|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de last-minute'rs hé! |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Binnenkort maar es kaarten gaan scoren. Meeste zin in de preparty. Zaterdag wat lamballen op het veld, ook leuk.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Gaat dat optreden in Hedon nog wel door? Ik zie hem iig niet op hun site staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wel jammer dat Bsc niet komt. Ligt het aan mij of lijken het weinig bands? |
|
quote: Ligt niet aan u....had zelf ook nog wat meer namen verwacht. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Op vrijdag na, wat mij betreft behoorlijk tegenvallende line-up. Ik denk dat ik dit jaar dus oversla. How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Aanwezig uiteraard, vanaf vrijdag. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
'slechts' 2 podia Dat scheelt weer een hoop logistieke problemen...helaas nog geen vervanger gehoord voor Black Stone Cherry 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Mooi, beter dan 3. spelfout weggehaald... |
|
quote: +1 |
|
Ik ga ook voor het eerst in 10 jaar niet heen. Te duur en een te slechte line-up helaas. Zijn veel leukere dingen te doen voor minder knaken, zoals stonehenge, deathfest en party-san |
|
- MMayo - BongoBongo - XXL (+ XXS??) - Moon - skarmoon - 6Sic6 - Attematic - Pem - Judge M. - De Tegenpartij en Psycho Pippi - BVT en Vrouw - Varanus en aanhang - MR. N - Rajackar - Htheripper - Jack Blue - Kurk - Bub - Helnorsk en vriend (en waarschijnlijk half Arnhem) - horned_reaper - Valorian Klopt het bovenstaande lijstje nog een beetje? (Gequote uit een post van januari..) |
|
Wat mijn aanwezigheid betreft klopt het als een bus/zwerende vinger phootoos maken, eens zien of ik jullie tegen het vege lijf loop 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Nice. Ga je privé en zonder perspas fotograferen of voor een (e)(maga)zine met accreditatie? Ik ben er ook met camera, voor ZM. |
|
Zoals bijna elk jaar een accreditatie voor (tegenwoordig) www.attematic.com 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote:Mijn naam kun je schrappen iig... |
|
quote:Is het al bijna uitverkocht? :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Volgens mij houdt het met 5000 man wel op dit jaar.. Ik ben er ook niet trouwens. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
dit jaar gaan we niet.. de line-up zuigt dikke apeballen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik snap Wâldrock ook niet helemaal... ze komen eerst met grote heersch namen... en dan laten ze niets meer van zich horen... niemand wist maanden lang of er nog bands bij komen of niet ..... |
|
quote:En jij de site maar checken 20 keer per dag..... |
|
- BongoBongo - XXL (+ XXS??) - Moon - skarmoon - 6Sic6 - Attematic - Pem - De Tegenpartij en Psycho Pippi - BVT en Vrouw - Varanus en aanhang - MR. N - Rajackar - Htheripper - Jack Blue - Kurk - Bub - Helnorsk en vriend (en waarschijnlijk half Arnhem) - horned_reaper - Valorian |
|
quote: Net of die line-up boeit, zo wordt je nooit een échte Fries! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |