|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1. En Carcrash speelt nog wel een keer ergens anders. |
|
@ de line-up Waldrock is, nou ja, was een festival waar ik standaard heen ging. Lekker dicht bij, gezellie en best leuke bands altijd. Maar met deze line-up.......denk dat ik op de bewuste datum maar iets anders ga doen met de centen die ik anders aan Waldrock uit zou geven. Want om nou alleen voor Carcass naar Bergum te kachelen...neuh. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Idd. Hopen dat de echte knallers nog moeten komen... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-02-2009 15:15] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Carcass, Motörhead en Heaven & Hell... Bareuh... |
|
quote: Boeiender |
|
quote:Dikke +1 |
|
quote: ik weet er wel eentje , maar of dat direct een knaller is... |
|
Mad Touring laat weten dat Napalm Death op de Wâldrock pre-party staat. Kunnen we met Dragonforce en Napalm Death het nog steeds wel een pre-party noemen ? Vrijdag 12 juni * Blind Sight * Dragonforce * Napalm Death Zaterdag 13 juni * Black Stone Cherry * Carcass * Delain * Epica * Heaven and Hell * Killswitch Engage * Motörhead * Papa Roach * Pilgrimz * Trivium * Wolves In The Throne Room |
|
Zie nog steeds weinig redenen te gaan... |
|
quote: Ook niet nu duidelijk is dat... -Napalm Death -Legion of the Damned -Heaven Shall Burn -Kataklysm ... op Wâldrock komen. |
|
quote: Bron? spelfout weggehaald... |
|
quote:Nee |
|
Legion of the Damned voor mij wel! Maar op de Waldrocksite en op die van de band zelf kan ik geen bevestiging vinden.. spelfout weggehaald... |
|
quote:die spelen deze zomer bijna overal en het praktisch in jouw achtertuin . Ik kan er geen heel weekend voor opofferen iig.. Daarbij ga ik ze 15 mei al in Breda zien met Izegrim |
|
http://www2.centurymedia.com/index.aspx?page=tour Op pagina 15 http://www.rockthenation.at/index.php?id=54&band=76 en daar |
|
quote:NEE! |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 28-02-2009 17:27] |
|
Napalm is volgens mij geboekt voor de pre-party |
|
quote: Zal wel mooi zijn. |
|
quote: +1 Ik denk niet dat dit 'em gaat worden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Zullen we thuis blijven? Alleen, bij wie thuis he. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Niet bij mij thuis want ik ben er wel! ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |