematie! Ga maar weer gauw leren studentje.... je bent nog lang niet klaar.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Tabasco
Usericon van Tabasco
Posted 16-06-2009 20:50 by Tabasco Wijzig reactieProfiel van TabascoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/harduithethart  http://vimeo.com/tabasconl & http://www.soesterberg-live.nl

Ik ga naar Waldrock om te BBQ-en te ouwehoeren en in het gras te liggen.

Dit jaar heb ik wel getwijfeld door de line-up en de entree prijs. Alleen de pre-party was ook een optie. De line-up hiervan vond ik persoonlijk sterker dan die van het gehele festival.

De gehele pre party & TBDM en Carcass waren mijn hoogte punten. Verder was het gewoon gezellig en zonnig.

Ik denk dat een grote rede ook mag liggen in het feit dat aankomend weekend (een week later) Sonisphere is.
Een monster line-up voor een acceptabele prijs, centraler in het land gelegen en dus beter bereikbaar (met het OV) en thuis slapen.

Naast sonisphere zijn er nog diverse grotere en kleinere festivals deze zomer en je kan je geld maar 1 keer uitgeven.

Het zou niet erg zijn als Waldrock even een paar jaartjes een klein stapje terug doet, om te kunnen groeien. "Kleinere" bands en maar een paar grote namen met een lagere entree prijs.

Het is een inkoppertje voor de azijnzeikers maar ik heb een top waldrock gehad, nergens hoeven wachten en schone toiletten t/m zondagmorgen!



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-06-2009 20:51 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

[quote]Op 16 juni 2009 20:22 schreef M. het volgende:daar heb ik nog steeds lol van.quote]

Een kind is snel tevreden.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2009 20:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 20:16 schreef Mortis Rex het volgende:
Voornaamste reden;

Het is een feit dat domme mensen zich sneller vermenigvuldigen, dom wordt daarom langzaam maar zeker de norm.




Is dat een feit ja? Heb je een bronvermelding, lijkt me wel een interessant onderzoek. Maar eigenlijk denk ik, gezien je postgedrag, dat al die stellingen van jou wegkomen uit eigen ervaring. Troost je, jij kan er immers niks aan doen dat je zo geboren bent. Natuurlijk zie jij dat anders.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen