|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De lage opkomst bewijst dat je het dus niet bij het rechte eind hebt. Bovendien weet jij net zo goed als ik dat in de metalscene juist de oudere bands vaak het meeste publiek trekken. Zowel die nostalgische oude lullen als jonger volk dat graag de oude meesters gezien wil hebben. Dit jaar lag de focus gewoon te veel op moderne metal. Prima als ze er zoiets tussen zetten maar het moet geen overkill zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Verklaar die lage opkomst dan eens? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat heb ik al gedaan. 1 pagina terug. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik, een van de thuisblijvers, moest prioriteiten stellen wegens school. Ik vind het heel jammer en had er graag bij willen zijn, maar deze toets leren is even belangrijker, plus het feit dat bijna alle bands ook op Graspop spelen, waar ik wel heen ga. Had graag Killswitch weer eens gezien bijvoorbeeld. Achja, volgend jaar waarschijnlijk wel weer aanwezig! |
|
quote: Nee maar een drummer bepaald toch een heel groot gedeelte van de sound van de band. Anders dan een gitarist. |
|
quote: Die band speelt gewoon over hun eigen cd heen hoor.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat is geen verklaring maar een bevestiging van het feit dat er een lage opkomst is. Kijk je kunt het lekker met me oneens zijn maar feit blijft dat die moderne metal die jij blijkbaar wel leuk vindt bij de meeste liefhebbers gewoon niet in de kast staat. Vergelijk de populairiteit van topics over dat soort bands maar met de populairiteit van topics over bands in andere genres hier op ZM. Volgens mij is dat soort muziek vooral in de VS populair. En voor de duidelijkheid dat heeft niks te maken met mijn eigen smaak. Ik hou zelf van bijvoorbeeld van Doom maar snap ook heus wel dat als er 4-5 doombands zouden staan op Waldrock de opkomst nog steeds matig zou zijn. Van de andere kant hoeft er voor mij geen thrash te staan maar een Slayer/Testament/Exodus/etc. zorgt wel voor een betere opkomst. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Die geven wel het meeste geld uit, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hou maar op, Waldrock heeft ons in totaal ongeveer 400 pleuro gekost... spelfout weggehaald... |
|
quote: Praat voor jezelf! Ik heb zo'n 2 jaar geleden nog een Killswitch Engage in een uitverkocht Tivoli gezien, hoezo moderne metal is hier niet populair? En wat weet jij over "de meeste liefhebbers"? |
|
quote: Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Heersend weekend! |
|
Mwoah..begin langzamerhand toch tot de lichtelijk oudere garde te horen, maar ik kan moderne metal prima aanhoren. Bands als Chimaira en God Forbid vind ik te gek! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Voor 1 of 2 dagen? Hier 250 voor alleen de zaterdag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En toch verkopen de albums van Trivium en Killswitch engage beter dan die van bijvoorbeeld Testament en Exodus. Heel gek... I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Voor 2 dagen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat is geen festival, muts. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Tsja, albums van ABBA en Michael Jackson verkopen nog beter, wat is je punt? Het gaat erom dat dit soort bands gewoon niet interessant zijn voor de doelgroep. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik was aangenaam verast door Papa Roach. Ik had er helemaal niks van verwacht maar was voor mij toch de band van de dag. Verder was bijna overal waar ik stond het geluid niet al te best en in sommige gevallen onbenullig hard (ik kon er bij Epica en Trivium echt niks meer van maken zodra de dubbelbass stukjes begonnen). |
|
quote: Holy hell... Is dat met of zonder kaartjes? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heb al met al zo'n 100 euro uitgegeven, inclusief kaartjes (die gratis waren, woohoo!) Maar het eten was zo verschrikkelijk duur.. Maar de saté was wel dik in orde. Als je op een festival bent moet je niet moeilijk gaan lopen doen maar het er gewoon van nemen. Heb me trouwens beter vermaakt op de camping dan op het festivalterrein, maar dat kan daardoor komen dat het overdag superwarm was en je elkaar toch bijna niet kon verstaan. [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 14-06-2009 16:45] |
|
Leuk dagje gehad. Met Garden Of Exile/Codex4 merch lopen verkopen op de metalmarket. Wolves in the throne room gezien en die waren weer es erg goed! Verder veel gezien maar weinig wat me echt wat deed. Regeer eindelijk es ontmoet en veel gehangen met maten. |
|
quote: Die verkopen/verkochten toch ook completen zalen uit? Daar komen toch duizenden mensen op af? Maar goed, jij hebt gewoon gelijk. Volgend jaar gewoon weer Slayer en dan komt alles weer goed. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hoe weet jij dat zo zeker? |
|
quote: Met kaartjes. Gelukkig maar ghehe... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |