|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet zeuren, Motorhead is altijd goed! spelfout weggehaald... |
|
Oeh, in ieder geval al 2 dijken van namen! Carcass en Heaven & Hell allebei de afgelopen jaren al gezien, maar wel erg gaaf! Motörhead hoeft van mij niet zo, al veel te vaak gezien, wel leuk hoor, maar ze hadden van mij ook in een andere band mogen investeren. Boeiender |
|
quote:Ja inderdaad, kunnen we eerder weg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Van Motörhead weet je van te voren in ieder geval wel al wat je kan verwachten Heaven&Hell is natuurlijk ook gaaf. Wel weer aanwezig denk ik. |
|
Lijstje dan maar (hoe vroegâh, hoe beetâh!): - 6Sic6 - Attematic 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Nou, daar ga ik maar eens even kijken denk ik zo. |
|
quote: Hehe, veel oudere jongeren met kale hoofden en davidjasjes(tm). Boeiender |
|
quote:joden ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, neejoh, Davidjasjes hebben niets met Davidsterren te maken. Het zijn Davidjasjes omdat David (Kurk hierzo) altijd zo'n stinkend vadsig spijkerjasje-zonder-mouwen met plakplaatjes erop aan heeft. Boeiender |
|
hehe, dat is altijd zo sneu ja, die jasjes vol met de meest lelijke patches.. en buttons natuurlijk, loool Fuck the world and fuck you |
|
quote: Achja, als hij er blij mee is... Ik mag hem er niet teveel mee pesten, hij is diegene die mijn gitaren draagt. Boeiender |
|
Ook Papa Roach en Volbeat voor Wâldrock Onze collega's van 3VOOR12 hebben laten weten dat het Amerikaanse Papa Roach en het Deense Volbeat tevens op Wâldrock zullen spelen. Op de website van het festival is echter nog geen informatie te vinden, behalve 'one day left'. Dit verhaal wordt morgen dus ongetwijfeld vervolgd... Het festival wordt volgend jaar op zaterdag 13 juni gehouden. De organisatie streeft ernaar in 2009 zo'n 8.000 tot 10.000 bezoekers naar Burgum te lokken. www.festivalinfo.nl Jammer, maar er speelt toch voldoende zodat ik deze bands destijds wel kan vermijden. |
|
quote: iig +1 qua seabertband. Boeiender |
|
quote: Heb hem laatst weer gewassen zeikluis |
|
quote: |
|
quote:Heb je um ook al weer aan elkaar genaaid ( slayer) hahahahaha |
|
Hmm, webstek komt pas woensdag op de lijn... spelfout weggehaald... |
|
quote: Mkay, dit beter dan? quote: Boeiender |
|
quote:Kan dan ook Udo jasjes of Jaap Jan jasje zijn dan tog? |
|
quote: Ja, maar David is het exponent ervan die het bijna dagelijks draagt. Boeiender |
|
quote:Was wel mooi bij Slayer. David die de pit in wil bij Trivium, stond eerst een kwartier langal zn buttons af te doen kon die eindelijk de pit in, scheurtie giegantisch uit zn jassie hahahahahaha. |
|
quote: Boeiender |
|
Carcass, vet. En Volbeat ook wel leuk quote: WASP wil ik ook wel eens live checken ja! quote: Cynic, Textures en PoS: hele dikke +1 quote: Lijstje was al begonnen, dusch: - MMayo - BongoBongo - XXL (+ XXS??) - Moon - skarmoon - 6Sic6 - Attematic - Pem Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Oew! Kan ik weer reserveren in Hotel Chez Maman Du Pem Et Oni? Lijstje: - MMayo - BongoBongo - XXL (+ XXS??) - Moon - skarmoon - 6Sic6 - Attematic - Pem - Judge M. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-12-2008 14:00] |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |