|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:lekkah! Boeiender |
|
En niet weet pindakaas eten met stukjes, dat schuurt zo aan mijn onderarm. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:oh ja, ik was vergeten dat je nog zoiets had als smaak. Fuck the world and fuck you |
|
Ik verwacht niet dat Carcass gaat headlinen eerlijk gezegd. |
|
quote: de kans is waarschijnlijk wel erg groot. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Wat ik me nu afvraag: Hoe groot is het gat dat Carcass in het budget heeft geslagen? Wordt de rest van de line-up aangevuld met goedkopere bands? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Dat valt volgens mij nog wel redelijk mee. Ik kan me niet indenken dat de organisatie maar een ton buget voor bands heeft. (en nee, Carcass kost geen ton) |
|
Hier gaan we weer eens bij zijn (Hopelijk haalt WASP het gecancelde optreden van vorig jaar in) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Destruction was in 2007 toch vervanger van WeAreSexualPerverts? Maar laat Blekkie en zijn maten maar komen, lijkt me goed. Verder nog Cynic, Textures, Pain Of Salvation, Behemoth en Slipknot op de wensenlijst staan. Naast Motörhead (de Marduk van Wâldrock) en Slayer natuurlijk..... 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Waarschijnlijk wel weer aanwezig. Leuk kleinschalig festival, en de line-up is altijd wel goed. |
|
Helaas niet anwezig, tegelijk met Deathfeast in Duitsland. Carcass gelukkig dit jaar al 2 keer gezien. |
|
quote:Uitstekend wat mij betreft (ja, zelfs Snotlip. PoS maakt alles al goed dan) |
|
Hmm ik heb de afgelopen tijd Cynic zo vaak gezien..ben een beetje Cynic-moe met hun softe nieuwe plaat...liever meer ballen: Atheist ofzo, of Pestilence The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zie ik je daar wel weer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Atheist: Graag! Pestilence: Hebben op openlucht festivals weinig potten kunnen breken de keren dat ik ze heb gezien. Op Wâldrock 1992 ging het nog omdat je toen toch allemaal vooraan stond, maar Dynamo hetzelfde jaar was een verwaaide droevig makende vertoning. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Eerste bands worden over drie dagen bekend gemaakt.... als daar geen leuke tussen zitten 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik gok.... Carcass! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Nou, waar wacht men nog op? Elexorien uitnodigen! Bruce Banner |
|
Site staat nog steeds op openen over 3 dagen... Jammer dat het tegelijk met Death Feast Open Air (net over de grens) is. Bla |
|
Motorhead in ieder geval... Oh ja, bron...: m´n moeder. Had ze op omroep Fryslan gehoord. Carcass en Motorhead. Rest van de namen wist ze niet meer hehe... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 26-11-2008 17:11] spelfout weggehaald... |
|
Omrop Fietsbân: quote: Dus: Carcass Heaven & Hell Motörhead Nu de bevestiging nog 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Goh, Motorhead. Lekker orgineel? Het is ook wel weer een gave band. Carcass is wel erg gaaf, die staat zeker nog op mn verlanglijst. |
|
Heaven And Hell "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Goh Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |