|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Die is er nog steeds, zoek en gij zult vinden. |
|
quote: |
|
Now Playing: Prong - "Steady Decline" 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
- XXL (+ XXS??) - Moon - skarmoon - Attematic - Pem - De Tegenpartij en Psycho Pippi - BVT en Vrouw - Varanus en aanhang - MR. N - Rajackar - Htheripper - Jack Blue - Kurk - Bub - Helnorsk en vriend (en waarschijnlijk half Arnhem) - horned_reaper - Valorian |
|
- XXL (+ XXS??) - Moon - skarmoon - Attematic - Pem - BVT en Vrouw - Varanus en aanhang - MR. N - Rajackar - Htheripper - Jack Blue - Kurk - Bub - Helnorsk en vriend (en waarschijnlijk half Arnhem) - horned_reaper - Valorian En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik stond nog niet in de lijst dus ik hoef me er ook niet af te halen... Ben bijna elk jaar naar Waldrock geweest, altijd erg gezellig, goede sfeer en zo, maar met deze line-up en nog belangrijker, deze prijs ga ik dit jaar toch echt overslaan... Op naar Elsrock en Stonehenge, dat is teminste wel goed betaalbaar, en ook erg gezellig. |
|
Blind Sight is verschoven naar de zaterdag. |
|
quote: Juist! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Man tis maar 5 euro duurder man wat zijk je nou..............O, wacht eens eventjes....laat maar. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Is er voor de komende zomer, afgezien van het blijkbaar heilige metalcamp, eigenlijk al een festival georganiseerd waarover mensen niets te huilen hebben als het aankomt op het programma of de prijs? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Kortom, wij gaan gewoon een biertje doen op Waldrock? spelfout weggehaald... |
|
quote: Fortarock Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nijmechûh de chekstûh! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-05-2009 21:23] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote:Stoonhens, Occultfest, PartySan... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tuinfeest in Sliedrecht |
|
Hellfest |
|
Roadgrill. Bareuh... |
|
quote: +1 |
|
Wie weet er wat de headliner / laatste band is op Waldrock? Heaven & Hell of Motorhead? En hoe laat Waldrock normaliter afgelopen is? |
|
Rond een uur of half een dacht ik. Wat ik ook denk is dat Heaven & Hell headliner is [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 22-05-2009 17:25] Wil je muilperen? |
|
quote: Onder voorbehoud!!! Main Stage: Motorhead - 20.45 - 22.00 Heaven & Hell - 23.00 - 00.15 Tent Stage: Carcass - 22.00 - 23.00 |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |